mboost-dp1
God Jul og godt Nytår
God jul og godt nytår til alle...
Bliver helt følelsesladet, når jeg tænker på al den tid jeg har brugt på newz. Var ikke med fra starten, men var da med fra midten af første version - tror jeg.
Kigger man på alt det jeg har lært her, så skal man kigge længe, for jeg har virkelig lært meget.
Er faktisk godt igang med linux - og for fire år siden, troede jeg Linux var det samme som redhat... :o)
Lige ved der løber en lille tåre når man tænker på alle de diskussioner jeg har læst:
Dengang alle var sikre på at Ondepik = J.R.Ewing
Da vi skiftede til version 2
Dengang Hektor flirtede med Slacz for første gang
Da vi fik ny server
Bliver helt følelsesladet, når jeg tænker på al den tid jeg har brugt på newz. Var ikke med fra starten, men var da med fra midten af første version - tror jeg.
Kigger man på alt det jeg har lært her, så skal man kigge længe, for jeg har virkelig lært meget.
Er faktisk godt igang med linux - og for fire år siden, troede jeg Linux var det samme som redhat... :o)
Lige ved der løber en lille tåre når man tænker på alle de diskussioner jeg har læst:
Dengang alle var sikre på at Ondepik = J.R.Ewing
Da vi skiftede til version 2
Dengang Hektor flirtede med Slacz for første gang
Da vi fik ny server
Gruppe-knus!!!
... Okay - det var måske at gå over stregen; men så må I også nøjes med et Glædelig Jul fra Onkel SaD :)
... Okay - det var måske at gå over stregen; men så må I også nøjes med et Glædelig Jul fra Onkel SaD :)
Er der nogen der har tænkt på at kram staves som RAM bare med et K (som Kilo) i starten?
Men god jul, selvom det er NOGLE DAGE for sent. Det var da den 22.
Men god jul, selvom det er NOGLE DAGE for sent. Det var da den 22.
Dunno, men jeg må da indrømme jeg fandt det her:
http://www.webelements.com/
Med udtale og det hele... :)
Dunno, men jeg må da indrømme jeg fandt det her:
http://www.webelements.com/
Med udtale og det hele... :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund