mboost-dp1
Google cencur
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ved søgning på "Calling LoadLibraryEx on ISAPI filter locally"
"Som følge af en klage under US Digital Millennium Copyright Act, har vi fjernet 1 resultat(er) fra denne side. Hvis du vil, kan du læse DMCA-klagen , der førte til udelukning af ChillingEffects.org."
Shame on them
"Som følge af en klage under US Digital Millennium Copyright Act, har vi fjernet 1 resultat(er) fra denne side. Hvis du vil, kan du læse DMCA-klagen , der førte til udelukning af ChillingEffects.org."
Shame on them
@1
Så vidt jeg kan læse mig til (det skal siges at jeg kun hurtigt har skimmet teksten), så er det sket fordi at siden kopierede data fra experts exchange.
Og lige meget hvordan man har det med experts exchange så er det da kun rart at der nu er en side mindre man skal scrolle forbi, fordi at den skriver præcis det samme som de 5 foregående sites..
Eller tager jeg fejl?
Så vidt jeg kan læse mig til (det skal siges at jeg kun hurtigt har skimmet teksten), så er det sket fordi at siden kopierede data fra experts exchange.
Og lige meget hvordan man har det med experts exchange så er det da kun rart at der nu er en side mindre man skal scrolle forbi, fordi at den skriver præcis det samme som de 5 foregående sites..
Eller tager jeg fejl?
@4
Do it..!
Som sagt, så tager jeg ikke stilling til kvaliteten af experts-exchange...
@5
Hvis du kigger i #1 så vil du se det link du spørger efter :-)
Jeg har overvejet om jeg skulle oprette en klage over expertsexchange når nu nogen af deres svar tilsyneladende er kopier af usenet indlæg som jeg har skrevet inklusiv links til min hjemmeside.
Do it..!
Som sagt, så tager jeg ikke stilling til kvaliteten af experts-exchange...
@5
Normalt plejer man at kunne klikke på linket og finde ud af hvad der er censureret.
Hvis du kigger i #1 så vil du se det link du spørger efter :-)
Mamad (moveax1ret) (6) skrev:ISAPI :(
Det er ikke sjovt at arbejde med- hvorfor skal du det?
Har en kunde der snart launcher et nyt website, og de ønsker 301 redirects fra alle deres gamle sider til den bedst matchende tilsvarende side på det nye website. Meget fornuftigt i virkeligheden. Google will like them,
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.