mboost-dp1
Google Music Invites
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har 4 invires også, hvis det skulle være. Music appen er vist ikke mulig at downloade over App market, men det kan man jo heldigvis altid gøre noget ved.
Chewy (18) skrev:@15
Hidemyass ved oprettelse, der efter kører du normalt..
@17
Med MarketAccess kan man download appen fra det amerikanske marked, og så skifte tilbage til DK bagefter..
Det er trods alt stadig beta..
Præcis, eller skaffe sig et amerikansk simkort. Mulighederne er jo uendelige!
Har prøvet hidemyass, den skrev at den ikke kunne connecte til hosten efter et par steps. Så prøvede jeg igen, og så siger google bare at jeg skal slå cookies til.
Jeg har lidt på fornemmelsen at invitationen gik tabt da jeg gik i gang med at oprette mig. Jeg får i hvert fald ikke samme side når jeg bruger invitationen - og jeg er ikke oprettet for jeg kan ikke logge ind.
Meh.
Nogen der vil sende en ny?
Jeg har lidt på fornemmelsen at invitationen gik tabt da jeg gik i gang med at oprette mig. Jeg får i hvert fald ikke samme side når jeg bruger invitationen - og jeg er ikke oprettet for jeg kan ikke logge ind.
Meh.
Nogen der vil sende en ny?
Systran (10) skrev:Så send mig da en mail, når du nu så gerne vil. Ingen grund til at kredse om den varme grød.
Marco?
Nu vi er ved emnet, så er jeg blevet ret glad for deres Android App.
Når den først har fået buffet (kan tage alt fra et par sekunder til et minut eller to afhængig af hastighed og længde på nummeret. F.eks. et nummer det vare 18 minutter på en Edge forbindelse kan godt tage 1½ minut at buffe. samme nummer på WiFi/HDSPA tager 3-5 sekunder), så kan den til gengæld sagtens klarer at skift mellem HDSPA/3G/Edge uden at den pauser midt i numre, eller for den sags skyld imellem numre.
Det hænder dog at den hakker eller cutter de sidste 5-10 sekunder af et nummer, men det sker dog kun gennemsnitligt under 1 gang om dagen ved en 8-10 timers dagligt brug.
Den kan dog være lang tid om at synce i forhold til skyen.
Men der er løsningen "den sædvanlige". Ind i settings->Applications->Manage Applications -> Vælg Music apppen vælg "Force Stop" og derefter Clear Data. Start Appen igen, og den syncer hele din samling igen.
Det tager en 10-15 sekunder med omkring 2500 numre...
Når den først har fået buffet (kan tage alt fra et par sekunder til et minut eller to afhængig af hastighed og længde på nummeret. F.eks. et nummer det vare 18 minutter på en Edge forbindelse kan godt tage 1½ minut at buffe. samme nummer på WiFi/HDSPA tager 3-5 sekunder), så kan den til gengæld sagtens klarer at skift mellem HDSPA/3G/Edge uden at den pauser midt i numre, eller for den sags skyld imellem numre.
Det hænder dog at den hakker eller cutter de sidste 5-10 sekunder af et nummer, men det sker dog kun gennemsnitligt under 1 gang om dagen ved en 8-10 timers dagligt brug.
Den kan dog være lang tid om at synce i forhold til skyen.
Men der er løsningen "den sædvanlige". Ind i settings->Applications->Manage Applications -> Vælg Music apppen vælg "Force Stop" og derefter Clear Data. Start Appen igen, og den syncer hele din samling igen.
Det tager en 10-15 sekunder med omkring 2500 numre...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.