mboost-dp1
GPS kører galt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/12/11/095959...
Det er også de dumme GPS'er igen. "GPS årsag til toguheld ved Padborg".
Gad vide hvor mange journalister jeg er skyld i dør når jeg nu ytrer følgende:
Journalister - hop ud fra en bro!
Det er også de dumme GPS'er igen. "GPS årsag til toguheld ved Padborg".
Gad vide hvor mange journalister jeg er skyld i dør når jeg nu ytrer følgende:
Journalister - hop ud fra en bro!
Der vil jeg lige sige, at folk der kører blindt efter deres GPS virkelig burde spærres inde.. GPS er fint nok og alt det der, men hvis man ikke lige selv tænker sig over når man kører over jernbaneskinner eller holder midt i det hele for at dreje(Den har jeg oplevet en gøre), så skal man bare lade være med at tage afsted.. Sund fornuft hjælper fandme os :)
Nåh.. Dagens gylle lukket ud --m-(^_^)-m--
Nåh.. Dagens gylle lukket ud --m-(^_^)-m--
1) Hvis overskæringen er nedlagt, hvor kan man så køre hen på skinnerne, uden at kunne køre af igen? Jeg håber denne del er noget jeg har misforstået.
2) Hvis man holder oven på et sæt skinner uden at vide, skal der meget mere end end GPS-opdatering til at redde dig på længere sigt.
3) Manden kan ikke engang huske nummeret til 112. Igen, en GPS-opdatering fra eller til kan jeg ikke se skulle gøre den store forskel på længere sigt.
4) Opdateringer min bare. Jeg har opdateret min GPS én gang, og jeg kan ikke se forskel. Igen af de gaamle fejl der var på den blev rettet. Og nu kan jeg ikke engang opdatere den længeree, uden at købe software som koster praktisk talt lige så meget som et nyt apparat. Fuck det. *
.
*) Min næste GPS-dimmer bliver en som brugerne selv kan opdatere. Dvs. nye ting på MIN rute lægger JEG ind, andre brugeres rettelser deles op efter pålidelighed, og alt over det niveau jeg vælger kommer med. Så vidt jeg ved er det kun TomTom der har det indtil videre. Men det er okay, jeg kan vente. Problemet er ikke så stort at jeg vil give over 1.000 kr. for at løse det.
2) Hvis man holder oven på et sæt skinner uden at vide, skal der meget mere end end GPS-opdatering til at redde dig på længere sigt.
3) Manden kan ikke engang huske nummeret til 112. Igen, en GPS-opdatering fra eller til kan jeg ikke se skulle gøre den store forskel på længere sigt.
4) Opdateringer min bare. Jeg har opdateret min GPS én gang, og jeg kan ikke se forskel. Igen af de gaamle fejl der var på den blev rettet. Og nu kan jeg ikke engang opdatere den længeree, uden at købe software som koster praktisk talt lige så meget som et nyt apparat. Fuck det. *
.
*) Min næste GPS-dimmer bliver en som brugerne selv kan opdatere. Dvs. nye ting på MIN rute lægger JEG ind, andre brugeres rettelser deles op efter pålidelighed, og alt over det niveau jeg vælger kommer med. Så vidt jeg ved er det kun TomTom der har det indtil videre. Men det er okay, jeg kan vente. Problemet er ikke så stort at jeg vil give over 1.000 kr. for at løse det.
At sige det er GPS'ens skyld er lidt som at sige, at det er voldelige computerspil og films skyld, at unge er voldelige.
trylleklovn (5) skrev:At sige det er GPS'ens skyld er lidt som at sige, at det er voldelige computerspil og films skyld, at unge er voldelige.
En mere passende sammenligning ville måske folk der snakker i mobiltelefon mens de kører. Hverken mobiltelefonen eller GPS'en beder chaufføren om at være mindre opmærksom på trafiksituationen, men de er det alligevel.
Jeg har prøvet at komme kørende og så siger GPS'en pludselig "Kør af vejen" (ikke ad, af).. Det valgte jeg så at lade være med. Mener det var en Mio.
I Odense har jeg også oplevet at jeg skal dreje om på "ukendt vej". Hvad kan man lige bruge det til?
Men endnu mere sjovt er det at han har ringet til både 111 og 113 :D
Godt forsøgt ellers, kun en lille smule forkert.
I Odense har jeg også oplevet at jeg skal dreje om på "ukendt vej". Hvad kan man lige bruge det til?
Men endnu mere sjovt er det at han har ringet til både 111 og 113 :D
Godt forsøgt ellers, kun en lille smule forkert.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.