mboost-dp1
GPS - udland - roaming
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Til min XPERIA X1 (jaja, gammel telefon) var der preinstalleret en udgave af Wayfinder (30 dages trial) ... Havde kun brug for GPS en gang (skulle til falster)...
Jeg kunne smide telefonen til computeren (eller huk. kort) og smide kort over DK/EU over på kortet, via den cd der fulgte med :)
Inde i programmet kunne jeg så slå internet-brug fra (dvs, får ikke trafikopdateringer, men har stadig et fuldt funktionelt kort)
På min HTC var der CoPilot - fik aldrig brugt det før min trial var væk :D
Men svjv så findes hverken Wayfinder eller CoPilot længere, pga. alle de gratis kort?...
Okay - bare tag mig irrelevant, jeg giver vist ikke meget mening :P
Jeg kunne smide telefonen til computeren (eller huk. kort) og smide kort over DK/EU over på kortet, via den cd der fulgte med :)
Inde i programmet kunne jeg så slå internet-brug fra (dvs, får ikke trafikopdateringer, men har stadig et fuldt funktionelt kort)
På min HTC var der CoPilot - fik aldrig brugt det før min trial var væk :D
Men svjv så findes hverken Wayfinder eller CoPilot længere, pga. alle de gratis kort?...
Okay - bare tag mig irrelevant, jeg giver vist ikke meget mening :P
NioBe (17) skrev:Hvad med androids egen navigation program!?
Er det ikke bare Google maps eller noget i den stil?...
Chewy (22) skrev:HTC Hero hvis jeg ikke husker helt forkert...
Tænkte nu mere på hvilken telefon Windcape ville bruge :P
Ah ... Anyway, hvad med f.eks WisePilot? Eller Wayfinder - hvis man kan få det til android ...
Hvis ikke andet, kan man jo nøjes med en30 14 dages trial?
Hvis ikke andet, kan man jo nøjes med en
Han skal ud og backpacke så vidt jeg har forstået.. Han skal ihvertfald igennem en 8-10 lande hvis jeg ikke husker forkert (jeg mener det var i pripyat tråden at han nævner det). Så jeg kunne forestille mig at vi minimum snakker 30 dage...
WisePilot findes til android, men det er nok en idé at læse kommentarene igennem. Der er en del der snakker om at den afsender dyre SMS'er (Jeg tror at det er noget post-download-aktivering..
WisePilot findes til android, men det er nok en idé at læse kommentarene igennem. Der er en del der snakker om at den afsender dyre SMS'er (Jeg tror at det er noget post-download-aktivering..
Det med SMS skal man bare sige nej til i starten :P Chefen har lige fået WisePilot på hendes jegTelefon - det virkerr fotræffeligt!...
Dog sagde vi nej til SMS-halløj, da jeg tænkte "wtf?!"
Dog sagde vi nej til SMS-halløj, da jeg tænkte "wtf?!"
Udfra hvad der har været af forslag i denne tråd, så tror jeg at Locus Free er det bedste bud.
Dels fordi at det lader til at være det mest simple. Men samtidig også fordi at det lader til at være den der kræver færrest ressourcer....
Hvis du ikke allerede har gjort det, så kunne det være en ide at flashe din telefon med en light custom rom hvor de fleste funktioner er skåret fra. Og muligvis også muligheden for at overclocke...
Dels fordi at det lader til at være det mest simple. Men samtidig også fordi at det lader til at være den der kræver færrest ressourcer....
Hvis du ikke allerede har gjort det, så kunne det være en ide at flashe din telefon med en light custom rom hvor de fleste funktioner er skåret fra. Og muligvis også muligheden for at overclocke...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.