mboost-dp1
gratis dvd leje
jeg har en kode så du på siden www.DIGITARIAN.dk kan få gratis dvd leje i 30 dage hvis du til melder dig inden den 24 dec. du skal opgive dit dankort nummer men der bliver trukket 0 kr. den første måned
først efter den første måned er gået bliver der trukket 199 kr. men man kan til en hver tid melde sig ud igen!
når man er oprettet vælger man de film ud man har lyst til at leje og de kommer på en ønskeliste og dem der står øverst på listen får man tilsendt med post Danmark og de betaler for portoen begge veje
de har over 4000 titler af dvdfilm, ps2 og xbox spil.
hvad får jeg ud af det? jo jeg får 7 dages ekstra gratis medlemskab når en af jer til melder sig det skriv en personlig mail til mig hvis du vil ha denne kode
spørgsmål om produktet besvares her i forumet
først efter den første måned er gået bliver der trukket 199 kr. men man kan til en hver tid melde sig ud igen!
når man er oprettet vælger man de film ud man har lyst til at leje og de kommer på en ønskeliste og dem der står øverst på listen får man tilsendt med post Danmark og de betaler for portoen begge veje
de har over 4000 titler af dvdfilm, ps2 og xbox spil.
hvad får jeg ud af det? jo jeg får 7 dages ekstra gratis medlemskab når en af jer til melder sig det skriv en personlig mail til mig hvis du vil ha denne kode
spørgsmål om produktet besvares her i forumet
1. Hvorledes er du selv blevet medlem? Så vidt jeg husker skal man være over 18 år, for at have dankort.
2. Der står intet om bindingsperiode ved indmeddelse, ved brug af dit kodeord. På siden står der 'opsig når du vil', men det giver da ingen mening at dele 5 uger gratis ud, til hver person der tilmelder sig. Hvis jeg har forstået det korrekt, kan følgende foregå:
Du giver mig 2000 koder til gratis-kontoer. Jeg scorer 4000 film for 0 kroner og du scorer 38 års gratis leje af dvd film hos dem.
Jeg siger bare tpd. Hvor er den dårlige del af tilbudet?
2. Der står intet om bindingsperiode ved indmeddelse, ved brug af dit kodeord. På siden står der 'opsig når du vil', men det giver da ingen mening at dele 5 uger gratis ud, til hver person der tilmelder sig. Hvis jeg har forstået det korrekt, kan følgende foregå:
Du giver mig 2000 koder til gratis-kontoer. Jeg scorer 4000 film for 0 kroner og du scorer 38 års gratis leje af dvd film hos dem.
Jeg siger bare tpd. Hvor er den dårlige del af tilbudet?
1##1 ja det er korekt det skal man nemlig være :P
du får også kun en måned og i en måned er der 4 uger
de gør det for at få flere faste kunder har du hørt om intro tilbud?
har lige fået en mail fra dem at der er 2 film på vej med posten og jeg kan forvente at få dem inden for senest 4 dage
du får også kun en måned og i en måned er der 4 uger
de gør det for at få flere faste kunder har du hørt om intro tilbud?
har lige fået en mail fra dem at der er 2 film på vej med posten og jeg kan forvente at få dem inden for senest 4 dage
Jeg benytter selv digitarian, og jeg kan varmt anbefale det. Jeg har brugt det et stykke tid nu, og jeg er ikke kommer forbi den "dårlige del af tilbudet".
Det virker, de er effektive, og den ene gang jeg har haft kontakt med dem var servicen helt i top.
Det virker, de er effektive, og den ene gang jeg har haft kontakt med dem var servicen helt i top.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund