mboost-dp1

Grooveshark Blokering

Gå til bund
Gravatar #1 - vibeweb
27. mar. 2012 13:49
Jeg har idag konstateret at TDC er begyndt at DNS blokere *.grooveshark.com

Hvordan ser det ud hos de andre udbydere? er de blevet påbudt det eller er det af hel "fri vilje"
Gravatar #2 - Slettet Bruger [2265962253]
27. mar. 2012 14:11
hent spotify og stop whining
Gravatar #3 - cyandk
27. mar. 2012 14:42
heh ja, jeg sad igår nat klokken 02 og brugte det også her til morgen er der spærret.

Bare synd for dem at enhver med en hjerne nemt kan bypass lortet.
Gravatar #4 - Brugernavn
27. mar. 2012 15:02
SlettetBruger (2) skrev:
hent spotify og stop whining

Spotify kræver at du har kontoen knyttet sammen med en facebook konto. Det er nok til jeg holder mig væk.
Gravatar #5 - Daniel-Dane
27. mar. 2012 15:12
Er det ekstra arbejde med at oprette en (ny dummy-) konto virkelig nok til at holde dig væk?
Gravatar #6 - Slettet Bruger [2265962253]
27. mar. 2012 15:21
Den undskyldning er for dem der absolut skal være besværlige.

tager det længere tid at oprette en facebook konto end det gør at opsætte en anden DNS? nope..
Gravatar #7 - Brugernavn
27. mar. 2012 15:22
Daniel-Dane (5) skrev:
Er det ekstra arbejde med at oprette en (ny dummy-) konto virkelig nok til at holde dig væk?

Det kan du ikke. Efter noget tid skal du bruge dit mobilnummer for at beholde din facebook konto. Da jeg ikke gider at blande mit musik sammen med facebook, er det jo ikke en mulighed.

SlettetBruger (6) skrev:
Den undskyldning er for dem der absolut skal være besværlige.

Ville hellere end gerne betale, hvis jeg kunne slippe for facebook og det har jeg også gjort, indtil facebook kontoen røg, hvorved jeg så lige mistede for 80 kr abonnement. Jeg skrev til spotify, og spurge om jeg ikke bare kunne beholde abonnementet ved dem. Det kunne jeg ikke, fordi jeg ikke havde oprettet kontoen før de begyndte at linke dem til facebook.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [2265962253]
27. mar. 2012 15:26
NEJ JEG VIL IKKE KØBE DEN BIL FOR PÆREN I TÅGELYSET BAGUD ER AF ET MÆRKE JEG IKKE VIL STØTTE.

Gud fader :P
Gravatar #9 - Brugernavn
27. mar. 2012 15:31
SlettetBruger (8) skrev:
NEJ JEG VIL IKKE KØBE DEN BIL FOR PÆREN I TÅGELYSET BAGUD ER AF ET MÆRKE JEG IKKE VIL STØTTE.

Gud fader :P

Jeg har ikke facebook fordi jeg vil udstille min person så meget som muligt. Jeg har det for at holde kontakt til familie og venner. Du er ligeglad. Det er jeg ikke.

Jeg kan i øvrigt ikke komme på noget mærke, jeg ikke vil støtte.
Gravatar #10 - Slettet Bruger [2265962253]
27. mar. 2012 15:32
Daniel-Dane (5) skrev:
dummy konto
Gravatar #11 - Brugernavn
27. mar. 2012 15:33
SlettetBruger (10) skrev:

Prøvet. Den lukkede efter 2 måneder da jeg ikke ville indtaste mit moblnummer. Det er et krav der er kommet til for nye konti. Read up. Og se #7.
Gravatar #12 - Brugernavn
27. mar. 2012 15:41
Og så er der også WIMP, som jeg betaler til lige nu, men har opsagt.

Det tager lang tid at skifte mellem numre. Musikken hakker både i Windows programmet, Android appen og WP7 appen. WP7 appen skal startes 3-4 gange for at den holder op med at crashe. Ellers et ok koncept, vilkår og pris, men det duer bare ikke i praksis.

Grooveshark og spotify har jeg ikke haft nævneværdige problemer med, bortset fra at sporify Android appen af og til ikke ville godkende at jeg betalte for tjemesten og derfor ikke ville låse op for downloadede numre.
Gravatar #13 - Fjolle
27. mar. 2012 15:51
Der er hverken blokeret på arbejdet, hvor jeg ikke aner hvilken isp vi har, eller på stofa.
Gravatar #14 - Brugernavn
27. mar. 2012 15:54
TDC har selv blokkeret. (Dog kun pr. DNS)
Gravatar #15 - PraetorianGuard
27. mar. 2012 17:47
Brugernavn (formerly known as gnarfsan) (11) skrev:
Prøvet. Den lukkede efter 2 måneder da jeg ikke ville indtaste mit moblnummer. Det er et krav der er kommet til for nye konti. Read up. Og se #7.

passer ikke. Har en konto der er mere end 2 måneder gammel som virker fint uden at jeg skal indtaste telefon nummer etc.
Gravatar #16 - Chewy
27. mar. 2012 17:52
@ #15
passer ikke. Har en konto der er mere end 2 måneder gammel som virker fint uden at jeg skal indtaste telefon nummer etc.

Og jeg har en konto oprettet d. 23/07-10, som beder om at jeg skal indtaste mobilnummer hver gang jeg logger ind..
Og jeg har ingen problemer med at benytte kontoen...
Gravatar #17 - terracide
27. mar. 2012 17:59
Når der falder dom imod et site i Danmark, som f.eks 3 og Grooveshark, å sker der det bagefter at (TPB sagen skabte præcedens) at Telekommunikationsindustrien (TI) anbefaler sine medlemmer at blokere ved henvendelse.

Det betyder at en eller anden advokat nu har sendt et brev til TDC og så skal TDC blokere, ingen vej udenom.

Jeg mistænker også at TDC ikke er de eneste der får et brev.

Man kan ikke som ISP vælge at ignorere gældende dansk lovgivning.
Gravatar #18 - Brugernavn
27. mar. 2012 18:50
PraetorianGuard (15) skrev:

Det kan godt være, men jeg fik en tekstboks med at jeg skulle indtaste mit telefonnummer, når jeg forsøgte at logge ind, så de kunne verificere at jeg var mig. Der var ingen vej udenom, og den kom samtidigt med at mine apps ikke kunne logge ind på kontoen.
Gravatar #19 - Colapusheren
27. mar. 2012 18:55
Stadig åbent hos stofa.
Gravatar #20 - Chewy
27. mar. 2012 18:57
@ #18
Det kan godt være, men jeg fik en tekstboks med at jeg skulle indtaste mit telefonnummer, når jeg forsøgte at logge ind, så de kunne verificere at jeg var mig. Der var ingen vej udenom, og den kom samtidigt med at mine apps ikke kunne logge ind på kontoen.

Det skulle vel ikke være dette vindue du blev mødt af?
http://peecee.dk/uploads/032012/fb.png
Gravatar #21 - Brugernavn
27. mar. 2012 19:00
Chewy (20) skrev:
@ #18

Det skulle vel ikke være dette vindue du blev mødt af?
http://peecee.dk/uploads/032012/fb.png

Nej.
http://www.faebook.org/wp-content/uploads/2010/05/...

Det er muligt at der er en måde at bypasse den på, men der var ikke noget link, jeg kunne finde på siden. Måske virker det så en måned mere, hvis man bypasser. Men jeg gider ikke at betale til noget, jeg ikke kan forvente virker i morgen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login