mboost-dp1
Guess who's back! :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har ikke været logget in på newz.dk siden de skiftede til det nye login-system way back. Simpelthen fordi jeg ikke længere havde adgang til min gamle mail længere.
Men nu skulle det være - efter lidt detektivarbejde, lykkedes det endelig at finde det autogenererede password og logge ind igen :) Glæder mig til en god gang spændende debat med y'all!
Ses derinde!
Men nu skulle det være - efter lidt detektivarbejde, lykkedes det endelig at finde det autogenererede password og logge ind igen :) Glæder mig til en god gang spændende debat med y'all!
Ses derinde!
haha sjovt, kom til at tænke på dig, den anden dag, at vi havde haft en samtale på irc, og tænkte på hvor den skaldede skiltemager var taget hen... men nu er du her
velkommen tilbage
velkommen tilbage
Svindleren (9) skrev:haha sjovt, kom til at tænke på dig, den anden dag, at vi havde haft en samtale på irc, og tænkte på hvor den skaldede skiltemager var taget hen... men nu er du her
velkommen tilbage
Jeg tvivler på, at NannaS er skaldet.
Hva laver et komma i dit link, http://newz.dk/~rackbox ?
Er det for udfordrende at skrive en lille bio? :P
EDIT:
Also, din side har problemer med æøå. :S
I både Opera og IE.
Er det for udfordrende at skrive en lille bio? :P
EDIT:
Also, din side har problemer med æøå. :S
Mangler du fødselsdagsgaver, så kan du
I både Opera og IE.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.