mboost-dp1

Halp, spørgeskema og konkurrence

Gå til bund
Gravatar #1 - Makey
23. sep. 2011 18:16
Hej Newz

Hvis i lige mangler noget at bruge 5-10 minutter på, så har jeg nogle opgaver til jer.

Den korte, stem på mit billede så jeg kan vinde en foto-konkurrence fra en rus-tur som jeg var medarrangør på for de nye elever på min skole: http://is.gd/46OHSF
Man skal bare skrive en kommentar hvor der står "Like" i og så er den i vinkel.

Den anden er også skolerelateret: Vi skal på mandag starte på et projekt hvor vi skal produktudvikle for Danæg. I den forbindelse skal vi lave nogle markedsundersøgelser, så vi har konstrueret et kort spørgeskema på Google som vi gerne vil have nogen til at udfylde, det kan i gøre her:
http://is.gd/orzooj

Tak for jeres tid, hvor er i dejlige <3

TL;DR: DO THIS: http://is.gd/orzooj
And vote here (make a comment with "Like"): http://is.gd/46OHSF
Gravatar #2 - Daniel-Dane
23. sep. 2011 18:18
newz.dk is not your personal army.

Nå, men nu gjorde jeg det alligevel. Fuck.

Edit:
SKAL det være engelsk?
Gravatar #3 - Makey
23. sep. 2011 18:20
I know, men det er et forsøg værd. Så hvis i/du ikke har lyst så er det også helt fint.
Gravatar #4 - Makey
23. sep. 2011 18:38
Nej det skal ikke være på engelsk, dansk er fint.
Gravatar #5 - Alrekr
23. sep. 2011 21:15
For what purpose does the household use eggs
[...]
To throw at police/other authority

Nice one :)

I burde forresten gøre sproget gennemgående. Nogle steder står det på dansk (Andre, Påkrævet), mens langt det meste er på engelsk.

Also, done and done.
Gravatar #6 - Brugernavn
23. sep. 2011 21:52
Så er det udfyldt, men nu har jeg lyst til scrambled eggs her, midt om natten :-S
Gravatar #7 - Nerq
23. sep. 2011 21:53
#6 Midt om natten?
Gravatar #8 - Brugernavn
23. sep. 2011 22:02
Det er midnat her.
Gravatar #9 - Makey
24. sep. 2011 20:43
Alrekr (5) skrev:
I burde forresten gøre sproget gennemgående. Nogle steder står det på dansk (Andre, Påkrævet), mens langt det meste er på engelsk.

Also, done and done.

Det er lavet med Google Docs så jeg tror bare det er fordi dit Google er sat til at være på dansk. Jeg vil dog lige se om det er noget jeg kan gøre noget ved :D

@All
Tak for deltagelse :D
Gravatar #10 - MiniatureZeus
25. sep. 2011 11:53
done og done!

Har endda lavet et lille "easter-egg" i spørgeskemaet! (hint: Vandfarve!) så ved du det er mig der har skrevet det!
Gravatar #11 - makloka
25. sep. 2011 12:24
Ham der har skrevet at du skal promoverer æg som det primære våben i nattelivet er mig, ellers er svarene mere eller mindre seriøse
Gravatar #12 - Alrekr
25. sep. 2011 12:33
makloka (11) skrev:
Ham der har skrevet at du skal promoverer æg som det primære våben i nattelivet er mig, ellers er svarene mere eller mindre seriøse

o__O
Gravatar #13 - MiniatureZeus
25. sep. 2011 12:46
Mine er også seriøse.. hvis du ser bort fra det useriøse.. så deeeet..
Gravatar #14 - Mnc
26. sep. 2011 07:27
Bortset fra farven på æg, så har jeg også været nogenlunde seriøs.
Især med min marketing idé til sidst.
For helvede da, hvor er jeg genial.
Gravatar #15 - Makey
26. sep. 2011 08:42
Random info:
Farven på æg afhænger af hønens race. Derudover er der ingen forskellige på hverken indhold eller foder.
Så hvis du køber brune æg fordi du troede de var bedre, må du gerne føle dig snydt nu.

Burhøns har bedre forhold end fritgående høns.
Undersøgelser har vist at den ideelle gruppestørrelse for høns er 7. Fritgående høns er ikke på samme måde begrænset til en bestemt omgangskreds, men skal stå for skud over for hele flokken. Derudover har hønsene en tendens til at stå samlet i et hjørne og kun flytte sig rundt udenfor hvis solen står bedre til at opholde sig i det nordlige i stedet for det sydlige hjørne.
Dødeligheden og 'velfærden' om man vil, er generelt bedst hos burhøns.

Sovs: 5 års erfaring inden for branchen.
Gravatar #16 - Mnc
26. sep. 2011 08:53
Jeg svarede på spørgsmålet om farve, udfra at det var indmaden der blev tænkt på...
Primært fordi jeg altid har været af den forståelse, at farven på skallen nok var cirka nogenlunde pisse ligegyldigt. :P
Gravatar #17 - snesman
27. sep. 2011 11:54
Har jeg ret i at hønen kom før ægget? Mener det har været diskuteret før.
Gravatar #18 - Mnc
27. sep. 2011 12:00
Jep.
Gravatar #19 - snesman
27. sep. 2011 12:01
Jep, det har været diskuteret før, eller jep snesman er awesome og har naturligvis fuldstændigt ret?
Gravatar #20 - Mnc
27. sep. 2011 13:09
Jep, det er korrekt.
Pas til om det har været oppe før, men har svært ved at forestille mig, at det ikke har.
Pas til om du er awesome.
Gravatar #21 - Makey
27. sep. 2011 15:09
"A chicken is but a way for one egg to make another..."
Gravatar #22 - Mnc
28. sep. 2011 11:41
Jeg tvivler på at udviklingen pludselig producerede et æg.
Jeg er mere tilbøjelig til at tro, at der pludselig (jaja, gradvist, i know) var dyr der lagde æg.
Gravatar #23 - Makey
28. sep. 2011 20:13
Det film vi lige kunne nå at lave på 4 timer:

Den begrænsede tid vi havde til rådighed taget i betragtning er det gået meget godt.

Og her er en liste jeg selv har kompileret over de andre deltagende grupper: http://makey.biz/t/IBA/gs.html

Nogen af gruppenumrene kan være fucked for lærerne har udgivet to forskellige lister med numre :s
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login