mboost-dp1
Halv-simpel RSS-reader til Firefox
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg søger en RSS-reader plugin til Firefox. Jeg har prøvet nogle stykker, men de er enten for simple eller så meget for avancerede at det er svært at finde de features jeg har behov for.
Det eneste jeg egentlig vil er at have besked, når der kommer en update. (Og af her uoplyste årsager vil jeg gøre det med et Firefox-plugin, og ikke ved at installere noget software.)
Det er i forbindelse med en Wiki, hvor jeg vil "abonnere" på nogle bestemte sider. Jeg vil så have besked hver gang der er ændringer.
Live Bookmarks og simple RSS-readere viser bare hvad der er i feedet, og jeg har ikke en chance for at vide hvad jeg har set før. Entries jeg har set før gider jeg ikke beskæftige mig med igen.
Nogen forslag?
Det eneste jeg egentlig vil er at have besked, når der kommer en update. (Og af her uoplyste årsager vil jeg gøre det med et Firefox-plugin, og ikke ved at installere noget software.)
Det er i forbindelse med en Wiki, hvor jeg vil "abonnere" på nogle bestemte sider. Jeg vil så have besked hver gang der er ændringer.
Live Bookmarks og simple RSS-readere viser bare hvad der er i feedet, og jeg har ikke en chance for at vide hvad jeg har set før. Entries jeg har set før gider jeg ikke beskæftige mig med igen.
Nogen forslag?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.