mboost-dp1
Ham go' stave!
#10 -
7. jan. 2003 12:13
#3 : Nej det er ikke norsk. Det er dansk (eller skulle ha været ;)
#4 : Ya talking to me ? huh ?
#7 : så meget bedre er det nu heller ikke :P
Den mand , angiveligt peter, der har skevet det, har virkeligt gjort sig umage!
Se fx hvordan alt er stavet som det siges !
Det kan godt være manden er ordblind, men du kan da forstår hvad han skriver ikke ? whats the big deal ?
Det femgår, for mig, tydeligt somom manden er ordblind eller lign. derfor skal man ikke forvente bedre af ham. Men af alle jer der sidder herinde og KAN stave, men bare sløser med det, det er JER der skulle grines af. Fandeme ikke ham!
Sorry, men man må beskytte de svage!
/LAZinc
@The-Lone-Gunman
Sig mig, læser du alle tråde igennem som nogensindeer postet på newz.dk? Jeg synes efterhånden man ser dine kommentarer i ulideligt gamle tråde?! No offence, men det er fandme træls at lede efter en alle anden suspekt tråd som er en millionmilliard år gammel.... :-/
(Ved ikke helt om jeg skal græde eller le over denne iver for at kommentere alt og alle.... )
Sig mig, læser du alle tråde igennem som nogensindeer postet på newz.dk? Jeg synes efterhånden man ser dine kommentarer i ulideligt gamle tråde?! No offence, men det er fandme træls at lede efter en alle anden suspekt tråd som er en millionmilliard år gammel.... :-/
(Ved ikke helt om jeg skal græde eller le over denne iver for at kommentere alt og alle.... )
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund