mboost-dp1

Har jeg krav på en kvittering fra udlejer for malerarbejdet? Del 3

Gå til bund
Gravatar #1 - Vandborg
12. jan. 2012 17:03
Fortsættelse fra: http://newz.dk/forum/tagwall/har-jeg-krav-paa-en-k...

Så er sagen afgjort. Udlejer har sendt en kvittering, dog fra sit eget gulvfirma, så tvivler på den er ægte, men kan jeg ikke gøre så meget ved. Dog har jeg fået 800 kr, fordi jeg vinder sagen pga. han har taget 500 kr + moms for flyttesyn, hvilket han ikke må da det er for hans skyld og ikke min. Så jeg får de 625 kr + sagsomkostninger. Så lidt har jeg da vundet. :)
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
12. jan. 2012 19:58
Hmm.. Du kan vel stadig betvivle ægtheden og dermed også berettigelsen af regningen?? Vi må have Newz´ses Jurahold på banen (jeg kan kun hjæpe med el-regninger :P)
Gravatar #3 - snesman
12. jan. 2012 20:27
Har Newz et jura-hold? Jeg synes det er et af de svagere områder for Newz...
Gravatar #4 - arne_v
12. jan. 2012 20:33

Der er masser med meninger om juridiske spørgsmål.

Hvor mange af dem der er cand.jur. er noget helt andet.
Gravatar #5 - reefermadness  
12. jan. 2012 20:47
Det er så skørt at udlejningsfirmaer selv kan stå for renovationen og skrive det timetal / materiale omkostninger de nu har lyst til.. Kan huske jeg boede ved HD ejendomme i Odense engang, det var meget sjovt at se deres malere stå og fede den og spise pizza i de tomme lejligheder, når de blev "malet".. Tsk tsk.
Gravatar #6 - snesman
12. jan. 2012 21:27
Præcis. Masser af meninger. Jeg synes det er uhyre sjældent at der kommer facts på bordet når det gælder jura:)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login