mboost-dp1

Hehe

Gå til bund
Gravatar #1 - Mozez
20. jan. 2003 15:25

Spørgsmål stillet til en teknisk brevkasse:
"Kære Teknisk Brevkasse
Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, 1.2 og 1.3. Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer. Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet. Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op, når jeg starter computeren - og det overvåger alle mine aktiviteter. Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere. Når jeg prøver at køre dem får jeg beskeden: "Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer der ikke understøttes af Kone 1.0". Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0. Kan I hjælpe mig? På forhånd tak Den forvirrede og frustrerede"
Svar:
Kære forvirret og frustreret
Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme. Problemet skyldes hovedsagligt en misforståelse. Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et nytte- og underholdningsprogram. Der tager de fleste fejl! Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt. Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret. Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med at have flere problemer end de før havde med Kone 1.0. Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen. Du kan eventuelt læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Programfejl". Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl, lige meget hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er straks at skrive: UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal. Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen. Vi anbefaler Blomster 2.1,Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels 2000. Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde i Miniskørt 3.3. Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50% af systemressourcerne. Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store systemressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet der er tilbage, efter Kone 1.0 har afinstalleret sig selv. Med venlig hilsen "Brevkassen"
Gravatar #2 - Wolly
21. jan. 2003 16:24
LOOOL
Gravatar #3 - Slacz
21. jan. 2003 16:26
ROFLMAO!!!!!!!!!

-Slacz-
Gravatar #4 - sim
21. jan. 2003 17:29
Meget gammel, men skidt, den er jo mega fed ;0)
Gravatar #5 - DiZaster
21. jan. 2003 18:27
Hey nørd jokes :-)

Why is it that they use windows 3000 as a prison guard?
Because it always lock up...

Futurama.

Her et par andre guldkorn.

http://duckshit.com/computer_jokes/
Gravatar #6 - Hell_Keeper
22. jan. 2003 12:29
Undskyld jeg ødelægger det hele. Men den er extrem gammel
Gravatar #7 - Mozez
22. jan. 2003 15:23
Det er min morfar også.
Hvad er pointen i at sige at ting er gamle?
Gravatar #8 - Hell_Keeper
23. jan. 2003 12:00
www.newz.dk

Kommer ud af navnet, at de "fleste" ting og sager er NYHEDER.
Gravatar #9 - Raenil
23. jan. 2003 12:32

Det vil så sige, at under "programmering" er det kun nye programmerinsgprogrblemer, der må diskuteres?

Helt ærligt - en gammel joke ind imellem er stadig sjov. Jeg tror nok, at det du definere kun hører til under kategorien "Nyheder". Under "Tagwall" er alt vidst tilladt...
Gravatar #10 - Wolly
25. jan. 2003 03:02

Jeg synes at den er skide sjov... har også hørt den før, men grinede nu stadig af den, da jeg læste den igen.

Jeg fatter ikke hvorfor folk altid skal bemærke at nyheder eller andre posts, er gamle... Hvis I allerede har læst dem må i da kunne se det efter de første 2 linier, og så gå videre til en anden post... Og hvad er pointen med at lade os andre vide at i har læst nyheden/postens indhold før... Jeg er sku da lige glad med at vide, at I har læst det før!!!
Gravatar #11 - DiZaster
27. jan. 2003 21:50
Her er et link så man lige kan slå et par timer eller tre ihjel en dag man keder sig.

http://www.urban75.com/Mag/bubble.html
Gravatar #12 - annoia
27. jan. 2003 22:58
Nå, men hvis vi paster urls nu, så kan man da godt bruge et par dage her: http://www.rinkworks.com/stupid/
Gravatar #13 - west
27. jan. 2003 23:10
Woohoo thx annoia, havde mistet det link!
Mange søde ting derinde :)

--
Customer: "It's a problem with Tcipx/ipspx."
-
Customer: "I have a cursing flasher."
-
My Teacher: "Do you have a booty disk on hand?"
Me: (almost losing it) "Don't you mean a boot disk?"
My Teacher: "Oh no. I need a booty disk to make the system booty up."
Gravatar #14 - Gruesome
28. jan. 2003 00:32
Damn, den nederste her http://www.rinkworks.com/stupid/cs_programming.sht...

Jeg tror jeg ville være rød om ørene hvis jeg havde lavet sådan et trick :)
Gravatar #15 - Wolly
28. jan. 2003 11:25
# Annoia

LOL... Fuck det er nørdet at more sig over den side, men LOL den er sjov :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login