mboost-dp1
Historie timen :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Newz!
Mig og et par af mine venner er i begyndelsen af at lave et spil. Jeg har fået æren af at skrive story til spillet! Det bliver noget Sci-Fi uden gøbs O.o
Ville egentlig bare høre jeres mening om introen til den første "campaign", Starring vores helt ved navn Twenty Six. :D
Ville være glad for noget seriøst og konstruktiv feedback, da jeg ikke er verdens bedste forfatter! :P
Tak på forhånd :D
Værsgo!
Mig og et par af mine venner er i begyndelsen af at lave et spil. Jeg har fået æren af at skrive story til spillet! Det bliver noget Sci-Fi uden gøbs O.o
Ville egentlig bare høre jeres mening om introen til den første "campaign", Starring vores helt ved navn Twenty Six. :D
Ville være glad for noget seriøst og konstruktiv feedback, da jeg ikke er verdens bedste forfatter! :P
Tak på forhånd :D
Værsgo!
Han var godt klar over at den legendariske Twenty Six sad overfor ham. Hans navn var Fifty Nine. Det var lige sådan en jeg manglede.cheese-alert
Der gik nogen lange sekunder inden han svarede, at han var 19Kan I ikke gøre ham 15-16?
Det er lidt svært at være "knægt" når man er 19.
Mit navn er Twenty Six. Det er ihvertfald hvad de fleste kalder mig. Du undrer dig sikkert over hvorfor jeg egentlig skriver det jeg gør.
Nej, jeg undre mig ikke. Jeg er lige begyndt at læse teksten.
Hvad er forskellen på os tre? Lad mig fortælle dig det. Jeg er stadig i live!
Stram sætningen op: Hvad er forskellen på os tre? Jeg er stadig i live. (ingen udråbstegn, det virker modsat af, hvad du vil)
Lige meget hvor mørkt det bliver, lige meget hvor hurtigt det går...Så er det mig, og som regel mine partnere, der står tilbage.
Hvad mener du?
Øjnene på ham var mørke som havet. Mørke men alligevel meget dybe. Jeg kunne se hans tanker dybt nede i de marine blå øjne.
Det er lidt gay at snakke så meget om hans øjne. Det er ikke engang relevant.
Emil (4) skrev:Det med at give personerne navne efter numre er dårligt ripoff af utallige fiktive fortællinger - senest miniserien The Prisoner.
Det bliver et pure ripoff spil xD Det er kun fordi vi skal have et eller andet at arbejde med, for at lære at bruge de forskellige redskaber til at lave et spil med :P
texten skrev:Vinden brusede igennem håret på mig. Jeg kiggede op på den nye. Øjnene på ham var mørke som havet. Mørke men alligevel meget dybe. Jeg kunne se hans tanker dybt nede i de marine blå øjne. Den røde tråd knækkede for ham og han kiggede fortvivlet op på mig. Han var godt klar over at den legendariske Twenty Six sad overfor ham. Hans navn var Fifty Nine. Det var lige sådan en jeg manglede. De to andre sad i sine egne tanker, som man jo som regel gør inden en nedsættelse. Jeg klappede ungen på skulderen og spurgte "Hvor gammel er du?". Der gik nogen lange sekunder inden han svarede, at han var 19. Jeg smilede til ham, i håb om ikke at skræmme knægten, men indeni var jeg rasende.
og det var starten på: "The GAY Rape of Fifty Nine"!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.