mboost-dp1

Hjælp mig og Kræftens Bekæmpelse

Gå til bund
Gravatar #1 - Emil
27. apr. 2009 18:58
Jeg har en kammerat, der gerne vil holde med at ryge, men han vil have, at jeg først skaffer en Facebook-gruppe på 200 personer for det.

I den forbindelse har jeg så valgt at sige, at for hver person, der bliver medlem af gruppen, så donerer jeg 1 kr. til Kræftens Bekæmpelse.

Så gør mig, min kammerat Ole og Kræftens Bekæmpelse en tjeneste og join den her gruppe på Facebook:

http://www.facebook.com/group.php?gid=75122881794&...

På forhånd tak
Gravatar #2 - LinguaIgnota
27. apr. 2009 18:58
Emil (1) skrev:
Jeg har en kammerat, der gerne vil holde med at ryge, men han vil have, at jeg først skaffer en Facebook-gruppe på 200 personer for det.

Hvorfor?
Gravatar #3 - siliankaas
27. apr. 2009 19:02
Seriøst, hvad vil du gøre hvis nu der bliver 10.000 medlemmer!? :-)

Men ellers et okay projekt du har skudt i søen der :-)
Gravatar #4 - Emil
27. apr. 2009 19:09
LinguaIgnota (2) skrev:
Hvorfor?
Fordi han åbenbart ikke tror, det kan lade sig gøre, og så har han en undskyldning for at blive ved.

siliankaas (3) skrev:
Seriøst, hvad vil du gøre hvis nu der bliver 10.000 medlemmer!? :-)

Så må jeg jo frem med læderet, det er jo ikke fordi pengene er spildte :)
Gravatar #5 - BurningShadow
27. apr. 2009 19:15
Hvis nogen starter en Facebookgruppe for at få ham til at fortsætte, så vil jeg nok logge ind (for første gang i flere uger), og tilmelde mig.
Gravatar #6 - LinguaIgnota
27. apr. 2009 19:16
Emil (4) skrev:
Fordi han åbenbart ikke tror, det kan lade sig gøre, og så har han en undskyldning for at blive ved.

Jeg tror ikke på, at man kan stoppe med at ryge, hvis man ikke er ordentligt motiveret og virkelig ønsker det. Måske smider man cigaretterne i noget tid, men sandsynligheden for, at man falder i igen, er temmelig stor. - Det er i hvert fald hvad min personlige erfaring dikterer.

Men held og lykke med projektet. Jeg tilmelder mig ikke gruppen, men jeg smider gerne en femmer i en af Kræftens Bekæmpelses raslebøsser, næste gang jeg ser en. Det skulle jo nødigt hedde sig...
Gravatar #7 - Emil
27. apr. 2009 19:21
LinguaIgnota (6) skrev:
Jeg tror ikke på, at man kan stoppe med at ryge, hvis man ikke er ordentligt motiveret og virkelig ønsker det.

Hvis jeg rammer min dankortkvittering ind og hænger dem op hjemme hos ham, så er der en god chance.
Gravatar #8 - JensOle
27. apr. 2009 19:26
LinguaIgnota (6) skrev:
Jeg tror ikke på, at man kan stoppe med at ryge, hvis man ikke er ordentligt motiveret og virkelig ønsker det. Måske smider man cigaretterne i noget tid, men sandsynligheden for, at man falder i igen, er temmelig stor. - Det er i hvert fald hvad min personlige erfaring dikterer.

Du ser sku' heller ikke alt for sund ud.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login