mboost-dp1
Hjælp os med at hjælpe dig med at hjælpe os!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Vi er, som i jo nok kan huske, en 14 fede gutter herinde fra der skal til Pripyat for at modtage lidt bonus-stråling.
Da Ronson ikke ville hente cykeltaxaen frem, må vi i stedet tage en flyver, og for at vi kan finde frem til hinanden i lufthavnen og for at vi kan blære os over for alle andre, skal vi have lavet nogle t-shirts i et fancy design.
Vi har jo allerede fået lavet et logo af en flinker fyr herinde fra, og det har vi på magisk vis fået omsat til et t-shirt design! Så deeet..
Men nu skal vores fancy paint-tegning så omsættes til en endnu mere fancy EPS eller .ai tegning sålortet logoet, kan komme på tryk.
Og det er så her, at vi kan bruge din hjælp, kære fede nørd!
For selvom det lyder utroligt (egentlig ikke), så er der ingen af de idioter der skal med på turen, der kan finde ud af sådan en simpel opgave.
"Men hvad får jeg ud af det, hvis jeg hjælper disse fantastiske mennesker" spørger du nu dig sig selv om!
Ikke en skid.. For vi har ingen penge, men vi lover at du får en klapsalve når windcapes fly styrter ned.. Hvilket det gør, da han skal flyve med et russisk flyselskab..
Men sæt igang røvhuller!
Da Ronson ikke ville hente cykeltaxaen frem, må vi i stedet tage en flyver, og for at vi kan finde frem til hinanden i lufthavnen og for at vi kan blære os over for alle andre, skal vi have lavet nogle t-shirts i et fancy design.
Vi har jo allerede fået lavet et logo af en flinker fyr herinde fra, og det har vi på magisk vis fået omsat til et t-shirt design! Så deeet..
Men nu skal vores fancy paint-tegning så omsættes til en endnu mere fancy EPS eller .ai tegning så
Og det er så her, at vi kan bruge din hjælp, kære fede nørd!
For selvom det lyder utroligt (egentlig ikke), så er der ingen af de idioter der skal med på turen, der kan finde ud af sådan en simpel opgave.
"Men hvad får jeg ud af det, hvis jeg hjælper disse fantastiske mennesker" spørger du nu dig sig selv om!
Ikke en skid.. For vi har ingen penge, men vi lover at du får en klapsalve når windcapes fly styrter ned.. Hvilket det gør, da han skal flyve med et russisk flyselskab..
Men sæt igang røvhuller!
Special price for you my friend!
Som afbilledet HER.
1470,- (105,- pr. stk)
Inkl.:
14 x T-shirt i valgfri størrelse (S-3XL)
2 x 14 x tryk 30x40 cm. inkl. påvarmning
2 x Opstart (1 pr. tryk)
1 x Fragt
Moms
Hvis i er tykkere end 3XL så sig lige til, så skal jeg finde en anden model.
EDIT: .pdf er mit foretrukne format, men skal da gerne konvertere det for jer.
Som afbilledet HER.
1470,- (105,- pr. stk)
Inkl.:
14 x T-shirt i valgfri størrelse (S-3XL)
2 x 14 x tryk 30x40 cm. inkl. påvarmning
2 x Opstart (1 pr. tryk)
1 x Fragt
Moms
Hvis i er tykkere end 3XL så sig lige til, så skal jeg finde en anden model.
EDIT: .pdf er mit foretrukne format, men skal da gerne konvertere det for jer.
Would you like some cheese with that whine? Der sker ikke noget, med mindre Blizzard faktisk registrerer, at "accounten" er kommet i nye hænder...
happy nau ronron
happy nau ronron
WinPower (26) skrev:Er der ikke nogen der laver et site, hvor deltagere kan (live)uploade billeder og "blogge", så vi andre kan følge med.
Fx. Vil jeg gerne være en af de første, der griner hvis Windcape træder i en lort.
Jeg mener, at Ronson arbejdede på at lave noget rejsedagbog på KYNZ, som vi kunne bruge under turen. Men jeg ved ikke, hvad det blev til.
LinguaIgnota (27) skrev:Jeg mener, at Ronson arbejdede på at lave noget rejsedagbog på KYNZ, som vi kunne bruge under turen. Men jeg ved ikke, hvad det blev til.
Pisselækkert.
Jeg er
Jeg kunne godt tænke mig, at vi hver havde en sektion, som vi kunne skrive på (og uploade billeder til), når vi har tid/lyst. KYNZ.dk/blags/brugernavn, eller sådan noget.
LinguaIgnota (27) skrev:WinPower (26) skrev:Er der ikke nogen der laver et site, hvor deltagere kan (live)uploade billeder og "blogge", så vi andre kan følge med.
Fx. Vil jeg gerne være en af de første, der griner hvis Windcape træder i en lort.
Jeg mener, at Ronson arbejdede på at lave noget rejsedagbog på KYNZ, som vi kunne bruge under turen. Men jeg ved ikke, hvad det blev til.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.