mboost-dp1
hjælp til videoredigering.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
hey folkens, jeg har et problem, min manglende viden indefor programmer man kan bruge til videoredigering samt komprimering, er blevet et problem for mig, jeg vil nemlig meget gerne have lagt videooptagelserne fra min kones og mit bryllup over på en dvd fra de bånd der sidder i videokameraet.
Mit eneste håb ligenu er Windows Movie Maker, men har hørt at det sku være lort værd.
Jeg vil gerne ende op med det resultat man normalt møder i en 700mb dvdrip i god kvalitet, som sagt er det jo fint at det kommer til at fylde mere da det er en dvd jeg gerne vil lægge videoerne overpå! :)
Håber virkelig i kan hjælpe mig, både med at høste videoen fra kameraet, og komprimere det til en god kvalitet .avi eller lign! :)
på forhånd tak.
Mit eneste håb ligenu er Windows Movie Maker, men har hørt at det sku være lort værd.
Jeg vil gerne ende op med det resultat man normalt møder i en 700mb dvdrip i god kvalitet, som sagt er det jo fint at det kommer til at fylde mere da det er en dvd jeg gerne vil lægge videoerne overpå! :)
Håber virkelig i kan hjælpe mig, både med at høste videoen fra kameraet, og komprimere det til en god kvalitet .avi eller lign! :)
på forhånd tak.
Roxio Easy Media Creator 10 Suite er rimeligt nemt og gå til, vil du have gang i et lidt mere avancerede app så kan Adobe Premiere anbefales.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.