mboost-dp1

Hologram TV Vært

Gå til bund
Gravatar #1 - Bornslippy
5. nov. 2008 13:48
Det er satme noget af det sejeste jeg har set på TV i nyere tid.
CNN debut-demonstrerede igår aftes under det Amerikanske valg en Holografisk udgave af værtinden Jessica Yellin.

Måden det virker på er, at der er 35 HD Kameraer rundt om hende, som flytter sig synkront med kameraene i CNN Studiet, som på denne måde frembringer "Holo-Jessica" i CNN Studiet. Virkelig Cool!

Check klippet her
Gravatar #2 - myplacedk
5. nov. 2008 14:23
For det første har det intet med holografi at gøre.

For det andet ville det være frygteligt meget simplere at lave, hvis kameraerne ikke bevægede sig. Og den eneste grund til at de bevæger sig, er vist at det er svært. Jeg synes i hvert fald at det ser kunstigt ud. Altså at kamerabevægelserne kun er der, for at vise at de kan.

Og BTW: 35 kameraer af de dye, for at vise hende fra ca. 3 vinkler? Det er da vist ikke nødvendigt.

Beklager,men det imponerer mig ikke. Det minder mig om Star Trek TOS, og af alle indtryk jeg har derfra, er imponerende effekter ikke på listen. ;-)
Gravatar #3 - NioBe
11. nov. 2008 08:15
Læg mærke til hvor mange der klapper... Så et andet klip... Pænt stort studie med massere af mennesker.

[url= her![/url] Hvis det hologram var virkeligt... så havde folk skreget.. :P I would!
Gravatar #4 - Bornslippy
11. nov. 2008 15:50
pewbe (4) skrev:
http://newz.dk/cnn-anvender-hologram-i-valgudsendelse
Yep, men jeg skrev den her før nyheden kom.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login