mboost-dp1

How dumb people become successfull

Gå til bund
Gravatar #2 - Nåkja
15. maj 2013 07:57
Jeg har lidt en mistanke om at han selv ikke er snedig nok til at forstå hvad de "dumme" mennesker kan. Jeg har bemærket at mange af de ledere, jeg har mødt er specielt gode til at networke, og ikke specielt gode til at følge udviklingen. Det er derfor de har en stab.
Gravatar #3 - snesman
15. maj 2013 15:45
478907111414718754684 (2) skrev:
Jeg har lidt en mistanke om at han selv ikke er snedig nok til at forstå hvad de "dumme" mennesker kan. Jeg har bemærket at mange af de ledere, jeg har mødt er specielt gode til at networke, og ikke specielt gode til at følge udviklingen. Det er derfor de har en stab.

Jeg garanterer ikke for at man kan sammenligne amerikanske ledere med danske.
Jeg ved ikke om han er dum, men han har selv ledet flere firmaer så han burde vel kunne se ironien:)
Gravatar #4 - arne_v
15. maj 2013 17:52

Jeg har faktisk observeret noget tilsvarende.

Men jeg tror at det hænger lidt sammen med at kravene til en leder typisk er at være lidt god til mange ting fremfor genial til en enkelt ting.
Gravatar #5 - snesman
16. maj 2013 10:02
Jeg synes dog det er en interessant teori, at de "gamle gigantvirksomheder" ikke rigtigt bliver påvirket af deres øverste ledere. I så fald tjener de for meget:)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login