mboost-dp1
HTC Desire HD email backup
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er i den situation, at jeg er kommet til at slette nogen vigtige mails.
Heldigvis nåede min DHD at downloade alle mine mails et par dage i forvejen, så de mails ligger på den.
Nu er spørgsmålet, hvordan fuck kan jeg overføre dem til min gamle konto igen uden at skulle sidde manuelt og forwarde dem?
App'en som downloadede de mails, 'Mail' har bare kylet både attachments og email beskeder i én mappe, så man kan ikke se hvad der hører til hvad.
'Mail' byder ikke på noget udover forward, og bruger jeg HTC Sync, overfører den bare alle vedhæftede, men ikke de emails som filerne er forbundet med.
Nogen der har et godt råd?
Jeg bruger app'en Mail, men hvis jeg prøver at synkr
Heldigvis nåede min DHD at downloade alle mine mails et par dage i forvejen, så de mails ligger på den.
Nu er spørgsmålet, hvordan fuck kan jeg overføre dem til min gamle konto igen uden at skulle sidde manuelt og forwarde dem?
App'en som downloadede de mails, 'Mail' har bare kylet både attachments og email beskeder i én mappe, så man kan ikke se hvad der hører til hvad.
'Mail' byder ikke på noget udover forward, og bruger jeg HTC Sync, overfører den bare alle vedhæftede, men ikke de emails som filerne er forbundet med.
Nogen der har et godt råd?
Jeg bruger app'en Mail, men hvis jeg prøver at synkr
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.