mboost-dp1

HTC HD2 ulidelig langsom

Gå til bund
Gravatar #1 - Wassini
10. maj 2010 22:05
Jeg har haft en HTC HD2 i omkring et halvt år nu - og jeg bliver mere og mere frustreret over den. For tiden har jeg mest lyst til bare at kaste den ind i en væg og købe en ny!

Problemet er, at den er ulidelig laaaaangsom - nogen gange! Det er oftest når jeg ikke har benyttet den i et stykke tid og tænder for den. Så virker det som som den skal igang med at synkroniserer med mail, MS My Phone, Google og alt hvad den kan finde på - på een gang.
Den eneste måde at få den til at opfører sig nogenlunde normal er enten at lade den være eller gå ind i tasklisten og slå ALT ihjel.

Det hjælper bare ikke, når man gerne vil bruge den som telefon. Før den får startet Phone programmet og løftet røret har folk forlængst lagt på. Det kan tage op til 30+ sekunder!

Det samme hvis jeg vil ringe! Det kræver meget tålmodighed at trykke på telefon knappen... vente... finde personen og vise nummeret. Tykke på nummeret - og vente - vente - vente - og så ringer den op - måske!

*SUK*

ROM: 1.66.403.1
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
10. maj 2010 22:55
Det lyder meget mærkeligt.
Min langsomme TD2 kører som en drøm og der er sjældent ventetid når der åbnes programmer.

Jeg kan forestille mig at den eneste nemme løsning er at tage backup, nulstille den og installere seneste firmware igen.

Du kan nok få en del mere hjælp her
Gravatar #3 - Wassini
11. maj 2010 19:17
Jeg har nulstillet den flere gange. Flashet ROM og andet...
Den er bare langsom!!! (nogen gange!)
Gravatar #4 - Daniel-Dane
11. maj 2010 20:18
Brug garantien og find en ny telefon, det kan jo være, at den er ødelagt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login