mboost-dp1
Hvad hvis? -tråden
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Simpel leg. Man beskriver en situation den næste befinder sig i, og den næste svarer således hvad han/hun ville gøre i den situation. Og man skal ikke prøve at snyde sig udenom at svare.
For eksempel:
Hvad hvis du står i en situation hvor du enten skal drikke Ole Wedel's sæd eller spise dit eget lort, hvad ville du vælge?
Jeg lægger ud:
Hvad hvis du fik muligheden for at dræbe én person efter eget valg uden nogen form for konsekvenser udover evt psykisk, ville du så gøre det og hvem?
For eksempel:
Hvad hvis du står i en situation hvor du enten skal drikke Ole Wedel's sæd eller spise dit eget lort, hvad ville du vælge?
Jeg lægger ud:
Hvad hvis du fik muligheden for at dræbe én person efter eget valg uden nogen form for konsekvenser udover evt psykisk, ville du så gøre det og hvem?
JesperZ (1) skrev:Hvad hvis du fik muligheden for at dræbe én person efter eget valg uden nogen form for konsekvenser udover evt psykisk, ville du så gøre det og hvem?
Kim Jong-Il... oh wait.
Edit:
Jeg kan da nævne en hel masse, som verden ville være bedre uden. Jeg ville ikke tøve med at få Putin dræbt.
Lord Daniel-Dane (2) skrev:Kim Jong-Il... oh wait.
Edit:
Jeg kan da nævne en hel masse, som verden ville være bedre uden. Jeg ville ikke tøve med at få Putin dræbt.
Husk at fortsætte legen med en ny "hvad hvis"... Men for at ikke at lade legen køre død kan jeg lige fortsætte på din.
Du har fået muligheden for at dræbe Putin, men du SKAL gøre det med en motorsav. Ville du stadig gøre det?
Oh hell yeah! Det er jo bare lidt lissom DOOM ikk'?
-
Du har muligheden for at knalde din 58 årige kvindelige chef, og blive forfremmet ... Gjorde du det?
-
Du har muligheden for at knalde din 58 årige kvindelige chef, og blive forfremmet ... Gjorde du det?
Ja: Valget er svært...der er tre kandidater: Anne Grethe Bjarup Riis, Joan Ørting eller SlettetBruger. Det må nok blive Anne Grethe
Ja: Valget er svært...der er tre kandidater: Anne Grethe Bjarup Riis, Joan Ørting eller SlettetBruger. Det må nok blive Anne Grethe
Mamad (moveax1ret) (5) skrev:Hvad hvis du fik muligheden for at dræbe én person efter eget valg uden nogen form for konsekvenser udover evt psykisk, ville du så gøre det og hvem?
Tror meningen med legen var at du skulle fortsætte på det jeg skrev i #4 :)
trylleklovn (7) skrev:Den leg-beskrivelse kunne ikke være simplere, men i formår alligevel at fucke den up.
Pot, kettle, black.
Norrah (11) skrev:at nå forlæsninger til tiden..
Hvad hvis jeg nu tilfældigvis - rent hypotetisk - har lånt de gamles saab i dag, som er lidt mere hardcore end min.. med noget der minder om 300+ heste.. Ville du så mene at jeg var en brian hvis jeg morede mig lidt på vejen hjem i dag?
Næææh... Medmindre den er 15+ år gammel, med udstyr fra T-Hansen ... Så er du vel bare en helt almindelig person på vej hjem fra arbejde?..
---
Q:
Hvad nu hvis jeg køber fivefingers - er jeg så ligeså mærkelig som Porre?
Nej. jeg har stadig et par quirks der giver mig "the edge"
Hvad nu hvis den der svare på dette hvad nu hvis spørgsmål glemmer selv at lave et hvad nu hvis her i hvad nu hvis tråden?
Hvad nu hvis den der svare på dette hvad nu hvis spørgsmål glemmer selv at lave et hvad nu hvis her i hvad nu hvis tråden?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.