mboost-dp1

Hvad hvis? -tråden

Gå til bund
Gravatar #1 - JesperZ
21. dec. 2011 22:33
Simpel leg. Man beskriver en situation den næste befinder sig i, og den næste svarer således hvad han/hun ville gøre i den situation. Og man skal ikke prøve at snyde sig udenom at svare.

For eksempel:
Hvad hvis du står i en situation hvor du enten skal drikke Ole Wedel's sæd eller spise dit eget lort, hvad ville du vælge?

Jeg lægger ud:
Hvad hvis du fik muligheden for at dræbe én person efter eget valg uden nogen form for konsekvenser udover evt psykisk, ville du så gøre det og hvem?
Gravatar #2 - Daniel-Dane
21. dec. 2011 22:34
JesperZ (1) skrev:
Hvad hvis du fik muligheden for at dræbe én person efter eget valg uden nogen form for konsekvenser udover evt psykisk, ville du så gøre det og hvem?

Kim Jong-Il... oh wait.

Edit:
Jeg kan da nævne en hel masse, som verden ville være bedre uden. Jeg ville ikke tøve med at få Putin dræbt.
Gravatar #3 - JesperZ
21. dec. 2011 22:51
Lord Daniel-Dane (2) skrev:
Kim Jong-Il... oh wait.

Edit:
Jeg kan da nævne en hel masse, som verden ville være bedre uden. Jeg ville ikke tøve med at få Putin dræbt.

Husk at fortsætte legen med en ny "hvad hvis"... Men for at ikke at lade legen køre død kan jeg lige fortsætte på din.

Du har fået muligheden for at dræbe Putin, men du SKAL gøre det med en motorsav. Ville du stadig gøre det?
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
22. dec. 2011 04:30
Oh hell yeah! Det er jo bare lidt lissom DOOM ikk'?

-

Du har muligheden for at knalde din 58 årige kvindelige chef, og blive forfremmet ... Gjorde du det?
Gravatar #5 - Mamad (moveax1ret)
22. dec. 2011 05:41

Ja: Valget er svært...der er tre kandidater: Anne Grethe Bjarup Riis, Joan Ørting eller SlettetBruger. Det må nok blive Anne Grethe

Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
22. dec. 2011 06:44
Mamad (moveax1ret) (5) skrev:

Ja: Valget er svært...der er tre kandidater: Anne Grethe Bjarup Riis, Joan Ørting eller SlettetBruger. Det må nok blive Anne Grethe

Tror meningen med legen var at du skulle fortsætte på det jeg skrev i #4 :)
Gravatar #7 - trylleklovn
22. dec. 2011 07:14
Den leg-beskrivelse kunne ikke være simplere, men i formår alligevel at fucke den up.
Gravatar #8 - Daniel-Dane
22. dec. 2011 07:17
trylleklovn (7) skrev:
Den leg-beskrivelse kunne ikke være simplere, men i formår alligevel at fucke den up.

Pot, kettle, black.
Gravatar #9 - Slettet Bruger [2058151469]
22. dec. 2011 08:23
Hvad nu hvis alle andre end jeg gik i Fivefingers.
Gravatar #10 - Qw_freak
22. dec. 2011 08:31
SlettetBruger (9) skrev:
Hvad nu hvis alle andre end jeg gik i Fivefingers.

så ville det stadig være dig der er mærkelig....!

Question:
Hvis du havde evnen til at stoppe tiden, for alt andet end dig selv, hvad ville din mest brugte udnyttelse af denne evne så være?
Gravatar #11 - Norrah
22. dec. 2011 08:38
at nå forlæsninger til tiden..

Hvad hvis jeg nu tilfældigvis - rent hypotetisk - har lånt de gamles saab i dag, som er lidt mere hardcore end min.. med noget der minder om 300+ heste.. Ville du så mene at jeg var en brian hvis jeg morede mig lidt på vejen hjem i dag?
Gravatar #12 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
22. dec. 2011 08:53
Norrah (11) skrev:
at nå forlæsninger til tiden..

Hvad hvis jeg nu tilfældigvis - rent hypotetisk - har lånt de gamles saab i dag, som er lidt mere hardcore end min.. med noget der minder om 300+ heste.. Ville du så mene at jeg var en brian hvis jeg morede mig lidt på vejen hjem i dag?

Næææh... Medmindre den er 15+ år gammel, med udstyr fra T-Hansen ... Så er du vel bare en helt almindelig person på vej hjem fra arbejde?..

---

Q:

Hvad nu hvis jeg køber fivefingers - er jeg så ligeså mærkelig som Porre?
Gravatar #13 - Slettet Bruger [2058151469]
22. dec. 2011 08:56
Nej. jeg har stadig et par quirks der giver mig "the edge"

Hvad nu hvis den der svare på dette hvad nu hvis spørgsmål glemmer selv at lave et hvad nu hvis her i hvad nu hvis tråden?
Gravatar #14 - Norrah
22. dec. 2011 08:57
det kan jeg svare på..
Gravatar #15 - Slettet Bruger [2058151469]
22. dec. 2011 10:00
Norrah (14) skrev:
det kan jeg svare på..

Hvad nu hvis min røv var spids

Så kunne du skide i en flaske

/Thread
Gravatar #16 - Ronson ⅍
22. dec. 2011 11:30
Jeg kan bedre li' hvad ville du helst-legen :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login