mboost-dp1
Hvad skal jeg have på væggene?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Newz'ere :D
Jeg er blevet helt forladt af min kreative sans, men står i en lejlighed jeg lige er flyttet ind i, og mangler noget på væggene. Jag skal have nogle hylder, nogle billeder, og nogle få plakater, men synes ligesom, der mangler noget stort! Jeg har flere vægge a' 4x2,5m og en enkelt, som er endnu større. Jeg har ikke voldsomt mange penge til projektet, men det sætter som regel bare kreativiteten endnu bedre igang.
Jeg har allerede planlagt at bruge en væg til en stor kridttavle, da jeg er matematik-studerende, og det derfor vil være et godt redskab at have.
TL;DR: Giv mig noget inspiration/gode ideer/hvad har du på væggen/links til inspiration på nettet :)
Jeg er blevet helt forladt af min kreative sans, men står i en lejlighed jeg lige er flyttet ind i, og mangler noget på væggene. Jag skal have nogle hylder, nogle billeder, og nogle få plakater, men synes ligesom, der mangler noget stort! Jeg har flere vægge a' 4x2,5m og en enkelt, som er endnu større. Jeg har ikke voldsomt mange penge til projektet, men det sætter som regel bare kreativiteten endnu bedre igang.
Jeg har allerede planlagt at bruge en væg til en stor kridttavle, da jeg er matematik-studerende, og det derfor vil være et godt redskab at have.
TL;DR: Giv mig noget inspiration/gode ideer/hvad har du på væggen/links til inspiration på nettet :)
Har altid haft en drøm om at få et kæmpe verdenskort på en af mine vægge, der findes så mange små steder man aldrig har hørt om osv.
Også den evige gode kedsomheds-leg at nævne hovedstader.
Også den evige gode kedsomheds-leg at nævne hovedstader.
#2 Hmm, mangler ikke modeller. - mere nogen der kan male!
#3 Gammel joke...
#4 Er overvejet, men det er bare herre dyrt, ihvertfald de kort jeg har fundet :/
#3 ...men stadig sjov! :)
#5 Det ville være sejere at finde 10000 sorte prikker i forskellig størrelse og selv sætte op, måske med rastorbater, som skabelon.
#6 Som klistermærker man sætter op, eller som tegninger direkte på væggen?
Tak for bidrag indtil videre ;) Vil betegne alle som brugbare på en mere eller mindre relevant måde...
#3 Gammel joke...
#4 Er overvejet, men det er bare herre dyrt, ihvertfald de kort jeg har fundet :/
#3 ...men stadig sjov! :)
#5 Det ville være sejere at finde 10000 sorte prikker i forskellig størrelse og selv sætte op, måske med rastorbater, som skabelon.
#6 Som klistermærker man sætter op, eller som tegninger direkte på væggen?
Tak for bidrag indtil videre ;) Vil betegne alle som brugbare på en mere eller mindre relevant måde...
På min ene væg har jeg sat omkring 200 -300 postkort (go cards)op
Det tager noget tid at samle så mange forskellige, men tror min samlede udgift har været 100 kr. Til pædagogsnot.
Så billigt, kreativ og nydeligt.
Er btw igang med at flytte rundt på dem så de danner en kollage af Mona Lisa
Det tager noget tid at samle så mange forskellige, men tror min samlede udgift har været 100 kr. Til pædagogsnot.
Så billigt, kreativ og nydeligt.
Er btw igang med at flytte rundt på dem så de danner en kollage af Mona Lisa
Sand. (11) skrev:#10, nice! Hvor finder du disse Go cards? Vil gerne se et billede!
En masse McDonalds har dem stående i nærheden af kassen. En del pizzariaer har også, nogle uddannelsesinstitutioner.
Ifølge http://www.mikrobusiness.dk/sadan-kommer-du-pa-go-... er der også GoCards på restauranter, caféer og i biografer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.