mboost-dp1
Hvad skal jeg have på væggene?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Newz'ere :D
Jeg er blevet helt forladt af min kreative sans, men står i en lejlighed jeg lige er flyttet ind i, og mangler noget på væggene. Jag skal have nogle hylder, nogle billeder, og nogle få plakater, men synes ligesom, der mangler noget stort! Jeg har flere vægge a' 4x2,5m og en enkelt, som er endnu større. Jeg har ikke voldsomt mange penge til projektet, men det sætter som regel bare kreativiteten endnu bedre igang.
Jeg har allerede planlagt at bruge en væg til en stor kridttavle, da jeg er matematik-studerende, og det derfor vil være et godt redskab at have.
TL;DR: Giv mig noget inspiration/gode ideer/hvad har du på væggen/links til inspiration på nettet :)
Jeg er blevet helt forladt af min kreative sans, men står i en lejlighed jeg lige er flyttet ind i, og mangler noget på væggene. Jag skal have nogle hylder, nogle billeder, og nogle få plakater, men synes ligesom, der mangler noget stort! Jeg har flere vægge a' 4x2,5m og en enkelt, som er endnu større. Jeg har ikke voldsomt mange penge til projektet, men det sætter som regel bare kreativiteten endnu bedre igang.
Jeg har allerede planlagt at bruge en væg til en stor kridttavle, da jeg er matematik-studerende, og det derfor vil være et godt redskab at have.
TL;DR: Giv mig noget inspiration/gode ideer/hvad har du på væggen/links til inspiration på nettet :)
Har altid haft en drøm om at få et kæmpe verdenskort på en af mine vægge, der findes så mange små steder man aldrig har hørt om osv.
Også den evige gode kedsomheds-leg at nævne hovedstader.
Også den evige gode kedsomheds-leg at nævne hovedstader.
#2 Hmm, mangler ikke modeller. - mere nogen der kan male!
#3 Gammel joke...
#4 Er overvejet, men det er bare herre dyrt, ihvertfald de kort jeg har fundet :/
#3 ...men stadig sjov! :)
#5 Det ville være sejere at finde 10000 sorte prikker i forskellig størrelse og selv sætte op, måske med rastorbater, som skabelon.