mboost-dp1

Hvad sker der for EB?

Gå til bund
Gravatar #1 - Fjolle
19. jan. 2009 11:08
Ifølge denne artikel skulle tdc blokere for iphones på deres netværk, men senere står der at der allerede er flere tusinde latte drikkende tdc kunder.

Skriver de virkelig en sensationsartikel over at man skal ændre i opsætningen på ens telefon når man skifter udbyder?
Gravatar #2 - amokk
19. jan. 2009 12:15
Problemet er nok mest at TDC ikke har gjort noget for at supportere iphone brugere - normalt kan du jo sagtens finde alt hvad du skal bruge af info og automatiske opsætninger, så din telefon bliver sat op med de rigtige data.
Jeg tror det primære problem er at de har interviewet en kæmpeidiot der åbenbart tror at folk udelukkedne har en iphone for at flashe den og er ligeglade om den virker. Selvfølgelig har folk også en iphone fordi den er smart, men enhver kan sgu da sige sig selv at de har lyst til at kunne sende SMSer og få internetadgang

Og for nu lige at belyse spørgsmålet "hvad sker der for EB?" så vil jeg stille det samme, til deres forside som den så ud natten til lørdag:

http://www.student.dtu.dk/~s032225/misc/madonna-ek...
Gravatar #3 - Bachy
19. jan. 2009 13:31
Hold kæft en urskov, også siger man at den oprindelige regnskov er for neden af gående, bulshit! siger jeg blot :)
Gravatar #4 - trylleklovn
19. jan. 2009 15:46
Det er meget muligt ham tåben har udtalt sig om noget han ikke aner en skid om, men det er da stadig komplet forkert at TDC skulle blokere for iPhones.
Gravatar #5 - mark.
19. jan. 2009 16:02
Og grunden til det her forum frem for nyheden med samme emne er?? XD

On Topic:
Han er en idiot og har sidenhen trukket udtalelserne tilbage og prøvet at bortforklare dem :P
Gravatar #6 - amokk
20. jan. 2009 00:15
Jeg glæder mig bare over at det ikke er mig der har sagt noget så tåbeligt... :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login