mboost-dp1
Hvad sker der lige for windows 7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
JanMand (50) skrev:måske er det beder du installer obuntu linux
Det bør du nok være den sidste til at sige!
terracide (56) skrev:Har lingue inviteret hele familen til at joine newz i de her dage?
Sjovt du ikke har været inde og voldtage den tråd med WoW på linux :P Mon ikke også det er en AMD processor? ;)
Kom lige til at tænke på noget - mon det er dette han mener?
De er godtnok ikke skrå, men de kommer når du har markøreren over :P
De er godtnok ikke skrå, men de kommer når du har markøreren over :P
#62 - Hvis jeg var lægen, så ville jeg for det første ikke med. For det andet ville jeg nok sige til dig at du ikke kan slå de forbandede thumbnails fra i Win7, og at jeg også fandt dem møgirriterende. Til alt held kan jeg bedst lide at have min proceslinje i toppen af skærmen i modsætning til forneden (som er default og de fleste bruger). Så jeg kom udenom problemet.
Men for fanden hvor er de thumbnails irriterende
Men for fanden hvor er de thumbnails irriterende
Cloud02 (64) skrev:Men så har du jo problemet når du bevæger musen op ad ...
Hehe, pointen er at jeg jeg "hviler" musen forneden på skærmen, når jeg ikke bruger den; så er den af vejen. Det er ikke noget jeg tænker over før der kommer kæmpethumbnails frem og blokerer 1/4 af min skærm.
Jeg bruger så slet ikke Win7 mere, så nu er problemet HELT væk :-)
Failskærmopløsning. Desuden falder musemarkøren jo ned pga. tyngdekraften.
Failskærmopløsning. Desuden falder musemarkøren jo ned pga. tyngdekraften.
prøv at skifte dit tema til classic.. og se om den gør det samme.. hvis ik' prøv at skifte tilbage til det fancy shizzle
Det 'r' er halvdelen af et 'n'. Du skulle til at skrive 'anus'!PProXX (69) skrev:Så bare luk ar [...]
jeg har stadigvæk ikke forstået hvad dit problem var.PProXX (68) skrev:Hejsa!
Har lige installeret servicepack 1 til Win7. Det har fuldstændig løst problemet, så Microsoft har altså været klar over, at der var en fejl i deres styresystem.
Så til alle jer der syntes, at jeg bare har klynket:
HVAD SAGDE JEG!!!!!
Cloud02: Hvis du ellers har læst tråden fra starten kunne det være, at du forstod mit problem.
Alrekr: Jeg syntes det er i oden, at jeg giver svar på tiltale. Nu er jeg jo ligesom blevet beskyldt for, at være troll. En har oven i købet villet sende mig til læge.
Som man sår skal man høste.
Alrekr: Jeg syntes det er i oden, at jeg giver svar på tiltale. Nu er jeg jo ligesom blevet beskyldt for, at være troll. En har oven i købet villet sende mig til læge.
Som man sår skal man høste.
PProXX >
Man skal aldrig oprette en bruger på Newz, oprette en tråd i forummet, og fremstå som bedrevidende og hentyde at Newz-brugerne er dumme ...
Det er som at grave sin egen grav! Men hey, se det fra den lyse side ... Det kan være du får din egen side på KYNZ hvis du troller godt nok ;)
Man skal aldrig oprette en bruger på Newz, oprette en tråd i forummet, og fremstå som bedrevidende og hentyde at Newz-brugerne er dumme ...
Det er som at grave sin egen grav! Men hey, se det fra den lyse side ... Det kan være du får din egen side på KYNZ hvis du troller godt nok ;)
PProXX (74) skrev:Cloud02: Hvis du ellers har læst tråden fra starten kunne det være, at du forstod mit problem.
Jeg har læst den fra starten af, kigget på dine screenshots adskillige gange, og jeg kan heller ikke se hvad problemet er?
PProXX: Føler du virkelig, at vi alle har forsøgt at sende dig til læge eller har beskyldt dig for at være troll? Jeg mener, at jeg har forsøgt at hjælpe dig (lagt screenshots ind og alt muligt), og så får jeg bare en verbal våd halvrådden porre i hovedet. Det er altså ikke sjovt.
(SlettetBruger: Det er et udtryk, det har ikke noget med dig at gøre)
(SlettetBruger: Det er et udtryk, det har ikke noget med dig at gøre)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.