mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Peter var på besøg hos en ung smuk prostitueret.
Efter 2 timers rigtig god sex, siger han: - “Ok, nu går der nok et stykke tid før du ser mig igen.”
- “Øv, er du sikker på at du ikke kommer forbi igen i næste uge?”
- “Nåh..det var nu ikke det jeg mente. Vend dig lige om engang…”
Efter 2 timers rigtig god sex, siger han: - “Ok, nu går der nok et stykke tid før du ser mig igen.”
- “Øv, er du sikker på at du ikke kommer forbi igen i næste uge?”
- “Nåh..det var nu ikke det jeg mente. Vend dig lige om engang…”
Lille Poul er lige kommet hjem fra skole, og spørger sin storesøster:
"Storesøster, vil du ikke tage dine bukser af?"
"Nej", siger storesøsteren.
"Jamen, bare et øjeblik", siger lille Poul så.
Til sidst tager storesøsteren bukserne af.
Lille Poul siger:
"Øv, de store drenge henne i skolen sagde ellers, at du havde fået tissemand!"
"Storesøster, vil du ikke tage dine bukser af?"
"Nej", siger storesøsteren.
"Jamen, bare et øjeblik", siger lille Poul så.
Til sidst tager storesøsteren bukserne af.
Lille Poul siger:
"Øv, de store drenge henne i skolen sagde ellers, at du havde fået tissemand!"
Der var også den om Peter, der var kommet hjem fra skole. Han fortalte sin mor, at han havde bollet med læreren. Moderen blev så forarget, at hun sendte ham op på sit værelse.
Senere da hans far kom hjem, fortalte moderen hvad drengen havde gjort. Han gik op på værelset for at høre om det var korrekt hvad han havde gjort. Det kunne han ikke benægte. Faderen var så stolt af hans søn, da han jo kun var 13, at han ville købe den cykel han altid havde drømt om.
Da de fik cyklen købt, trak Peter den over til bagsmækken på bilen. Faderen spurgte om han ikke skulle cykle hjem?
“Jo, det var da meningen, men jeg har stadig ondt i røven.
Senere da hans far kom hjem, fortalte moderen hvad drengen havde gjort. Han gik op på værelset for at høre om det var korrekt hvad han havde gjort. Det kunne han ikke benægte. Faderen var så stolt af hans søn, da han jo kun var 13, at han ville købe den cykel han altid havde drømt om.
Da de fik cyklen købt, trak Peter den over til bagsmækken på bilen. Faderen spurgte om han ikke skulle cykle hjem?
“Jo, det var da meningen, men jeg har stadig ondt i røven.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.