mboost-dp1

Hvilken messe?

Gå til bund
Gravatar #1 - frozenyak
16. apr. 2009 07:19
Jeg arbejder som udvikler i et software hus og kunne godt tænke mig at komme på en messe, for ligesom at få set hvad der rører sig. Det kan både være i retningen af nye sprog, men også ting som metoder, mønstre eller best practices. Problemet er bare, hvilken messe kunne være relevant?

Jeg arbejder primært et sted mellem den embeddede verden og desktop applikations verdenen. (Har lavet en del frameworks) Det har primært været C++, der har været min hammer indtil videre.

Har kigget lidt på CeBit, men er det ikke mere end-user stuff? Har også kigget på Embedded world, men det er en tand for low level.
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
16. apr. 2009 07:33
Nu har jeg selv været på CeBIT en hel del gange her med newz.dk, og vil ikke sige det er end-user de fokusere på, langt fra.

Det kan selvfølgelig godt virke sådan, da det jo er det vi (og andre medier) vælger at bringe, men det er slet ikke der fokus er.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login