mboost-dp1
Hvilket webhotel?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Skal bruge et ordenligt webhotel, og da det er lidt en jungle at finde rundt i så spørger jeg lige de altvidende newz folk.
Pt. har jeg lidt erfaring med servage.net og den er pivringe. Ekstremt lange svartider på deres mysql server, som ifølge statistikken overhovedet ikke kan følge med de brugere der er til dem. Når man brokker sig over det får man bare at vide at man kan optimere sine sider eller at "de da loader fint nu".
Og det er ærgerligt, da servage ellers er lige hvad jeg har brug for. De har en rar adminside, hvor jeg let kan oprette nye sider, tilkøbe domæner, rette dns, oprette ftp brugere osv. hvilket er hvad jeg har brug for. Bare hos en stabil udbyder i stedet.
Prisen er ikke så vigtig.
Har kigget lidt på gigahost, men ser ikke ud til at de får meget bedre anmeldelser.
(Hvorfor kan de her sider ikke bare give folk en realistisk mængde data+trafik i stedet for de latterligt høje tal, der alligevel ikke er tilrådighed?)
På forhånd tak!
Pt. har jeg lidt erfaring med servage.net og den er pivringe. Ekstremt lange svartider på deres mysql server, som ifølge statistikken overhovedet ikke kan følge med de brugere der er til dem. Når man brokker sig over det får man bare at vide at man kan optimere sine sider eller at "de da loader fint nu".
Og det er ærgerligt, da servage ellers er lige hvad jeg har brug for. De har en rar adminside, hvor jeg let kan oprette nye sider, tilkøbe domæner, rette dns, oprette ftp brugere osv. hvilket er hvad jeg har brug for. Bare hos en stabil udbyder i stedet.
Prisen er ikke så vigtig.
Har kigget lidt på gigahost, men ser ikke ud til at de får meget bedre anmeldelser.
(Hvorfor kan de her sider ikke bare give folk en realistisk mængde data+trafik i stedet for de latterligt høje tal, der alligevel ikke er tilrådighed?)
På forhånd tak!
Hvad er det du skal hoste?
Har du overvejet at få en dedikeret / vps løsning, hvis du gerne vil have ordentlig performance eller ønsker at hoste flere sider / virtualhosts?
synes næsten altid at mySQL serverne er piv langsomme ved de billige hosts..
Hverken VPS, eller dedikeret koster alverden, men det er selvfølgelig langt dyrere end de billige hosts..
Har du overvejet at få en dedikeret / vps løsning, hvis du gerne vil have ordentlig performance eller ønsker at hoste flere sider / virtualhosts?
synes næsten altid at mySQL serverne er piv langsomme ved de billige hosts..
Hverken VPS, eller dedikeret koster alverden, men det er selvfølgelig langt dyrere end de billige hosts..
En anden ting er at man ved dedikeret / vps hosting får den mængde trafik som man bliver lovet.. der er altså (somregel) ingen regler for video-streaming, downloads osv. som der typisk er ved low-end webhoteller..
Og så kan du jo også bruge den til andet end webhosting hvis du skulle få lyst ;-)
Er selv ved at kigge efter noget dedikeret hosting, og har fundet leaseweb.com som pt. virker som det billigste kontra beliggenhed / performance.. Hvis der er nogen der kender nogle billigere/bedre hosting firmaer så sig lige til :-).. Eller hvis du har nogle indvendinger mod leaseweb
(Sorry for hijack, men jeg fandt det semi relevant for din forespørgsel)
Og så kan du jo også bruge den til andet end webhosting hvis du skulle få lyst ;-)
Er selv ved at kigge efter noget dedikeret hosting, og har fundet leaseweb.com som pt. virker som det billigste kontra beliggenhed / performance.. Hvis der er nogen der kender nogle billigere/bedre hosting firmaer så sig lige til :-).. Eller hvis du har nogle indvendinger mod leaseweb
(Sorry for hijack, men jeg fandt det semi relevant for din forespørgsel)
Dedikeret, kan jeg kun anbefale hetzner.de
De levere hvad de lover, og deres svartider på hardware nedbrud er lynhurtig... (Administrere 7 servere dernede, så har prøvet det 2 gange at en disk går i udu).
Men du bliver nødt til at være villig til at bruge google translate til deres wiki, deres support osv snakker fint engelsk. Men wiki'en kunne godt trænge til lige at blive oversat også.
Dedikeret, kan jeg kun anbefale hetzner.de
De levere hvad de lover, og deres svartider på hardware nedbrud er lynhurtig... (Administrere 7 servere dernede, så har prøvet det 2 gange at en disk går i udu).
Men du bliver nødt til at være villig til at bruge google translate til deres wiki, deres support osv snakker fint engelsk. Men wiki'en kunne godt trænge til lige at blive oversat også.
#5 Hvordan er latency'en ca til danmark ved hetzner, en kollega nævnte dem godt nok, men de koster jo et par euro mere :P?
Amazone EC2, og nej det er ikke en joke... Du kan prøve gratis forudsat at du ikke overskrider nogle grænser. Og de har data center i irland
PING x (46.137.119.x): 56 data bytes
64 bytes from 46.137.119.x: seq=0 ttl=46 time=168.131 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=1 ttl=46 time=61.827 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=2 ttl=46 time=61.479 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=3 ttl=46 time=58.743 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=4 ttl=46 time=58.430 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=5 ttl=46 time=55.646 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=6 ttl=46 time=55.574 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=7 ttl=46 time=56.243 ms
^C
--- daq.dk ping statistics ---
9 packets transmitted, 8 packets received, 11% packet loss
round-trip min/avg/max = 55.574/72.009/168.131 ms
coday (8) skrev:Amazone EC2, og nej det er ikke en joke... Du kan prøve gratis forudsat at du ikke overskrider nogle grænser. Og de har data center i irlandPING x (46.137.119.x): 56 data bytes
64 bytes from 46.137.119.x: seq=0 ttl=46 time=168.131 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=1 ttl=46 time=61.827 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=2 ttl=46 time=61.479 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=3 ttl=46 time=58.743 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=4 ttl=46 time=58.430 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=5 ttl=46 time=55.646 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=6 ttl=46 time=55.574 ms
64 bytes from 46.137.119.x: seq=7 ttl=46 time=56.243 ms
^C
--- daq.dk ping statistics ---
9 packets transmitted, 8 packets received, 11% packet loss
round-trip min/avg/max = 55.574/72.009/168.131 ms
Husk at strippe dit hostnavn daq.dk ud næste gang du vil censurere din IP-adresse :)
#10 Har ikke oplevet at det er blevet værre eller bedre.
Jeg oplever sporadisk at der er komplet timeout på de mysql databaser jeg har tilknyttet 4 forskellige sites. Og det er 4 forskellige databaser.
Jeg oplever sporadisk at der er komplet timeout på de mysql databaser jeg har tilknyttet 4 forskellige sites. Og det er 4 forskellige databaser.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.