mboost-dp1

Hvis du arbejder for Microsoft

Gå til bund
Gravatar #1 - PoulErik
29. apr. 2012 15:06
og dit job er at promovere Windows og bashe Linux ved at føre propaganda gemmem diverse online forums, så vær venlig at rate dette indlæg som irrelevant eller flamebait.

Jeg er sikker på, du findes.
Gravatar #2 - Fjolle
29. apr. 2012 15:10
Sorry. Jeg kom til at rate for mange af dine indlæg flamebait så jeg har lidt dårlig karma for tiden.

Men ja, jeg får penge for at være fanboy.

CIA betaler mig også for at prøve at overtale folk til at indse at den officielle forklaring omkring 911 er hvad der faktisk skete.
Gravatar #3 - Windcape
29. apr. 2012 15:10
Jeg har en bedre ide, vi rater ham da bare informativ i stedet :p
Gravatar #4 - Magten
29. apr. 2012 15:18
Hvis dit fornemmeste formål med dit liv er at bashe Microsoft og udstille din komplette mangel på viden i samme omgang, så vær venlig at rate dette indlæg for relevant.

Jeg er sikker på du findes.
Gravatar #5 - PoulErik
29. apr. 2012 15:21
Magten (4) skrev:
Hvis dit fornemmeste formål med dit liv er at bashe Microsoft og udstille din komplette mangel på viden i samme omgang, så vær venlig at rate dette indlæg for relevant.

Tror du selv på at jeg kan rate ?
Gravatar #6 - Magten
29. apr. 2012 15:27
PoulErik (5) skrev:
Tror du selv på at jeg kan rate ?
Point taken, sorry!

Gravatar #7 - terracide
29. apr. 2012 15:32
Magten (6) skrev:
Point taken, sorry!

Han kører linux...det giver automatisk dårlig karma ;)
Gravatar #8 - Clauzii
29. apr. 2012 16:50
#7:
Og ligegyldigt hvad du kører er du indbegrebet af dårlig karma :-D
Gravatar #9 - terracide
29. apr. 2012 16:52
#7:
Så burde jeg ikke kunne rate dig vel...pwned by reality ;)
Gravatar #10 - Clauzii
29. apr. 2012 16:56
#9:
Din middelværdi er mig underordnet i denne sammenhæng..
Gravatar #11 - terracide
29. apr. 2012 17:01
Clauzii (10) skrev:
#9:
Din middelværdi er mig underordnet i denne sammenhæng..

Oh the "bubble"...hvad så AMD spasser? :)
Gravatar #12 - DanaKaZ
29. apr. 2012 17:34
Terracide's virkelighed, kan åbenbart "pwne" ham selv.
Gravatar #13 - terracide
29. apr. 2012 17:35
Hold kæft hvor er i nemme...
l
o
l
Gravatar #14 - Clauzii
29. apr. 2012 18:27
Hvor ER du altså bare 'cute' når du skriver sådan.
Hmm, 2 AMD-maskiner og 3 Intel (2xCoreDuo).....hmmmm.....hmmmm.

Så sir' vi det :)
Gravatar #15 - Alrekr
29. apr. 2012 19:59
terracide (11) skrev:
Oh the "bubble"...hvad så AMD spasser? :)

bubble?
Gravatar #16 - paradise_lost
29. apr. 2012 20:11
Sikker på der ikke er nogen der får lidt MS penge :D For nogen gange virker det bare som om at ALT fra MS er perfekt og alt andet er noget lort. Jeg er selv en tilfreds ms bruger, meeeeeen.

Man kan jo ikke åbne en WP7 tråd feks uden at der straks er 100 indlæg der lovpriser alt ved den.
Gravatar #17 - Magten
29. apr. 2012 20:23
Ja for det er der jo ikke i iOS og Android tråde....

Eller nogle af de tusinder af andre emner hvor folks forskellige præferencer tæller....
Gravatar #18 - dub
29. apr. 2012 22:45
Magten (17) skrev:

Eller nogle af de tusinder af andre emner hvor folks forskellige præferencer tæller....

Men de laver heller ikke det samme lort og med lort mener jeg at min Xbox tager flere minutter at lukke ned. Hvorfor tager det 3-4 minutter at slukke en Xbox og jeg er sikker på at det skete med Metro opdateringen (jeg tager sikkert fejl)
Gravatar #19 - paradise_lost
30. apr. 2012 01:15
#17 Jo det er det selvfølgelig! Men det er specielt slemt i tråde der omhandler MS produkter, har jeg lagt mærke til. Og hvis man ikke bare "hopper" på alt fra MS, så er man en hippie og hører hjemme på V2.

Det er nok ikke engang nødvendigt for dig, når du godt ved det, men prøv at finde nogen android tråde og nogen WP7 tråde, hvis du keder dig og se hvor der er flest fanboys!
Gravatar #20 - fjols
30. apr. 2012 05:37
Hold da op et sjovt link

Laver han andet end at trolle?
Gravatar #21 - XorpiZ
30. apr. 2012 06:15
dub (18) skrev:
Magten (17) skrev:

Men de laver heller ikke det samme lort og med lort mener jeg at min Xbox tager flere minutter at lukke ned. Hvorfor tager det 3-4 minutter at slukke en Xbox og jeg er sikker på at det skete med Metro opdateringen (jeg tager sikkert fejl)

Det gør det heller ikke for min.
Gravatar #22 - Magten
30. apr. 2012 08:01
paradise_lost (19) skrev:
Jo det er det selvfølgelig! Men det er specielt slemt i tråde der omhandler MS produkter, har jeg lagt mærke til. Og hvis man ikke bare "hopper" på alt fra MS, så er man en hippie og hører hjemme på V2.
Det er jeg på ingen måde enig i. Jeg har tværtimod opfattelsen af at det er gået fra være i MS tråde det skete, til at være i Apple tråde, og nu er Google tråde.

paradise_lost (19) skrev:
Det er nok ikke engang nødvendigt for dig, når du godt ved det, men prøv at finde nogen android tråde og nogen WP7 tråde, hvis du keder dig og se hvor der er flest fanboys!
Jeg ved godt hvor jeg synes der er flest fanboys, og det er ikke i WP trådene. Så mange WP brugere er der slet ikke herinde.

Gravatar #23 - Fjolle
30. apr. 2012 08:04
Magten (22) skrev:
Så mange WP brugere er der slet ikke herinde.

There are dozens of us! DOZENS!
Gravatar #24 - plazm
30. apr. 2012 08:19
DOZENS + 1 !!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login