mboost-dp1
Hvor barbere du dig henne?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Min papa gjorde engang den gerning, at gøre håndvasken ren med en vaskeklud efter barbering, og så hænge den på plads uden at vaske den.
For helvede min lillesøster blev gal. Nu havde hun pludselig fået skæg ;D
For helvede min lillesøster blev gal. Nu havde hun pludselig fået skæg ;D
Ansigtet sker over håndvasken.. De ædlere dele (os med Mac er jo skal jo gøre så noget)sker i badet.
Så må hun lære at sørge for nyvaskede håndklæder jo.
Så må hun lære at sørge for nyvaskede håndklæder jo.
Da jeg så overskriften, tænkte jeg Jeg svarer sgu, under bruseren.
Jeg havde så ikke lige regnet med, at det faktisk var det spørgsmålet gik på.
Jeg havde så ikke lige regnet med, at det faktisk var det spørgsmålet gik på.
Alrekr (8) skrev:Er jeg i øvrigt den eneste som til tider bruger længere tid på rengøring efter barberingen end selve akten?
Philips har et par vakuum trimmere som opsamler hår i en beholder, som herefter kan tømmes. Så slipper man for at hele vasken er fyldt med hår.
Jeg bruger selv en QT4045, som ser ud til at være blevet erstattet af en QT4050 / QT4090.
Alrekr (8) skrev:Nutids-r.
Tvivler på at folk står og barberer sig imens de skriver her, ergo kan det ikk være nutid.
Cloud02 (12) skrev:Philips har et par vakuum trimmere som opsamler 4/5 hår i en beholder, som herefter kan tømmes. Så slipper man for at hele vasken er fyldt med hår.
Jeg bruger selv en QT4045, som ser ud til at være blevet erstattet af en QT4050 / QT4090.
Jeg har selv sådan en fanden. De fleste hår opsamles i beholderen, resten ligger i vasken. Det er muligt at det kun er mig og de tykke kviste der vokser ud af mit kranie.
Alrekr (15) skrev:Tvivler på at folk står og barberer sig imens de skriver her, ergo kan det ikk være nutid.
meh... Retskrivningsordbogen er enig med dig for en gangs skyld... [/quote]
Trolling backfire O.o
OxxY (17) skrev:Wilkinson skraber
Har aldrig været den store fal af skrabere - eller glat barbering generelt. Jeg trimmer det så tæt som muligt istedet, siden jeg startede med det har jeg ikke oplevet noget der bare minder om irriteret hud.
Alrekr (8) skrev:Er jeg i øvrigt den eneste som til tider bruger længere tid på rengøring efter barberingen end selve akten?
Rengøring? Er det ikke bare at skylle vasken bagefter?
SlettetBruger (19) skrev:Jeg trimmer det så tæt som muligt istedet, siden jeg startede med det har jeg ikke oplevet noget der bare minder om irriteret hud.
Det kræver bare at man har en ordenlig skraber, så er der heller ikke irriteret hud :)
Alrekr (15) skrev:Tvivler på at folk står og barberer sig imens de skriver her, ergo kan det ikk være nutid.
meh... Retskrivningsordbogen er enig med dig for en gangs skyld
Øh nej?
trylleklovn (21) skrev:Alrekr (15) skrev:Tvivler på at folk står og barberer sig imens de skriver her, ergo kan det ikk være nutid.
meh... Retskrivningsordbogen er enig med dig for en gangs skyld
Øh nej?
Jeg er bare dum så. Jeg slog Barbere op på dsn.dk, og der var der kun én endelse: -ede.
#22 Den tankegang er årsagen til folk fejlagtigt tror at en trojan (kort for trojansk hest) skal skrives "en trojaner".
Foran et spejl.
I så fald tager retskrivningsordbogen fejl. Jeg ville selv have prøvet at slå op, men mit eksemplar af retskrivningsordbogen to udgave står i min gamle lejlighed i en af de bogreoler jeg ikke har fået pakket sammen endnu.Alrekr (15) skrev:Retskrivningsordbogen er enig med dig for en gangs skyld...
Dreadnought (29) skrev:Ok gutter. Den her tager jeg.
Pics or it didn't happen.
I'm a sexy motherfucker..
O_O
Fjolle (20) skrev:SlettetBruger (19) skrev:Jeg trimmer det så tæt som muligt istedet, siden jeg startede med det har jeg ikke oplevet noget der bare minder om irriteret hud.
Det kræver bare at man har en ordenlig skraber, så er der heller ikke irriteret hud :)
En skarp skraber er et must så man ikke river hårene af. Men også noget ordenlig skum, hvis man køber det billigste skumcrap i bedste nærig jyde stil så kan jeg sku godt forstå man bliver irriteret ;) Jeg bliver personligt meget mere irirteret hvis jeg prøver at glatbarbere mig med en elektrisk.
En skarp skraber er et must så man ikke river hårene af. Men også noget ordenlig skumJa, en skarp skraber, og det kan man bl.a. få ved at bruge denne. Jeg har oplevet at den forlænger levetiden af mine Fusion blade op til det tredobbelte.
Der ud over, så drop skum. Jeg har i flere år gjort det under bruseren, og har ikke haft problemer.
BurningShadow (33) skrev:bl.a. få ved at bruge denne.
http://www.med24.dk/images/10_bonus.gif
Klik på linket - og du får:
http://www.med24.dk/spaw2/uploads/images/bonus/bon...
Apropos RazorPit (genial opfindelse i øvrigt):
FHM skrev:...sharp blades are crucial for a comfortable shave. The Razorpit will help prolong the sharpness of your blades.
Mens Health skrev:...sharp blades are crucial for a comfortable shave. The Razorpit will help prolong the sharpness of your blades.
Daily Mail skrev:...sharp blades are crucial for a comfortable shave. The Razorpit will help prolong the sharpness of your blades.
Taget fra http://www.razorpit.com/
BurningShadow (33) skrev:Ja, en skarp skraber, og det kan man bl.a. få ved at bruge denne. Jeg har oplevet at den forlænger levetiden af mine Fusion blade op til det tredobbelte.
Pff. Mine barberblade koster under en kr/stk. Jeg smider dem bare ud når de bliver sløve :)
Jeg synes ikke fotografen har gjort det så godt. Man kan jo ikke se ansigtet ordentligt, så hvordan kan Dreadnought nu være sikker på at det er dig?Elskov (30) skrev:I'm a sexy motherfucker..
Det må være utrolig koldt vand hvis det skal få dig til at skrumpe sådan ;-)
Der findes ingen fede mennesker, kun mennesker der gør hvad de kan for at holde skindet udspændt.
Der findes ingen fede mennesker, kun mennesker der gør hvad de kan for at holde skindet udspændt.
SlettetBruger (38) skrev:Det må være utrolig koldt vand hvis det skal få dig til at skrumpe sådan ;-)
Jeg æder, for at undgå rynker :D
Anyway, #35 hvor fa'en finder du så billige skrabere? :O
Fjolle (43) skrev:Hehe. Man kan få dem lige så dyre som man vil :P
Jeg mener at jeg gav ~200 for min.
aah... dem google fandt, kostede fra 999 kr og opefter :P
En Venus skraber kan snildt koste 150, så 200 er vel ikke så slemt. Og så koster Venus-bladene også lige 150 for 4 stk.
Det er dyrt at være hårløs :P
Elskov (44) skrev:Fjolle (43) skrev:Hehe. Man kan få dem lige så dyre som man vil :P
Jeg mener at jeg gav ~200 for min.
aah... dem google fandt, kostede fra 999 kr og opefter :P
En Venus skraber kan snildt koste 150, så 200 er vel ikke så slemt. Og så koster Venus-bladene også lige 150 for 4 stk.
Det er dyrt at være hårløs :P
Så er det godt at bo tæt på Tyskland! Blade til chefens Venus og min mach 5 noget koster 100 kr for 12 :P
Dog har jeg også føromtalte skraber, samt en ragekniv ... Som forøvrigt er meget skarp o_O
Thoroughbreed (45) skrev:
Dog har jeg også føromtalte skraber, samt en ragekniv ... Som forøvrigt er meget skarp o_O
Mayn. Ville herre gerne have en ragekniv i damascus stål, men ville ikke have energien til at tage mig af den, og jeg ville ikke turde at have den nær mit ansigt. Eller andre steder :O
Fjolle (46) skrev:Thoroughbreed (45) skrev:
Mayn. Ville herre gerne have en ragekniv i damascus stål, men ville ikke have energien til at tage mig af den, og jeg ville ikke turde at have den nær mit ansigt. Eller andre steder :O
Synes så at 6-8.000 er for dyrt for en ragekniv ... Medmindre det er et samleobjekt!.. Har selv en Böker, tysk mærke ... SINDSYG skarp!.. Har også en "wannabe", som bruger samme blad-type som en normal DE-skraber (den skærer dog kun på den ene side) ... Så har man stadig følelsen af ragekniv, uden man snitter sig selv til hakkekød :p
-var lige ud og pisse, og lavede en søgning på min ragekniv :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.