mboost-dp1

Hvor længe har i brugt Newz.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - Wolly
22. dec. 2003 17:29
Det kunne egentligt være sjovt at høre, hvor længe de forskellige brugere har været på Newz.dk

Jeg tror ca. jeg har brugt siden i 1,5 år nu, og har da gennem den tid fået mange gode råd i forummet!
Gravatar #2 - Gruesome
22. dec. 2003 18:04
Hm, nu kan jeg jo ikke se hvornår min profil blev lavet, men nummeret på den er da forholdsvist lavt (3115). Jeg mener det var engang i 1999 eller 2000... Ikke sikker though. Før newz.dk brugte jeg nyheder.org, men efter at være blevet linket videre til newz.dk en del gange, gik jeg aldrig tilbage (selvom i nu er dejlige Compuclub ;)).

Det har været en god oplevelse generelt med sjove diskussioner, stave-fejl's retning og updates på siden man kunne brokke sig over (jeg kan STADIG ikke holde det nye standard design ud ;)).

Desværre er der nogen af "de gamle" som ikke rigtigt poster her inde mere, hvilket er lidt en skam. Hektor's bidrag til siden var også med til at gøre siden ektra interessant i starten.

Håber stadig på en newz.dk fest ikke er helt umulig, da det kunne være sjovt at få sat ansigt på nogen af de hoveder her inde fra :).
Gravatar #3 - hundeboll
22. dec. 2003 19:18
Jeg kan heller ikke huske hvor længe jeg har hængt ud her. Bl.a. derfor jeg har rykket hmn for muligheden for at se information om brugere.
Men skal man bruge Gruesome's metode, så har jeg brugerid 1742, hvilket faktisk overrasker mig lidt.

Jeg tænker også tilbage på de gamle tid hvor fx Ondepik og JR ERWING (?) blev beskyldt for at være en og samme person.
Og man kan sige, at newz.dk har givet mig meget af al min viden om computere. For ved at læse stort set alle tråde de sidste to år, har jeg fået interesse for linux og lært en masse tips & tricks til en masse andre ting. - Tak for det newz.dk

Mht. festen, så er bl.a. Acro og Blue vist på sagen, men der sker vist ikke så meget. Jeg er frisk på at arrangere noget, men jeg skal bruge mindst 15 hjælpere for at det kan lade sig gøre. 3/4 af disse skal dog kun hjælpe til selve festen... Så PM mig, hvis vi skal finde ud af noget... ;o)
Gravatar #4 - hundeboll
22. dec. 2003 19:20
Hmm... Nu hvor jeg tænker over det, så er 15 hjælpere ikke nok. Jeg sad og tænkte på 350 deltagere. Og jeg skal ikke kunne sige hvor mange der kommer... Men går da ud fra, er der vil komme en 1000 stykker. Er det urealistisk ?
Gravatar #5 - Fjolle
22. dec. 2003 19:53
har været her siden februar 2001...
Gravatar #6 - Acro
22. dec. 2003 20:23
#1 @Wolly:
Jeg har ingen anelse overhovedet, min bruger er ikke så gammel - men jeg kan huske alle sidens versioner, de første brugere og mange andre højdepunkter i historien.

#3 @Hunn:
Vores projekt løb ud i sandet; det sidste der skete var at jeg snakkede med nogle administratorer der lovede at tage det op på deres kommende møde, og derefter vænne tilbage - jeg har ikke hørt noget siden.

Jeg skal dog gerne indrømme at jeg ikke har gjort meget for at følge op på det, primært fordi at jeg selv har manglet tid - og hvis ikke engang administratorne vil tage det seriøst, så tvivler jeg på opbakningen blandt brugerne.
Gravatar #7 - DetVarSoerens
23. dec. 2003 09:49
Har vel været med i ca. 2 år
Har dog ikke deltaget så meget i diskussionerne, men læst flittigt med hver dag, og har også haft andet Nick...

Mvh.
Søren
Gravatar #8 - Yasw
23. dec. 2003 10:40
Snart 3 år. Kom til i starten af år 2001. Interessant udvikling siden har taget siden da ;)
Gravatar #9 - nightH
24. dec. 2003 01:06
hmm wierd.. Yasw siger at han kom til i 2001 og han har nummer 1279, Gruesome mener han kom til i 1999/2000 og har nummer 3115... ?????????
Gravatar #10 - Gruesome
24. dec. 2003 01:20

Det ældste indlæg jeg har lavet var i 2001, så det er nok mig der husker forkert. Dog kan jeg huske jeg brugte sitet en del tid før jeg lavede en bruger og deltog aktivt.

Dog er det uhyggeligt at læse ens gamle posts... Man har godt nok fået fyret noget ævl af igennem tiden.
Gravatar #11 - Yasw
24. dec. 2003 01:37
#10 - Du kom til før mig, men oprettede bruger senere. Jeg oprettede bruger engang i februar 2001, og du åbentbart i december. Derfor den store forskel :)

Nu kan vi alle sove roligt igen.
Gravatar #12 - nightH
24. dec. 2003 01:45
@ #10 : det første indlæg jeg kan finde på mig selv er 29 jan 2001, men jeg er ret sikker på at det ikke er mit første indlæg :))
her er et spørgsmål til de gamle garvede : hvor mange gange har der været sne på newz ?? for jeg kan godt huske den gang der var det sidst men ved ikke om der har været det andre gange, anyway her er en tråd om det for dem der vil mindes de gamle dage ;)) (dec. 2000)
http://newz.dk/forum/item/4639/
Gravatar #13 - DiZaster
24. dec. 2003 01:50
Kan heller ikke huske hvornaar jeg kom til, men har selv user ID 2392. Hoerte foerst om siden igennem DG engang i 2000.
Gravatar #14 - Miklos
25. dec. 2003 12:33
Jeg har været her i ret lang tid efterhånden :)
#15 - 25. dec. 2003 13:57
Jeg kom til lidt efter Miklos :p
Gravatar #16 - Wolly
25. dec. 2003 16:53
@Miklos
Måske men der var da stadig 5 der kom før dig :-)

Jeg kan godt se at jeg er en af de nye her... Mit ID er 6401 og de fleste af jeres er omkring 2000. Det kunne være sjovt, hvis man kunne se hvormange posts man hat lavet...
Gravatar #17 - Bwana
26. dec. 2003 10:24
Hmmm, mener jeg begyndte at bruge newz.dk kort efter jeg mødte Miklos i Sønderborg, og da han fortalte om sin newz.dk server som i den tid var en snoldet langsom computer placeret på hans kollegieværelse. Engang tidligt i år 2000.
Gravatar #18 - Miklos
26. dec. 2003 13:54
Bwana - langsom? 150Mhz Pentium m. 96MB RAM, 2x 400MB SCSI HD via Adaptec 1540 ISA controller og 10Mbit 3Com netrkort - m. RedHat Linux version gammel.

:]
Gravatar #19 - hmn
27. dec. 2003 04:17
Syntes bar elige jeg ville sige at jeg har id 1 :)
Gravatar #20 - annoia
28. dec. 2003 03:25
UID=2379

Tjaeh, jeg har vist også læst newz et godt stykke tid... Og så har jeg for vane at læse på sites et godt stykke tid før jeg begynder at poste, så det har jo nok været tidligt. Hvor tidligt skal jeg ikke kunne sige, jeg har ingen tidssands.

Hmm... Nu jeg tænker over det, så erstattede newz.dk vist nok riva3d.com (eller lign.) som nyhedsside, så jeg havde et TNT-kort...
Gravatar #21 - Miklos
28. dec. 2003 05:37

Jeg flyttede ud af kollegiet der hvor du siger vi skulle have mødt hinanden, så du er vist galt på den - prøv 99 istedet :)
Gravatar #22 - Bwana
29. dec. 2003 03:52

Tjah, det kan også være det var tidligt i år 2000. Jeg er rimelig sikker på at du boede på park kollegiet på det tidspunkt. Flyttede du ikke omkring Marts-April 2000?

Det er jo så svært at huske præcist :)
Gravatar #23 - Simm
30. dec. 2003 18:38
Har bruger-id 604 .. så jeg må også være en gammel rotte efterhånden. Men hvornår jeg kom på, kan jeg ikke huske - i 2000? :)
Gravatar #24 - Deternal
30. dec. 2003 23:50
Som om jeg kan huske hvornår jeg kom til - men gik da noget tid fra jeg begyndte at læse siden til jeg begyndte at poste. Kan huske der var en top 10 liste over de folk der havde postet mest gennem tiden dengang.

Så jeg postede vildt og inderligt og kom også op som nr. 6 og så blev den lukket :((( Var ellers oppe på en 160 stk. eller noget. Men de data blev vidst slettet - så måtte starte forfra da top 10'en kom på igen og kan med stolthed i stemmen sige at jeg er tilbage på top 10 :)))

Har iøvrigt UID 385 :P Så må vel være engang i 99 jeg begyndte at newz'e.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login