mboost-dp1
hvor mange har fået højre hastighed
højre hastighed? tror de fleste kører det samme i højre side af vejen... :P
Anyway de fleste får vel først højere hastighed imorgen.
Anyway de fleste får vel først højere hastighed imorgen.
#1 -
Hvis du mener TDC's hastighedsændringer, så prøv at kaste et blik på deres side:
http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/
Har du allerede TDC Bredbånd?
Læs mere om den automatiske opgradering af eksisterende bredbåndskunder fra 1. maj og 6 uger frem.
Hvis du mener TDC's hastighedsændringer, så prøv at kaste et blik på deres side:
http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/
Har du allerede TDC Bredbånd?
Læs mere om den automatiske opgradering af eksisterende bredbåndskunder fra 1. maj og 6 uger frem.
Jeg vil godt lige takker amokk og Deternal, for at bringe et lyspunkt til en ellers kedelig mandag :)
oooh nu fatter jeg det, havde ikke set #6 før min egen post kom på...
Men når du skriver
"vil lige høre om der er nogen, der har fået højre hastighed, her i dag den 1 maj?"
så mener du
"Jeg vil lige høre, om der er nogen der har fået en højere hastighed på deres TDC ADSL forbindelse, her 1. maj?"
Er det rigtigt opfattet? Hvorfor så ikke bare skrive det sidste?
Men når du skriver
"vil lige høre om der er nogen, der har fået højre hastighed, her i dag den 1 maj?"
så mener du
"Jeg vil lige høre, om der er nogen der har fået en højere hastighed på deres TDC ADSL forbindelse, her 1. maj?"
Er det rigtigt opfattet? Hvorfor så ikke bare skrive det sidste?
Off topic: Wolly, hvordan fan' kan du mod'e 11+13 flamebiat og så mod'e 12 relevant? giver jo ingen mening.
Mht. tråden så var det da rimeligt oplagt at beskrive præcist hvad du ville have svar på OG i øvrigt skæve lidt til retstavningsordbogen.
Mht. tråden så var det da rimeligt oplagt at beskrive præcist hvad du ville have svar på OG i øvrigt skæve lidt til retstavningsordbogen.
Tror mere der var en pointe i at trådens subject ikke var klart - og at det havde været relativt nemt at rette. Ville da være fantastisk hvis folk lærte at udtrykke sig lidt klarere.
Kan ikke se det er at svine til - belærende måske, overlegent måske, men flamebait er det ikke, og ihvertfald ligeså relevant/flamebait som 12 - hvilket var pointen med mit spørgsmål.
Vil faktisk gå så langt som at sige at 12 er langt tættere på at være flamebait idet det er et personangreb.
Kan ikke se det er at svine til - belærende måske, overlegent måske, men flamebait er det ikke, og ihvertfald ligeså relevant/flamebait som 12 - hvilket var pointen med mit spørgsmål.
Vil faktisk gå så langt som at sige at 12 er langt tættere på at være flamebait idet det er et personangreb.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund