mboost-dp1

hvor mange har fået højre hastighed

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
1. maj 2005 17:25
vil lige høre om der er nogen, der har fået højre hastighed, her i dag den 1 maj?
Gravatar #2 - Deternal
1. maj 2005 17:49
højre hastighed? tror de fleste kører det samme i højre side af vejen... :P

Anyway de fleste får vel først højere hastighed imorgen.
Gravatar #3 - amokk
1. maj 2005 18:19
jo mine ben er bare blevet mega hurtige i dag, så lidt højere hastighed, har jeg da når jeg går
Gravatar #4 - buch
1. maj 2005 19:39
ja okay, så siger vi en hurtigere forbindelse?
Gravatar #5 - Deternal
1. maj 2005 22:16
Amokk, kan du så ikke gå hen og hente noget cola? :P
Gravatar #6 - Kadann
1. maj 2005 22:33
#1 -

Hvis du mener TDC's hastighedsændringer, så prøv at kaste et blik på deres side:

http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/

Har du allerede TDC Bredbånd?

Læs mere om den automatiske opgradering af eksisterende bredbåndskunder fra 1. maj og 6 uger frem.
Gravatar #7 - amokk
1. maj 2005 22:33
#4 nææ... stod og ventede 13 min på en forsinket bus i dag, såeh jeg vil ikke sige at mine forbindelser har været ret hurtige i dag
Gravatar #8 - guppy
2. maj 2005 09:29
Jeg vil godt lige takker amokk og Deternal, for at bringe et lyspunkt til en ellers kedelig mandag :)
Gravatar #9 - amokk
2. maj 2005 14:55
oooh nu fatter jeg det, havde ikke set #6 før min egen post kom på...

Men når du skriver

"vil lige høre om der er nogen, der har fået højre hastighed, her i dag den 1 maj?"

så mener du

"Jeg vil lige høre, om der er nogen der har fået en højere hastighed på deres TDC ADSL forbindelse, her 1. maj?"

Er det rigtigt opfattet? Hvorfor så ikke bare skrive det sidste?
Gravatar #10 - buch
2. maj 2005 15:05
#9 gik ud fra du selv kunne gætte dig til, at det var TDC ADSL jeg snakkede om, da det kun var dem der ville hæve hastigheden i går. :)

bruger nu ikke selv TDC, men der er ikke nogen af vennerne, der har set skyggen af en ændring i hastigheden, endnu.
Gravatar #11 - amokk
2. maj 2005 15:14
"da det kun var dem der ville hæve hastigheden i går. :)"

det er da noget af en påstand, jeg tror nu nok man kan finde et sted eller 2 rundt i verden hvor en hastighed er hævet i går...

well, det er vel ikke så svært at præcisere hvad man taler om vel?
Gravatar #12 - buch
2. maj 2005 15:18
amokk
Tror kun det er dig, der ikke viste hvad jeg snakkede om, eller os vil du bare være besværlig :P
Gravatar #13 - amokk
2. maj 2005 15:18
#13 eller også er det bare dig der ikke VIL at tingene er så meget nemmere når man beskriver det præcist!
Gravatar #14 - buch
2. maj 2005 15:54
#13 lad vær med at drikke, før det bliver onsdag aften.
Gravatar #15 - amokk
2. maj 2005 16:37
#14 det HAR været onsdag aften, det er faktisk 5 dage siden så jeg må drikke alt det letmælk jeg vil
Gravatar #16 - buch
2. maj 2005 17:28
tror bare jeg opgiver det....
Gravatar #17 - Deternal
2. maj 2005 21:35
Off topic: Wolly, hvordan fan' kan du mod'e 11+13 flamebiat og så mod'e 12 relevant? giver jo ingen mening.

Mht. tråden så var det da rimeligt oplagt at beskrive præcist hvad du ville have svar på OG i øvrigt skæve lidt til retstavningsordbogen.
Gravatar #18 - Wolly
2. maj 2005 23:16
off topic:

@ Deternal

De to post havde INTET med topic at gøre, og havde kun til formål at svine buch til!!!
Gravatar #19 - Deternal
2. maj 2005 23:22
Tror mere der var en pointe i at trådens subject ikke var klart - og at det havde været relativt nemt at rette. Ville da være fantastisk hvis folk lærte at udtrykke sig lidt klarere.

Kan ikke se det er at svine til - belærende måske, overlegent måske, men flamebait er det ikke, og ihvertfald ligeså relevant/flamebait som 12 - hvilket var pointen med mit spørgsmål.

Vil faktisk gå så langt som at sige at 12 er langt tættere på at være flamebait idet det er et personangreb.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login