mboost-dp1

Hvorfor din computer crasher

Gå til bund
Gravatar #1 - west
24. jul. 2003 13:21
.. ifølge Popular Science, som har deres viden fra bladet New Witch.

Heh. Næste gang nogen fra familien skal bruge hjælp til deres 98 vil jeg bare bede dem om at få fat på en excorcist istedet :)
Gravatar #2 - Cyrack
24. jul. 2003 13:24
Cyrack løber ud efter en stak bjergkrystaller og danser en rituel dans omkring hans computer ;)

Nogle mennesker burde ikke have adgang til internette... :-/
Gravatar #3 - Diskill
24. jul. 2003 13:26
nåå så det er derfor casemod er så populært!! (?)
Det lyder plausibelt hvis man tror på ånder (ikke mig)
Gravatar #4 - seahawk
24. jul. 2003 13:42
Som programmør gennem mange år kan jeg kun bevidne at computere er besat af onde ånder! ;D
Gravatar #5 - BurningShadow
25. jul. 2003 07:41
LOOOOOOOL, det er sq for sjovt!!!

(Men der skal nok være nogen, her, der tror på at det er forklaringen }:-) )
Gravatar #6 - DUdsen
25. jul. 2003 13:28
#5 Det er da almen viden computere er ligesom alle andre ting afhængige af karma.

Men artiklen er lidt gal på den når den taler om udefra kommende ånder og krefer der kan påvirkes af bjergkrystaller.
Alt har karma og bjergkrystallers adskiller sig ikke væsentigt fra f.eks. fulde colaflasker.

Det er også velkendt at computerens karma afhænger meget af hvad for noget software den skal samarbejde med, da software også har karma.
Og udviklings miljåer har det med at overføre deres karma til den producerede kode.

Karma er på alle muglige måder vigtigt at tage højde for.
Så husk at behandle jeres computere pænt ;-)
Gravatar #7 - seahawk
25. jul. 2003 13:37
#6:

Har det noget med min slashdot karma at gøre? :D
Gravatar #8 - DUdsen
25. jul. 2003 13:44
#7 nej ikke nødvendigvis selvom en håj slashdot karma kan værre en indikator for håj generel karma
Gravatar #9 - brislingf
25. jul. 2003 15:03
Brislingf render ud efter nogle nye batterier til hans ups.. og pludselig er alle problemerne væk :-|
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login