mboost-dp1

HyrdraIRC

Gå til bund
Gravatar #1 - Gruesome
21. feb. 2003 07:24
Methangas spurgte igår om en alternativ Windows IRC klient til "Klient" og "mIRC"

Det var HydraIRC jeg tænkte på, http://hydrairc.sourceforge.net/

Har ikke fået den prøvet endnu, men den ser rigtig fed ud :)
Gravatar #2 - Gruesome
21. feb. 2003 08:40
Nå ja. En helt udemærket klient, men hvor jeg da hader at dem der har lavet det har smidt de lammeste quit msg's ind og man skal ind i exe'en for at ændre dem.

Det er lidt en skam synes, for det giver et indtryk af dem der har lavet den er en bunke llamas.
Gravatar #3 - funkymonkey
21. feb. 2003 13:29
#1+2
Takker Gruesome det vil jeg lige tjekke(det er mig som er MethanGas, FunkyMonkey er bare 2 bogstaver for langt til Efnet)
BTW kan du lige smide noget hurtigt info om hvor i exe'en man skal rette for at fjerne quit-beskederne
Gravatar #4 - Gruesome
21. feb. 2003 14:23
bare søg efter det, kan ikke lige huske liniet nummeret i hovedet ;)

Jeg holder mig til mIRC lidt endnu og skifter så måske til den her.

Nu når vi er igang (har vidst spurgt før ;), er der nogen der har en god og funktionel IRC klient til linux. Har prøvet tæt på alle inde på freshmeat.net og har syntes de alle var underlegne til både klient, HydraIRC og mIRC.
Gravatar #5 - NFX
23. mar. 2003 19:19
Nu ved jeg ikke om IRSSI er inde på freshmeat, men de få gange jeg har kørt linux, har det været min klare favorit. Den findes også i en Gnome variant.

www.irssi.org
Gravatar #6 - Gruesome
23. mar. 2003 20:41

Jeg bryder mig ikke om at ha' en tekstbaseret IRC klient, men det er åbentbart det eller mærkelige stjerner og smileyfaces... (ksirc og xchat).
Jeg synes simpelt hen det andet er for uoverskueligt når man er på +20 kanaler (min personlige mening, kan være man bare skal øve sig)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login