mboost-dp1

I need massive and hard rubber balls

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
20. feb. 2012 16:13
Til at afkoble mine HT'ere fra gulvet. Har prøvet med tennisbolde, men de kan ikke holde til det og de kommer til at stå skævt.

http://www.aktivsport.dk/Bolde/Legebolde_og_terapi...

Har fundet de her, men er ikke meget for at give 332 kr for 720 gram gummi.

Lidt billigere, men stadig for meget:

http://www.tress.dk/privat/bolde/diverse-bolde/gum...

Jeg forestiller mig at de er billigere, hvis det ikke er lege og gymnastikbolde fra sådan nogle forhandlere som jeg har fundet, men ved ikke ellers hvor jeg skal kigge, eller om det overhovedet er muligt at finde dem billigere.

Nogen der kan hjælpe en nærig bonde?

E: Ø ~ 60 - 65 mm
Gravatar #2 - Sanity
20. feb. 2012 16:45
Gravatar #3 - Mnc
20. feb. 2012 17:11
holmen (1) skrev:
HT'ere
?
Gravatar #4 - Chewy
20. feb. 2012 17:21
Godt at se at det ikke kun var mig der var helt lost...
Gravatar #5 - snesman
20. feb. 2012 17:23
HT = Højtalere I guess
Gravatar #6 - Jakob Jakobsen
20. feb. 2012 17:28
link.
Gravatar #7 - Mnc
20. feb. 2012 17:28
Ka' da ikke bare være højtalere... I så fald brug hænderne... Selv hvis det er ekstra store disco højtalere, så få en ven til at hjælpe. Done deal. :D

holmen (1) skrev:
bonde

Rettelse, tag lortet på nakken. :)
Gravatar #8 - Sanity
20. feb. 2012 20:57
Mnc (7) skrev:
Ka' da ikke bare være højtalere... I så fald brug hænderne... Selv hvis det er ekstra store disco højtalere, så få en ven til at hjælpe. Done deal. :D

Rettelse, tag lortet på nakken. :)

Det virker lidt dumt at tage sine højttalere på nakken hver gang man skal høre lidt musik.
Gravatar #9 - Mnc
20. feb. 2012 21:25
Nåå, på den måde...

Hvorfor har ingen HiFi geeks forklaret det før nu? :D
Gravatar #10 - OxxY
20. feb. 2012 21:37
Hvorfor lige gummi? Hvad med korkfødder, MDF, spikes ned på en mønt eller andet.

i 300 kr's prisklassen kan du få fødder der decideret er beregnet til ht'ere og udviklet til at dæmpe i forskællige vægtklasser:
http://www.audiocompagniet.dk/SD/SD_speaker.htm
Og jeg er sikker på du kan få lov at returnere dem hvis du ikke er tilfreds med dem, forhandleren er ret flink.
Gravatar #11 - holmen
21. feb. 2012 06:47
HT'ere er højttalere, som tidligere nævnt.

#10 Det er et sæt DIY højttalere (hjemmebyggede). Lige nu sidder der 4 stykker træ under hver, ca 200 mm tykke med et hul på Ø 60mm, som passer til en tennisbold.

Valgte gummi, da det nok var det materiale det var lettest at finde i bold-form. De fødder du linker til er også interessante, men jeg foretrækker PT den billigste og letteste løsning, som er de bolde #2 linker til.
Gravatar #12 - Sanity
21. feb. 2012 08:55
Man kan også købe hoppebolde i BR, du kan også finde sådan en dims ligesom m&m's automater, hvor man smider en mønt i og ser bolden trille ned af en rampe, vil tro det er en smule billigere.
Gravatar #13 - Mnc
21. feb. 2012 20:43
Man kan også købe for billige hoppebolde.
Kan i ikke huske dem, som man kunne "skrælle" efter kort tid? Føj de var ringe.
Gravatar #14 - BetaLyte
22. feb. 2012 07:04
Ja, det rigtigt. De blev sådan helt ru og ubehagelige at holde på. Og hvis en stor flage rev sig løs, så hoppede bolden total uforudsigeligt.
Skod bolde.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login