mboost-dp1

Ikoner og design til et skakur

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
21. nov. 2008 18:57
Er der nogen der kunne tænke sig at tegne et par ikoner og måske en streg eller to på et design til mit skakur?

Forhistorie
.. jeg spiller skak (offline real-life board game) med min kæreste, men da han mente at jeg tænker for længe, og derfor har en unfair fordel, ville han have et skakur så vi kunne spille på tid.

Jeg købte et skakur på QXL hvorefter en hustler brændte mig af for 82 kr.

Jeg står altså uden skakur, uden penge, og med alt for meget fritid fordi min kæreste ikke gider spille skak før jeg har skaffet et skakur - så hvad gør en klog mand så?

Mit skakur
Jeg har nu købt www.skakur.dk og udvikler et lille javascript app med alle de features man må forvente af et skakur. Jeg er dog ikke den store designer, så har nappet nogle ikoner på nettet og holdt designet i grå firkantede kasser.

.. så, ikoner og design
Så - er der nogen med endnu mere fritid end mig der har lyst til (naturligvis helt uden beregning) at designe et par ikoner og tegne en streg eller to på et design til www.skakur.dk ?
Gravatar #2 - zin
22. nov. 2008 12:42
Jeg kan ikke tegne, men jeg har en ide om at hvis nogen ville gøre det for dig ville de nok gerne vide, sådan lidt mere præcist hvad det er du gerne vil have at der laves?
Man kan jo lave mange ting - et egentligt skakur, som viser tid, eller hva'?
Gravatar #3 - milandt
22. nov. 2008 18:36
Jeg er ikke specielt "kreativ" hvad det angår - synes bare det er lidt fesent med ikoner der er downloaded på nettet og farver der alle er en variation af sort/hvid.

Det var kun hvis nogen keder sig og havde lyst til at bruge en time på det. Det opfylder mit behov som det er nu - men kunne være fedt hvis andre også kunne have glæde af det måske.
Gravatar #4 - Makey
22. nov. 2008 19:18
Jeg syntes det er fint som det ser ud nu, den mangler ikke rigtig noget.

Den skulle måske ikke centrere navnene, det ser dumt ud hvis de ikke er lige lange. Navnene bør i stedet være helt ude til venstre og timeren helt til højre.

Igen, ikonerne er altså helt fine.
Gravatar #5 - Kordonme
22. nov. 2008 19:26
Jeg synes også siden er rimelig nice. Den gør det den skal og med en nogenlunde overskuelighed (jeg er ikke vild med hjælp-menuen). Måske noget slide-down i toppen til den istedet for den dækker indholdet?

En anden fiks ting kunne være, at man kunne navngive spiller 1 og 2.

Ikonerne fejler intet overhovedet :)

EDIT:
Min fejl, havde SLET ikke set at man rent faktisk navngav spillerne. Det ligner på ingen måde tekstbokse :o)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login