mboost-dp1
Internet Firma Alias
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
To årsager:
1: At have discount webshops, med dertilhørende dårligere service og lavere priser.
2: Det er for at have en chance for at beholde en kunde som måske fravælger en webshop af en eller anden grund.
1: At have discount webshops, med dertilhørende dårligere service og lavere priser.
2: Det er for at have en chance for at beholde en kunde som måske fravælger en webshop af en eller anden grund.
Kig lidt på Bona Holding, ham Morten Bonavent styrer en del, lBona holding
Man kan komme langt ved at slå op på cvr.dk. Nogle har reelt alias'er, andre deler bare post-adresse.
Jeg blev lige nysgerrig, og researchede i leverandører af blanke medier, ud fra domæne-ejere, kontor-adresser og retur-adresser.
Følgende butikker er tilsyneladende ikke samme firmaer, da der er forskelle. Men der er sammenhæng mellem dem på en eller anden måde. Fx. kan A og B have samme retur-adresse, mens B og C's domæner begge ejes af A, C og D har samme retur-adresse, men ikke samme som A og B. Og så videre ... anyway ... Her er listen:
discsonline, burnalot, wesellcd, billigmedien, azomedia
Er der flere i listen? De to her kunne jeg ikke finde sammenhæng med:
www.nierle.dk/de
www.Digitalpromo.co.uk
Jeg blev lige nysgerrig, og researchede i leverandører af blanke medier, ud fra domæne-ejere, kontor-adresser og retur-adresser.
Følgende butikker er tilsyneladende ikke samme firmaer, da der er forskelle. Men der er sammenhæng mellem dem på en eller anden måde. Fx. kan A og B have samme retur-adresse, mens B og C's domæner begge ejes af A, C og D har samme retur-adresse, men ikke samme som A og B. Og så videre ... anyway ... Her er listen:
discsonline, burnalot, wesellcd, billigmedien, azomedia
Er der flere i listen? De to her kunne jeg ikke finde sammenhæng med:
www.nierle.dk/de
www.Digitalpromo.co.uk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.