mboost-dp1

Internet udbyder?

Gå til bund
Gravatar #1 - Christensen
2. feb. 2010 08:13
Hej Newz
Jeg er lige flyttet og mangler derfor en internetudbyder.

Vil min. have 8/x mbit priser er ikke dem jeg spørger om for dem kan jeg bare finde på nettet. Derimod vil jeg gerne høre om erfaringer?
Havde selv set på Fullrate, fordi de er billige.

Hvad synes i?
Gravatar #2 - fjols
2. feb. 2010 08:15
Er det kun ADSL vi snakker om eller har du mulighed for fiber eller internet igennem kabel-tv?
Gravatar #3 - Christensen
2. feb. 2010 08:17
Har undersøgt muligheden for fiber og det kan ikke lade sig gøre, derfor ADSL. Og internet gennem kabel-tv er for dyrt.
Gravatar #4 - fjols
2. feb. 2010 08:20
Mine erfaringer siger mig ellers at internet gennem kabel-tv ofte er den billigste løsning, og altid en bedre løsning end ADSL pga. den måde teknologien fungerer på.

Mht. Fullrate så har jeg ikke hørt noget dårligt om dem og de ville nok også være mit førstevalg hvis jeg kun kunne få ADSL.
Gravatar #5 - conFen
2. feb. 2010 08:23
Personligt har jeg YouSee efter at have været kunde hos TDC i længere tid. Mine problemer med TDC var at min linie var ustabil, ofte nede og deres kundesupport var langt fra acceptabel.

Hos YouSee har jeg stadig ikke oplevet nedetid endnu, med mindre dette har været varslet og jeg er generelt tilfreds med dem som udbyder. Dette er internet via kabel-tv, 20/4 med fast IP for 369 om måneden. Dyrt synes jeg ikke det er.

Der er sikkert langt flere alternativer der er billigere, men jeg vægter kundeservice og oppetid/stabilitet højere end et billig abonnoment.

Efter en længere dialog med folk i min omgangskreds, endte valget derfor på YouSee, da de personer der havde dem som udbyder, generelt lød mest tilfredse. Om dette er det rigtigt, skal jeg ikke kunne sige, men jeg er i hvert fald tuldt ud tilfreds indtil videre.
Gravatar #6 - Christensen
2. feb. 2010 08:32
@fjols
Ved ikke om jeg har mulighed for det da vi er medlem af en antenneforening, som kan gøre det billigt (i forhold til der hvor jeg boede før)

@conFen
Det ligger sådan at jeg kan få 20/2 for 299, og 8/1 for 229.
Har kigget på Yousee har selv haft TDC i lang tid og er tilfreds med dem, men ville se om det kunne gøre billigere.

Gravatar #7 - fjols
2. feb. 2010 08:36
Hvilken antenneforening har du?
Hos min (Stofa) kan vi f.eks. få 12/½ mbit til 239 kr./md. og 25/1 mbit til 299 kr./md.

Du skal også overveje at igennem kabel tv får du et bedre produkt idet forbindelsen ikke har den overhead ADSL har, dvs. du mister ikke 10-15% af hastigheden. Samtidig kan du uploade og downloade ved fuld hastighed samtidig via kabel nettet.
Gravatar #8 - Christensen
2. feb. 2010 08:44
Er medlem af Smørum kabelnet og får Canal Digital tv for 179 kr om måneden.
Også hører der godt nok internet med men en super hurtig 256/128 kbit forbindelse (troede ellers sådan en forbindelse var uddød)
Gravatar #9 - fjols
2. feb. 2010 08:54
Ja okay, det er A+, det er den eneste udbyder jeg absolut vil fraråde.
Bestil du roligt Fullrate, dem har jeg kun hørt godt om fra venner og bekendte.
Gravatar #10 - trylleklovn
2. feb. 2010 09:46
Har kørt med A+ hernede i Nakskov og det var meget ustabilt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login