mboost-dp1
Intolerente personer på newz....
Tror det er fordi de har Guest på ignore. Så alle der ikke har registreret sig bliver ignoreret. Bare et gæt.
Hehe, ya ... har fundet ud af at det er meget lettere at operere med whitelists end blacklists her på newz, såå ... ;)
Nej, j/k. Jeg har en "ignore from users where uid=0" i min profil, stammer sikkert fra et forsøg på at ignorere guest, som Yasw foreslår ..
Udover det har jeg ikke gjort noget aktivt for at ignorere nye brugere.
Men prøver da lige at fjerne min guest-ignore, og se hvad der sker ..
Nej, j/k. Jeg har en "ignore from users where uid=0" i min profil, stammer sikkert fra et forsøg på at ignorere guest, som Yasw foreslår ..
Udover det har jeg ikke gjort noget aktivt for at ignorere nye brugere.
Men prøver da lige at fjerne min guest-ignore, og se hvad der sker ..
.... og jo, det var tilsyneladende min guest-ignore der lå og spøgte.
Om det så er nok til at klassificere mig som intolerant, well .. :)
Btw CyRacK ,, hvor mange personligheder opererer du med heroppe ? ;)
Om det så er nok til at klassificere mig som intolerant, well .. :)
Btw CyRacK ,, hvor mange personligheder opererer du med heroppe ? ;)
Jeg har mig selv på ignore fra dengang mad kunne rate sine egne indlæg og ignorere sig ved at søge på indlæg :)
Oh ja så får jeg den her når jeg kigger på min profil:
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /usr/home/newz/newz.dk/pear/Security/Security.php on line 396
Oh ja så får jeg den her når jeg kigger på min profil:
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /usr/home/newz/newz.dk/pear/Security/Security.php on line 396
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund