mboost-dp1
Iron Maiden
The night's highlight was undoubtedly Iron Maiden as their two hour set began with the legendary metal track The Number of the Beast and closed with Run to the Hills with everything in between. Bruce Dickinson announced to the crowd that a new song was about to be played. 'Before we start this song, does anyone out there have a tape recorder? Some of you have been recording our music and giving it to all of your friends on the internet! If any of you want to do that, just remember this…' as the crowd waited in anticipation, ready to boo his slandering of the internet, 'It's okay!' he continued to a cheer.
kilde: http://www.undercover.com.au/news/2003/20030701_ro...
Det syntes jeg er ret godt sagt...
kilde: http://www.undercover.com.au/news/2003/20030701_ro...
Det syntes jeg er ret godt sagt...
Var det ikke selv samme band der blev buet af scenen en gang fordi de ytrede det modsatte? (er overhovedet ikke sikker, men det har jeg fået fortalt). Men meget fedt de sagde det. Bootlegs er bare for det meste i alt for ringe kvalitet så med mindre man var til koncerten så springer jeg let over. Herzeleid.com har live optagelser fra mange af Rammsteins koncerter og det synes jeg er mægtigt fedt da der faktisk er en del af dem der er godt optaget :)
Ud over det sagde manden også "We've got a new album coming up - Dance of Death - and if you guys like it, go out and buy it. If you don't, you can download it off the f****** Internet".
Den havde man aldrig hørt fra Lars Ulrich. Jeg ved at Saybia og Metallica har udtrykt sig offentligt om emnet i negative vendinger, ellers kender jeg ikke til at kunstnere "blander sig" i debatten. For lige at blive ved Bruce Dickinson's udsagn fra dette års Roskilde: Det tyder på at de udemærket godt ved at der er nogle (ja, okay så. En del) mennesker der ikke er fans af gruppen, og at disse, såfremt de overhovedet anskaffer sig Iron Maiden-materiale, alligevel ikke gider købe skidtet. Vi taler om et band der primært lever af pladesalg (airplay-royalties bliver det ikke til så meget med), og som sådan synes jeg det er en flot udmelding. Hvis bare folk kunne finde ud af at støtte det de kan lide, i stedet for kun hæmningsløst at suge på 'nettet, ville problemet stærkt formindskes IMHO. Nu får vi se... Up the Irons!
Den havde man aldrig hørt fra Lars Ulrich. Jeg ved at Saybia og Metallica har udtrykt sig offentligt om emnet i negative vendinger, ellers kender jeg ikke til at kunstnere "blander sig" i debatten. For lige at blive ved Bruce Dickinson's udsagn fra dette års Roskilde: Det tyder på at de udemærket godt ved at der er nogle (ja, okay så. En del) mennesker der ikke er fans af gruppen, og at disse, såfremt de overhovedet anskaffer sig Iron Maiden-materiale, alligevel ikke gider købe skidtet. Vi taler om et band der primært lever af pladesalg (airplay-royalties bliver det ikke til så meget med), og som sådan synes jeg det er en flot udmelding. Hvis bare folk kunne finde ud af at støtte det de kan lide, i stedet for kun hæmningsløst at suge på 'nettet, ville problemet stærkt formindskes IMHO. Nu får vi se... Up the Irons!
#4 - Danske Carpark North er vist ret meget modstandere af den slags. De har fx skrevet noget brokkeri på deres CD og andet halløj.
Mener også fornylig at Deftones har smidt en række bootlegs op til fri download.
Håber at flere (og bedre) bands begynder at tænke i de baner :) Har også stor respekt for de bands som lader folk tilslutte deres MD-optager eller lignende direkte til mixeren eller hvad det nu er til koncerter. Bootlegs kan kun have en positiv virkning.
Mener også fornylig at Deftones har smidt en række bootlegs op til fri download.
Håber at flere (og bedre) bands begynder at tænke i de baner :) Har også stor respekt for de bands som lader folk tilslutte deres MD-optager eller lignende direkte til mixeren eller hvad det nu er til koncerter. Bootlegs kan kun have en positiv virkning.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund