mboost-dp1

iTunes det fucking lort!

Gå til bund
Gravatar #1 - gnаrfsan
15. feb. 2010 22:18
Nu kan jeg igen ikke få lov til at afspille mit musik.
Prøver jeg at afspille en sang, siger den at jeg skal logge ind på iTunes. Det gør jeg så, hvorefter den forbinder og svarer "Din computer er allerede godkendt". Der sker ikke noget. Så prøver jeg at afspille igen. Samme historie. Og igen og igen.

Fuck, jeg hader det lort. Jeg har betalt for musikken, og jeg vil ha lov at høre den uden alt det bøvl.

/Rant
Gravatar #2 - Systran
15. feb. 2010 22:21
*ae ae*
Gravatar #3 - gnаrfsan
15. feb. 2010 22:23
Takker
Gravatar #4 - gnаrfsan
15. feb. 2010 22:27
Jeg finder så ud af at det er fordi de har rod i deres login system lige nu. Grrr.
Gravatar #5 - gnаrfsan
15. feb. 2010 22:52
Kom på, men samme problem. Har nu været deres support database igennem uden resultat.
Gravatar #6 - KC
15. feb. 2010 23:34
iPod sucks...
Gravatar #7 - nielsbuus
16. feb. 2010 09:48
Hvis du har aktiveret 5 computere tidligere, så er der ikke noget at gøre... Du kan resette din aktiveringstæller et eller andet sted inde på Apple's side... har selv gjort det engang.

Derudover, når du får aktiveret din computer, så opgrader alt dit musik til iTunes Plus - det koster 2 kroner, men så er musikken permanent købt fri af DRM...
Gravatar #8 - gnаrfsan
16. feb. 2010 10:35
Det er den eneste computer, jeg har aktiveret, men jeg kan ikke købe musikken fri, så længe iTunes ikke accepterer at det der mit. Jeg kan heller ikke forstå at det skulle være nødvendigt.

Computeren er autoriseret, men iTunes vil ikke afspille musikken. Jeg begynder at tro at det er et Windows 7 64 bit problem.
Gravatar #9 - Niklas H
16. feb. 2010 11:20
Det skal du ikke tro. Jeg har ikke problemer med min Windows 7 64-bit.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login