mboost-dp1

Jeg brokker mig fordi

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
15. jan. 2003 15:45
Dette er tråden til alle der gerne vil brokke sig...
Gravatar #2 - BurningShadow
15. jan. 2003 15:45
Nu vil Anders F. Rasmussen have at EU skal have en præsident.
Som om det hele ikke er udemokratisk nok, så har han oven i købet nogle skumle ideer til hvordan, og blandt hvilke, denne skal vælges.
Hvorfor er det så vigtigt at få alle lande i EU bragt endnu tættere sammen? Hvorfor kalder Anders F. Rasmussen sig Dansker, når det er det eneste han ikke er???

Nogen burde tage et ansvar som borger, og afsætte denne tingest, således at vi kan få indføre demokrati har i landet.
Gravatar #3 - H.E.R.O.
15. jan. 2003 16:26
hvad er alternativet?
Gravatar #4 - SnoTz
15. jan. 2003 16:33
DEM HADER JEG SOM PESTEN LISTEN:

1. Jon fra popstars

2. George W. Bush.

3. Pia Kjærsgård.

4. Anders Fogh.

5. Fanden.

6. Gud.

7. Næbdyret (det er fandme for sygt!).

8. Pesten.

9. Nationalister
Gravatar #5 - Raenil
15. jan. 2003 17:28
Det her hader jeg:

1. Ekstremister

2. FCK

3. Alle dem der ikke kan fatte, at håndbolddamerne <STRONG>ikke</STRONG> er bedre end håndboldherrerne

4. Præmenstruelle kvinder, der i et arrigt anfald påstår, at "Jeg er i hvert fald ikke hormonpåvirket!"

5. Slud

6. Elendig Whiskey der smager af sprit.

7. Enhedslisten

8. Når man har købt sig et ny franskbrød i føtex, som man glæder sig til at tage med hjem og spise, og så viser det sig at være tørt.

9. Frosen snot (#4 no offense, har ikke noget med dig at gøre. :-)
Gravatar #6 - Slacz
15. jan. 2003 17:30
Hmm..jeg forstår bare ikke liberalisterne i vores regering. De siger de vil have frit marked, fri handel, og alligevel giver EU subsidier der holder priserne kunstigt nede, så EU forhindrer U-landene i at komme ind på markedet. Og Bertel Haarders råd til dem var "Kom ud på verdensmarkedet" - godt skuldret knægt! Er det ikke dobbelmoral, at tale om fri handel, og samtidig lukke markedet?
Desuden skal der her ---> [ ] indsættes desuden diverse trusler og irriterende ting ved mænd.
Og så..

-Slacz-
Gravatar #7 - Raenil
15. jan. 2003 17:54
#6 Slacz

Irriterende ting ved mænd? Jeg kan da ikke lige komme på nogen?

:-)
Gravatar #8 - Slacz
15. jan. 2003 18:06
..jeg kan komme på mange

-Slacz-
Gravatar #9 - SnoTz
15. jan. 2003 18:08
10 Feminister
Gravatar #10 - Slacz
15. jan. 2003 18:24
11 Mandschauvinister

-Slacz-
Gravatar #11 - funkymonkey
15. jan. 2003 18:38
Fanatikere
Gravatar #12 - Skarr
15. jan. 2003 19:56
Dobbeltpostere
Gravatar #13 - Skarr
15. jan. 2003 19:56
Dobbeltpostere
Gravatar #14 - SnoTz
15. jan. 2003 19:58
Gravatar #15 - annoia
15. jan. 2003 20:27
mig
Gravatar #16 - Ju9or
15. jan. 2003 21:22
dig :)
Gravatar #17 - Slacz
15. jan. 2003 21:24
#15 nah :)

-Slacz-
Gravatar #18 - DiZaster
16. jan. 2003 03:29
Jeg hader... Den måde amerikanerne fører sig frem på, alle flopstars udsendelser, Danmarks latterlige skæve strafudmålinger, folk der næsten går mere op i "kendte folk" end i dem selv, alle små børn der skriger konstant på ens lange tur med de offentlige tranportmidler, de ynkelige folk der sidder på en bænk, drikker og har ondt af dem selv hele dagen osv...

Det var hvad jeg lige hurtigt kunne komme op med.
Gravatar #19 - Acro
20. jan. 2003 08:44
2. Folk der føler trang til at brokke sig, i stedet for at konfrontere deres brok for de som det ellers rammer.

Nå ja - 1. Ikke fundet!
Gravatar #20 - Kisbye
31. jan. 2003 12:02
jeg hadder folk der hadder de vidunderlige folk der sidder på en bænk, drikker og har det godt med dem selv hele dagen osv...
Gravatar #21 - Gruesome
31. jan. 2003 12:08
Jeg hader folk som ikke kan stave :P~~
Gravatar #22 - Hektor
31. jan. 2003 12:29
Jeg brokker mig af flere grunde.

Pt. fordi jeg ikke kan finde et job og et sted at bo på Østsjælland.
Gravatar #23 - Blue.
17. feb. 2003 22:49
... fordi cola er for dyrt i danmark... og fordi jeg endnu ikke har kunnet få nogen kemiker, til at støtte min teori om, at cola (den rigtige, selvfølgelig) hører til i niende hovedgruppe inden for almen kemien.... altså gruppen der populært kaldes ædel-væsker... i flæng nævnes cola, kakao og opiums-hostesaft.

På trods af utallige opfordringer og forklaringer bliver de nuværende kemikerer ved med at benægte niende hovedgruppes eksistens... faktisk til en sådan grad at jeg nu har opgivet at omvende de hedninge... derfor har jeg vendt mig mod ungdommen, hvor jeg håber at finde støtte for min teori.
Så derfor : "Gå ud og spred budskabet... befri jer fra de besnærende lænker som den indgroede videnskab pådutter jer..... tro på colaen !!!!!"
Gravatar #24 - Xanthia
18. feb. 2003 00:11
fordi man ikke kan købe 1½ litersøl her i min by, og det er noget forpulet bras om torsdagen, idet 1liter afgjort er i underkanten og 2liter er for meget.

Mongolbryggerier, tag jer sammen!
Gravatar #25 - Gruesome
24. apr. 2003 17:58
... der findes reklamer som for bladet "Okay". Nu ser jeg ikke særligt meget tv men det er alligevel lykkedes mig at rende ind i 3 variationer af disse. Hvad fanden er det for en måde at sælge ting på? At direkte nedgøre folk og blade der gør andet end bare strejfe overfladen. Bah, jeg brækker mig (og det må jeg gerne i den her tråd) pga. sådan noget. Som om vi ikke havde nok overfladisk lort i hverdagen (jeg nævner i flæng Popstars, Bigbrother, diverse Jerry Springer like talkshows).
Jeg ved det kun er en reklame, men det er utroligt at vores samfund er blevet SÅ gennemsyret af trangen til at være populær og til at købe alt det bliver markedsført som smart.

Jeg opfordre (endnu en gang) folk til at læse blindwino.com/driverjunk15

Ahh, det lettede.
Gravatar #26 - TotalNirvana
24. apr. 2003 18:04
Jeg hader folk der ikke lytter til andre og aldrig tager deres livsopfattelse op til revision. Sgu!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login