mboost-dp1
Jeg elsker Newz!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
og som medlem forlanger jeg at få min egen side på Knowyournewz!
Men da ingen nogensinde har lagt mærke til mig
(...)
(lang pause og dybt suk)
(...)
har jeg selv lavet den.
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=EllMart...
Nu er det jo bare sådan at man ikke kan skrive kommentarer på Wiki-siden (og man kan i hvert fald slet ikke rate dem i foruddefinerede kategorier!) så da jeg som fuldblods-afhængig newz-bruger needz kommentarer (for slet ikke at tale om ratings!)
..har jeg nu oprettet denne tråd.
Dette er i øvrigt en overspringshandling for at læse op til eksamen, og dét kan i godt se som en kompliment(!)
Men da ingen nogensinde har lagt mærke til mig
(...)
(lang pause og dybt suk)
(...)
har jeg selv lavet den.
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=EllMart...
Nu er det jo bare sådan at man ikke kan skrive kommentarer på Wiki-siden (og man kan i hvert fald slet ikke rate dem i foruddefinerede kategorier!) så da jeg som fuldblods-afhængig newz-bruger needz kommentarer (for slet ikke at tale om ratings!)
..har jeg nu oprettet denne tråd.
Dette er i øvrigt en overspringshandling for at læse op til eksamen, og dét kan i godt se som en kompliment(!)
Homer & Bartholomew Simpson skrev:
"But Wikipedia says ..."
"Don't worry son, we'll edit that when we get home!"
Jeg skal nok finde på noget mens jeg er på arbejde!
Kære Martin Stelzig Danty, du er klar over, at så snart du er oprettet på kynz, så smider vi alle de detaljer du ikke ville have folk kendte til op, ikke? :P
EllMarto (6) skrev:Haha.. uanset hvad jeg svarer til det så er der vist alligevel ingen vej tilbage nu :P Ville dog foretrække mit rigtige navn blev udeladt, men selv det er jo nok pointless to say nu :)
Er du ny på Newz o_O
Rigtige navne, CPR-numre og børn uden for ægteskab kommer ALTID frem herinde ...
Det er lige så sikkert som tog i en WoW-tråd!
Jan er rigtig nok - og i efternavnet var der 5 tegn rigtige ...
Kom så med jeres Newz-skills!
Jeg forhøjer premien til 10 kr!
--
Næææh, men det er min bror :P
Kom så med jeres Newz-skills!
Jeg forhøjer premien til 10 kr!
--
Mnc (20) skrev:Er det dig Per?
Næææh, men det er min bror :P
SlettetBruger (22) skrev:Ring til tønder fjernvarme og spørg om "Jan" stadig arbejder der.
Jamen? Jamen? Jeg har aldrig arbejdet hos tønder fjernvarme :|
Thoroughbreed (24) skrev:Jamen? Jamen? Jeg har aldrig arbejdet hos tønder fjernvarme :|
Vent.. hva fanden var det så..
Mnc (26) skrev:Thoroughbreed (21) skrev:Næææh, men det er min bror :P
Så vil jeg jo gætte på:
Jan Bang Andreasen
What? Hvor fanden kom det "Bang" fra :D
Leif??!!
SlettetBruger (25) skrev:Thoroughbreed (24) skrev:Jamen? Jamen? Jeg har aldrig arbejdet hos tønder fjernvarme :|
Vent.. hva fanden var det så..
Ja, hvad fanden var det nu :D ... Kan så fortælle dig at der er ansat 15-17 Jan'er på firmaet ... Good luck :|
Det bekymrer mig at det tager så lang tid ... Er I kommet ud af træning? Har der været for få scammer og wow-tråde på det sidste? :O
Mnc (28) skrev:Thoroughbreed (27) skrev:Mnc (26) skrev:Så vil jeg jo gætte på:
Jan Bang Andreasen
What? Hvor fanden kom det "Bang" fra :D
Din bror & DK-Hostmaster.
Hva med Leif, som jeg snig-edit'ede ind i #26?
Undrer mig lidt over hvordan du kom på at whois'e hans domæne?
Og LEIF?! Wtf?
- Whois'et kommer vel fra min e-mail ... Men hvor har du fundet den :P
Mnc (31) skrev:#30
toyotaownersclub.com
Mellemnavnet "Leif" kommer fra krak. :D
Jamen ... Jamen ... LEIF?
havde forøvrigt helt glemt at jeg havde en bruger derinde ... Skulle have nogle dele fra UK på et tidspunkt - oh well! Der man man bare se :D
Mnc (33) skrev:
Så intet mellemnavn? :P
Oh yes indeed!
- forstår ikke at I ikke bare har lavet whois på mit eget domæne .. Det burde da være piece of cake! :D
SlettetBruger (35) skrev:Oh, du arbejderhos hartmann
Hvordan gættede du så det?..
Overvejede lige at skrive at der var 5 kr i bonus til den der kom med min arbejdsplads :P
Apropros Hartmann - nøjjjj en sløv IT-afdeling de har :|
Mnc (38) skrev:Kan du forresten blive enig med dig selv om hvornår din fødselsdag er? Nogle steder skriver du 4. April...
Gætter på dovenskab. :P (04 -tab- 04)
Hvor har du fundet den angivet til 04 april? :O
- og ved ikke helt om det er dovenskab, nok mere at interwebz ikke kan blive enige om det hedder mdr/dag eller dag/mdr :P
Har prøvet at skrive 04/06 også ;)
Det er faktisk sjovt at se jeres Google-Fu i aktion... Vidste ikke jeg havde en bruger på toyotaownersclub.com - og gad GODT vide hvor min fødselsdag er opgivet forkert :D
Mnc (41) skrev:Netlog
Netlog?
Wooooooow ... Det er gammelt det der! Anede ikke jeg havde en bruger derinde :|
- skal vist snart have ryddet op i brugere.. Hmm..
Troede forøvrigt at det billede var røget en tur i glemslen :D Tøhø
Mnc (42) skrev:Mogens?
Mogens?
- det havde faktisk været simpelt hvis en af jer kunne huske mit domæne, for så havde i det hele via whois :P
Nåååå, sådan :D
Thoroughbreed (36) skrev:Hvordan gættede du så det?..
Du skrev at der hvor mange Jan'er
der er 2 store virksomheder i tønder, Hartmanns og Hydro. Jeg kender navnene på rigtig mange hydrofolk, og ved der ikke er specielt mange der hedder Jan :P
Min bror er smed ved Hartmann, jeg får ham lige til at finde IT afdelingen og stjæle dit navneskilt
SlettetBruger (47) skrev:Thoroughbreed (36) skrev:Hvordan gættede du så det?..
Du skrev at der hvor mange Jan'er
der er 2 store virksomheder i tønder, Hartmanns og Hydro. Jeg kender navnene på rigtig mange hydrofolk, og ved der ikke er specielt mange der hedder Jan :P
Min bror er smed ved Hartmann, jeg får ham lige til at finde IT afdelingen og stjæle dit navneskilt
Uh! Er din bror smed?
Tommy? Dan? Tom? John? Kim? Martin?
...
Men hvem siger at jeg er ved IT? :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.