mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er lidt koldt i Sverige for tiden ;-)Jakob Jakobsen (59947) skrev:#45
Jeg var mødt op iført skjorte, slips og bermudashorts.
Det må jo så være planen til næste fredag :DManofsciencemanoffaith (59950) skrev:Intet slips i snooker, der anvender man butterfly.
... jeg aner ikke hvordan man binder en butterfly. En halv windsor var svært nok.
Magten (59892) skrev:hvad vi havde på kontoret ;)
Magten (59756) skrev:personalemøde i firmaet
Magten (59766) skrev:et problem hos en kunde..
Magten (59768) skrev:...der sidder hos en kunde og løser SCOM sager
Magten (59773) skrev:Windows Update op på et SCOM miljø hos en kunde...
Magten (59783) skrev:en række updates til en collection i SCCM..
Magten (59787) skrev:Men kunden har sikkert holdt skidtet forkert
Magten (59790) skrev:på en 50/50 fiber hos en kunde
Magten (59796) skrev:SkyDrive Pro i firmaet snart
Magten (59814) skrev:med jobbet..
Magten (59842) skrev:på jobbet i morgen
Magten (59848) skrev:fredelig nat på vagten.
Du skal huske at holde fri også, min ven ;)
Jeg ville slå dataforbindelse fra, vente på den opdager at den ikke kan synkronisere og så slå det fra.XorpiZ (59954) skrev:.. der synes det er PÆNT træls, at WP8 bliver ved med at prøve at synkronisere med Gmail, når den er nede. Mit batteri bliver kneppet i røven pt.
Og man kan ikke slå kontoen fra eller fjerne den, når status er "synkroniserer..".
Det er kraftedeme dumt.
...der næsten ikke tør åbne pakken
http://peecee.dk/uploads/012014/IMG_0238.JPG
Der lige vil linke til DENNE, da der var et par stykker her inde der var interesserede i billig sous vide.
Magten (59977) skrev:...der nyder nogle kolde pils og udsigten over Avoriaz imens jeg venter på at komme i bad... Så skal vi snart ned på den lokale og se Danmark tæve Frankrig i håndbold :)
... der lader som om han ikke har hørt ovenstående...
... der slet ikke er misundelig.
IT-ekspert Yvossen (59980) skrev:#59979
Backup harddisk må betyde at du har tingene liggende et andet sted? Ellers er det jo bare dit lager.
Ja okay, lidt lager og lidt backup. Noget af det kan jeg bygge op igen og andet har jeg andet steds. Men kan se jeg har lavet en fejl med mine billeder blandt andet, så de er væk.
Skal se om jeg kan redde noget ud på et tidspunkt, når jeg får tid.
Weird_J (59982) skrev:Ja okay, lidt lager og lidt backup. Noget af det kan jeg bygge op igen og andet har jeg andet steds. Men kan se jeg har lavet en fejl med mine billeder blandt andet, så de er væk.
Skal se om jeg kan redde noget ud på et tidspunkt, når jeg får tid.
Rigtige mænd har sindsyg meget backup! Jeg har pt. mine vigtige filer på et 3-way mirror og mit mindre vigtige data på et 2-way mirror. Samtidig har jeg et forholdsvis nyt snapshot på en frakoblet disk af samme data og backup ude i skyen af dataen. Min lejlighed, forældrenes hus og keepit skal alle brænde til jorden samtidig hvis det skal mistes. :-)
No point saving for the grave.Jakob Jakobsen (59986) skrev:...der får brugt alt for mange penge.
Det er ihvertfald min filosofi.
... der blev foreslået at flippe en mønt
... der ikke ved hvilket slags valuta han skal bruge til formålet
http://i.imgur.com/OazlxvT.jpg
Claus Jørgensen (59988) skrev:... der blev foreslået at flippe en mønt
tag halvtreds øren...
mrtb (59990) skrev:#88 Uden at være ekspert på området, så tror jeg godt du kan starte med at sortere sedlerne fra!
jammen de er da de sjoveste ar flippe 0.0
Ditto. Har faktisk ingen backup lige pt, da min NAS er frakoblet - eller jo, en der er en måned gammel.
Ditto. Har faktisk ingen backup lige pt, da min NAS er frakoblet - eller jo, en der er en måned gammel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.