mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der, hvis han havde en brændeovn, hurtigt havde tændt op i den.
... der luftede ud i går aftes, mens han var på arbejde.
... der luftede ud i går aftes, mens han var på arbejde.
Der synes 16 grader C er en lækker temperatur at sove i...
der godt kunne sidde og kigge på de kære klima aktivister der bliver manhandled... imens man nyder en bajer...
der godt kunne sidde og kigge på de kære klima aktivister der bliver manhandled... imens man nyder en bajer...
.. der bliver ufatteligt irriteret over foreningen "Forældre mod Politibrutalitet". Måske de skulle starte med at opdrage deres egne møgunger først?
Eller måske de bare skulle komme en tur til Jylland og demonstrere istedet - så skal de sgu få et par slag med en fisk eller lidt stik med en høtyv.
Eller måske de bare skulle komme en tur til Jylland og demonstrere istedet - så skal de sgu få et par slag med en fisk eller lidt stik med en høtyv.
tazimn (7114) skrev:..der skal se Avatar på Fredag..
Dog ikke i 3D..:(
Hvor i DK kan man umiddelbart det?
...der skal se Avatar her:
http://www.kino.dk/Biografer/BioCity-Herning.aspx
... der har fnist som en lille skolepige det meste af dagen bag rattet.
... der også har bandet og svovlet over de aber der tøffer afsted med 20-30km/t.
... der skal i Odense på fredag og se Avatar i 3D, sammen med 5 andre gutter.
... der også har bandet og svovlet over de aber der tøffer afsted med 20-30km/t.
... der skal i Odense på fredag og se Avatar i 3D, sammen med 5 andre gutter.
..der synes det er sjovt at dem som skulle til portfolio eksamen idag på min skole ikke kan komme op, fordi den er lukket :D
..der nyder stilheden :)
..der nyder stilheden :)
...der mener at kørsel i glat føre med sommerdæk, burde medføre frakendelse af kørekortet.
...der har måtte køre efter kantpælene for at finde vejen idag.
...der har måtte køre efter kantpælene for at finde vejen idag.
...der nu adopterer bonus-datteren...da skolelederen (kristen) ikke ville lade mig fritage datteren fra kirke på sidste skoledag...bare synd for skolelederen at moderen(damen) også delte mit synspunkt...så datteren skal ikke i kirke....før hun er gammel nok til at forstå hvad det handler om...og der kun hvis hun SELV har lyst.
Meh. Areligiøs fanatisme er også fanatisme. Hun tager næppe skade af et par timer under et kirketag, hvis hun ikke er svært allergisk overfor kedsomhed. Jeg kom i hvert fald helskindet igennem min barndom, julekirkebesøg til trods.
Har du overvejet, Terracide, om den negative opmærksomhed, som jeres (forældrenes) beslutning risikerer at medføre, får større konsekvenser for barnets velbefindende end et par fabler og salmer? Jeg er ikke dr. Phil og jeg har ikke børn, men for mig virker det som om, at energien er bedre spenderet på at lade ungerne deltage på lige fod med de andre snotfabrikker, og så undervise i kritisk tænkning, når hun kommer hjem.
Selvfølgelig medmindre barnet selv fravælger det med mere overbevisende argumenter end "jeg gider ikke".
Har du overvejet, Terracide, om den negative opmærksomhed, som jeres (forældrenes) beslutning risikerer at medføre, får større konsekvenser for barnets velbefindende end et par fabler og salmer? Jeg er ikke dr. Phil og jeg har ikke børn, men for mig virker det som om, at energien er bedre spenderet på at lade ungerne deltage på lige fod med de andre snotfabrikker, og så undervise i kritisk tænkning, når hun kommer hjem.
Selvfølgelig medmindre barnet selv fravælger det med mere overbevisende argumenter end "jeg gider ikke".
Det var bare for skæg, jeg er ligeglad.
Kæft, hvor er grundpakken fra Yousee kedelig. Skal vi ikke snart lave et eller andet?
Kæft, hvor er grundpakken fra Yousee kedelig. Skal vi ikke snart lave et eller andet?
Hvorfor skal børnene indoktrineres med en bestemt tro?
Mine tøser har "religion", men de har endnu ikke hørt om andre religioner end kristendom.
Problemet med at komme i kirken, er at man skal høre på en idiot der har læst en eventyrbog og tror på den som bevis for at "gud" eksister. Denne overbevisning bliver han/hun jo netop betalt for at hjernevaske andre med.
Mine tøser har "religion", men de har endnu ikke hørt om andre religioner end kristendom.
Problemet med at komme i kirken, er at man skal høre på en idiot der har læst en eventyrbog og tror på den som bevis for at "gud" eksister. Denne overbevisning bliver han/hun jo netop betalt for at hjernevaske andre med.
Jakob Jakobsen (7134) skrev:#7132
Hun bliver vel ikke tvangskonfirmeret, fordi hun går i kirke op til jul. Og der er vist grænser for, hvor hjernevasket man kan nå at blive på 1-2 timer.
Der er ikke tale om systematisk indoktrinering, men en juletradition, som folkeskolen vælger at holde i hævd. Vi kan altid diskutere, hvorvidt sådan en tradition bør have en plads i uddannelsessystemet, men pt. findes den der, og det er stadig min overbevisning, at en åben konflikt lærer og forældre imellem vil påvirke barnet mere end et par hyggelige historier om ældgamle sagnfigurere.
Det virker, for mig, bare ikke som det rigtige sted at bruge sin energi.
#7132.
Jeg anser religion for at være lige så kompliceret at forstå for en 6 årig som politik...og du ser ikke børn blive pushet politik på i 0. klasse.
Hvis de (børnene) kunne forstå at tro ikke betyder at det er fakta, ville jeg ikke have et problem.
Men når religion IKKE bliver parret med historiske og videnskabelige fakta, så er det jeg siger stop.
Jeg betragter det som ren hjernevask af små børn og tradition er en pissedårlig undskyldning for at forsætte med løgnene...
Jeg lyver ikke for datteren...selv når det drejer sig som Julemanden, selv "uskyldige" løgne har konsekvenser:
http://fpn.dk/liv/born_unge/article1915868.ece
Jeg anser religion for at være lige så kompliceret at forstå for en 6 årig som politik...og du ser ikke børn blive pushet politik på i 0. klasse.
Hvis de (børnene) kunne forstå at tro ikke betyder at det er fakta, ville jeg ikke have et problem.
Men når religion IKKE bliver parret med historiske og videnskabelige fakta, så er det jeg siger stop.
Jeg betragter det som ren hjernevask af små børn og tradition er en pissedårlig undskyldning for at forsætte med løgnene...
Jeg lyver ikke for datteren...selv når det drejer sig som Julemanden, selv "uskyldige" løgne har konsekvenser:
http://fpn.dk/liv/born_unge/article1915868.ece
...der undrer sig over at man snart skal være 16 år for at se en film hvor ordet "fuck" bliver brugt, eller man ser et bart bryst på 200 meters afstand.
Men man samtidig er tvangsindlagt fra 1 klasse til at lære/læse bibelen der er fuld af massemord, pædofili, incest og mange andre rare sager.
Men man samtidig er tvangsindlagt fra 1 klasse til at lære/læse bibelen der er fuld af massemord, pædofili, incest og mange andre rare sager.
...der har lagt absolut sidste hånd på sit SRP ved at skrive under, og har ikke flere kvaler før juleferien træder i kraft
...der skal ind og høre Malk De Koijn i morgen på Rådhuspladsen, og ser det som et velfortjent supplement til en ellers kedelig hverdag, der kun går med druk og damer (og newz, selvfølgelig <3)
...der skal ind og høre Malk De Koijn i morgen på Rådhuspladsen, og ser det som et velfortjent supplement til en ellers kedelig hverdag, der kun går med druk og damer (og newz, selvfølgelig <3)
Der har siddet og ventet 2 timer i et tog i morges udenfor Taulov for at komme til fredericia hvor vi skulle videre til KBH..
Efter 3 timer får vi at vide vi skal tage tilbage til esbjerg igen... men netop som det sker, får vi at vide der ikke går tog til esbjerg fra fredericia... GAAH
endelig kl 13 lykkedes det os at komme til kolding, og derfra til esbjerg
7 timers tur fra esbjerg til fredericia og hjem igen
Efter 3 timer får vi at vide vi skal tage tilbage til esbjerg igen... men netop som det sker, får vi at vide der ikke går tog til esbjerg fra fredericia... GAAH
endelig kl 13 lykkedes det os at komme til kolding, og derfra til esbjerg
7 timers tur fra esbjerg til fredericia og hjem igen
... der langt om længe fandt programmet 'Folder View', så man kan gå baglæns i windows-mapper, man har haft åbne ;)
...der netop har to "kamp"hunde rendende rundt om huset. En rottweiler og en "amstaff" der er klippet og det hele.
...der tror de vil snakke med hans hund.
...der tror de vil snakke med hans hund.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.