mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kommer den ned til Toftlund også?
...Der ser Final Fantasy VII Advent children.
Elsker kampscenerne i den film
...Der ser Final Fantasy VII Advent children.
Elsker kampscenerne i den film
...der har købt nogen spil.
...der er hos de gamle.
...der kun har sin skodbærbare her.
...der gerne vil hjem til sin stationære.
...der er hos de gamle.
...der kun har sin skodbærbare her.
...der gerne vil hjem til sin stationære.
Jeg er ham, der lige har opdaget, at alle dankortautomater, jeg har prøvet, har været nede. Så man får ikke megen togbillet uden kontanter. Men printede billet på nettet; det kunne man godt.
Knus,
Systran
PS. Jeg har også indsendt en nyhed med min coole story, bros.
Knus,
Systran
PS. Jeg har også indsendt en nyhed med min coole story, bros.
... som lige har hentet mit G35.
Nooooes! So close! skrev:Dato Kl. Registrering
[...]
23. oktober 2010 13:38 Fors. er afhentet på postfilial 2307 Sundby Postbutik
Jeg var lige i Aldi og så, at den også var nede hos dem. Jeg overhørte en samtale, hvor der blev sagt, at der var lange køer ved samtlige automater. Heldigvis havde jeg en tom kasse øl med, så jeg skulle kun fiske en femmer frem.Systran (18309) skrev:Jeg er ham, der lige har opdaget, at alle dankortautomater, jeg har prøvet, har været nede. Så man får ikke megen togbillet uden kontanter. Men printede billet på nettet; det kunne man godt.
...der ikke forstår hvorfor vi ikke er bedre sikret ved dankort nedbrud..
Det har i lang tid været muligt at lave offline betalinger med dankort, men butikkerne vil ikke bruge det da de selv hænger på den hvis der ikke er dækning på et kort.. Hvorfor er det ikke bankerne der hænger på det, når det er deres lort der går ned?
...der endnu en gang har glemt at købe køkkenrulle.. 3. gang idag jeg skal i Føtex eller Netto..
Det har i lang tid været muligt at lave offline betalinger med dankort, men butikkerne vil ikke bruge det da de selv hænger på den hvis der ikke er dækning på et kort.. Hvorfor er det ikke bankerne der hænger på det, når det er deres lort der går ned?
...der endnu en gang har glemt at købe køkkenrulle.. 3. gang idag jeg skal i Føtex eller Netto..
Magten (18314) skrev:...der ikke forstår hvorfor vi ikke er bedre sikret ved dankort nedbrud..
Jeg er for så vidt enig, men hvad hvis man nu benytter sig af et spærret Dankort? Jeg kunne sagtens have et ubrugeligt Dankort liggende, der kan bruges i sådan en situation.
Hvordan vil vi sikre os mod det? Det vil selvfølgelig være minimalt, hvor mange transaktioner der ikke ville blive dækket, men for en butik er én transaktion én for meget.
Det mener jeg burde være bankernes ansvar, når det er deres system der går ned.vandfarve (18315) skrev:Jeg er for så vidt enig, men hvad hvis man nu benytter sig af et spærret Dankort? Jeg kunne sagtens have et ubrugeligt Dankort liggende, der kan bruges i sådan en situation.
Hvordan vil vi sikre os mod det? Det vil selvfølgelig være minimalt, hvor mange transaktioner der ikke ville blive dækket, men for en butik er én transaktion én for meget.
Udover det, så har banken noget nemmere ved at trække pengene fra deres kunder.
Så meget som dankort bliver brugt idag, så må det ikke ske at det ikke kan bruges. Det koster butikkerne tonsvis af penge.
Jeg er helt enig med dig, at det bare ikke _burde_ kunne ske, men det betyder ikke, at vi ukritisk skal løse problemerne med bl.a. offline-betaling, når det er så hamrende nemt at snyde med det.
Ekspedienterne har jo ingen chance for at tjekke, om kortet ikke duer, hvis man blot sikrer sig, at kortet stadig er gyldigt ift. datoen på forsiden. Hvis datoen holder, så kan man nemt snyde, med mindre de så vil binde brugen af kortene op på dokumentation af ID og notere detaljerne.
... det er faktisk lige noget, som jeg tænker på nu. Man kunne sagtens bruge offline-betaling, hvis butikkerne bad om at se kørekort/pas/sygesikring og så skrev detaljerne ned.
Det burde kunne afskrække de fleste, der vil snyde.
Ekspedienterne har jo ingen chance for at tjekke, om kortet ikke duer, hvis man blot sikrer sig, at kortet stadig er gyldigt ift. datoen på forsiden. Hvis datoen holder, så kan man nemt snyde, med mindre de så vil binde brugen af kortene op på dokumentation af ID og notere detaljerne.
... det er faktisk lige noget, som jeg tænker på nu. Man kunne sagtens bruge offline-betaling, hvis butikkerne bad om at se kørekort/pas/sygesikring og så skrev detaljerne ned.
Det burde kunne afskrække de fleste, der vil snyde.
:)
Jeg har ikke flere uddybende kommentarer, for vi er vist ret enige :D
...der nu har gjort hytten klar til fest i aften.. Vasket op, ryddet op, støvsuget, vasket gulve, pudset cyklen (ja den står i stuen så den skal jo være pæn ^^) og lavet 1022 isterninger..
...der ærgrer sig over at isterningerne ikke gik op i 1024..
Havde nær glemt det vigtigste.. Nu er køleskabet også locked'n'loaded!
Jeg har ikke flere uddybende kommentarer, for vi er vist ret enige :D
...der nu har gjort hytten klar til fest i aften.. Vasket op, ryddet op, støvsuget, vasket gulve, pudset cyklen (ja den står i stuen så den skal jo være pæn ^^) og lavet 1022 isterninger..
...der ærgrer sig over at isterningerne ikke gik op i 1024..
Havde nær glemt det vigtigste.. Nu er køleskabet også locked'n'loaded!
Svigerforældre kræver vist en kæreste eller værre, så svaret må være en flok gutter og gutinder..
Højst besynderligt er situationen sådan at der kommer dobbelt så mange piger som drenge.. Kan ikke huske at jeg nogensinde har været nød til at ringe efter flere drenge for at det skal gå nogenlunde op :o
Højst besynderligt er situationen sådan at der kommer dobbelt så mange piger som drenge.. Kan ikke huske at jeg nogensinde har været nød til at ringe efter flere drenge for at det skal gå nogenlunde op :o
Kælling og andre kælenavne bliver også tit brugt her, men de bliver så forfærdelig negative hvis man siger det i nærheden af dem..XorpiZ (18323) skrev:.. der plejer at kalde dem for unge damer
eller kællinger måske
Jeg ved ikke hvem ham der Johan er, men jeg skal nok klare den.
...hvis hund har fået en mindre hjerneblødning. Den stillede sig umotiveret op og hylede som en ulv i et par minutter, hvilket den aldrig har gjort før.
fjols (18328) skrev:Skyldes det ikke bare den kan lugte en hun hund i løbetid?
Min hund er en hun og hun er i løbetid :)
NioBe (18329) skrev:Måske prøver den at fortælle dig noget? ;)
Hun er rigtig god til at fortælle mig ting, men her stod hun bare og hylede uden at fokusere på noget.
fjols (18331) skrev:Kan din hund evt. have lugtet en han hund?
Det tror jeg ikke, det er ikke normalt at folk kommer forbi med deres hunde herude.
Jakob Jakobsen (18332) skrev:Det tror jeg ikke, det er ikke normalt at folk kommer forbi med deres hunde herude.
Frustration hun evt prøver at komme af med? Min hund skælder mig ud bogstavligt talt af frustration hvis hun vil noget specielt og ikke får sin vilje.
Derudover så hyler hun hvis hun bliver for ophidset når hun gør. :P
Jakob Jakobsen (18327) skrev:...hvis hund har fået en mindre hjerneblødning. Den stillede sig umotiveret op og hylede som en ulv i et par minutter, hvilket den aldrig har gjort før.
Har du prøvet at genstarte den?
Du kan også prøve at opdatere driverne. Især hale og næse driverne skal være af den nyeste version.
...der lige er stået op.
Bland det op med cola, så smager det af rødvin.SlettetBruger (18340) skrev:...Der drak sig fuld i "Rosé" vin, med en veninde igår. Føj for noget vammelt stads.
Gz
.. der har spottet at Jakob Jakobsen er i defence-mode i http://newz.dk/forum/tagwall/things-that-make-you-...
...der skam ikke er i defense-mode, men ikke kan lide når folk citerer ham for ting han ikke har sagt/skrevet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.