mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (19991) skrev:"LOLBOARD"
Det er ikke idiotisk min ven ^^ F på tasterne står for funktion, det giver da fint mening at man skal trykke Fn knappen.
Desuden bruges medietaster, og så videre, oftere end F1-12 tasterne.
Ikke på en arbejdspc. Jeg har hørt fra en kollega, at især Navision bruger F-tasterne ofte. :D
.. der lurker og venter på indlæg nr. 19999, så han kan få indlæg 20000
.. der fejlede :(
Norrah (20016) skrev:.. der i dag vil prøve at cykle på arbejde, 22km.. efter jeg har været syg i to dage..
.. der altid er fuld af gode ideer!
Respekt!
xXgmzorXx (20014) skrev:...Der spørger SlettetBruger om level 4 er højt...
Ja ^^ Nok til at kalde alle "Noobs" i wanker's club
lvl 4 indebære at kunne wanke, få en mere intens 'gasm men samtidig ikke ejakulere ^^ Det kan være rart nok man ikke skal vaske gule pletter af loftet.
Smoug (20032) skrev:Find dog din formel samling!
Her er den:
P+Q-T / R
P = Antal wanks
Q = Antal dage med mere end et wank
T = Alder for første wank
R = Antal dage siden første wank
(P+Q-T)/R eller P+Q-(T/R) ?
Smoug (20032) skrev:R = Antal dage siden første wank
Hvorfor dælen skal det hele divideres med antal dage siden første wank? O.o Jo tidligere man startede, des mindre lvl? :(
qw_freak (20031) skrev:hvordan udregner man sit wanking lvl?
Det tælles i antal special skills ^^
wanke = lvl 1
+ wanke uden ejac.. + wanke uden ejac og samtidig ha den anden hånd fri + øget intensitet = lvl 4
xD
I don't make the rules.
SlettetBruger (20039) skrev:
wanke = lvl 1
+ wanke uden ejac.. + wanke uden ejac og samtidig ha den anden hånd fri + øget intensitet = lvl 4
Guess that makes me lvl 4
Magten (20043) skrev:Man er først pro når man kan klare hele seancen uden hænder.
Tæller englefisse? :P eller tæller det hvis man dryhumper noget?
Elskov (20047) skrev:say what?
Ukontrolleret natlig udløsing. Våde drømme. Etc.
SlettetBruger (20046) skrev:eller tæller det hvis man dryhumper noget?
Jeg har faktisk hørt om "subway rubbers", altså folk, som gnubber sig op ad andre folk i tæt befolkede metroer og busser og bliver tilfredsstillet af det. Jeg har dog ikke oplevet det på egen krop :(
Elskov (20047) skrev:say what?
Som systran siger.
Det er aldrig lykkedes mig endnu. Men er vågnet op lige på kanten. mega irriterende.
Der er derudover også et Buff/Nerf system
Nerfed er man hvis man fx har Temasangen til Fresh Prince på hjernen og derfor ikke kan wanke, medmindre man tænder på Hr Smith
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.