mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Men du retter på mig, selvom jeg ikke har besvaret dit indlæg. Du skriver sort.vandfarve (19949) skrev:TL;DR:
Jeg henviser til tråden til dumme spørgsmål. Happy now? :)
...der er lettere imponeret
Jeg har prøvet utallige gange, men jeg lærer aldrig hvordan holografi fungerer..
Jeg har prøvet utallige gange, men jeg lærer aldrig hvordan holografi fungerer..
Det jeg lige har kunne finde er:
- New radio - 32.49.00.32U_5.11.05.27
- New version of Flash than 2.10.405.2
- New Facebook app version 1.4.1
- New "Related" tab in the Market
- New "Group message" button in Messages
Men der går rygter om at det primære er den nye radio, som kræves før der kan installeres Gingerbread.
Desuden går der rygter om at der skulle være længere batterilevetid med den nye opdatering.
Det jeg lige har kunne finde er:
- New radio - 32.49.00.32U_5.11.05.27
- New version of Flash than 2.10.405.2
- New Facebook app version 1.4.1
- New "Related" tab in the Market
- New "Group message" button in Messages
Men der går rygter om at det primære er den nye radio, som kræves før der kan installeres Gingerbread.
Desuden går der rygter om at der skulle være længere batterilevetid med den nye opdatering.
OxxY (19958) skrev:Den nye Mk II
Det skal jo helst matche, så ja!
Syntes også den formår at løfte lyden det sidste stykke.
Mine ikon 5 "Mk2" mangler lige det sidste på bassen.
Samtidig kan jeg nævne at jeg var skuffet over at GT5 ikke havde et LFE lydspor.. Var nød til at indstille crosschannel selv, hvilket var lidt.. men det virkede.
Norrah (19957) skrev:... som har fået en Dali Ikon Sub ind af døren...
Ganske nydeligt lille legetøj.
Jeg har selv en Dali forstærker, og to af deres højtalere. De spiller virkelig godt!
Jonasdonbaek (19961) skrev:Norrah (19957) skrev:... som har fået en Dali Ikon Sub ind af døren...
Jeg har selv en Dali forstærker, og to af deres højtalere. De spiller virkelig godt!
Forstærker? Siden hvornår er det begyndt at lave sådan nogle? Sikker på du ikke mener Denon :P
OxxY (19962) skrev:Jonasdonbaek (19961) skrev:Norrah (19957) skrev:... som har fået en Dali Ikon Sub ind af døren...
Forstærker? Siden hvornår er det begyndt at lave sådan nogle? Sikker på du ikke mener Denon :P
Doh -.-
Det var det jeg mente :D
Mente selvf. crossover.Norrah (19959) skrev:crosschannel
Jonasdonbaek (19961) skrev:Norrah (19957) skrev:... som har fået en Dali Ikon Sub ind af døren...
Jeg har selv en Denon forstærker, og to af deres højtalere. De spiller virkelig godt!
Selv har jeg en Sony ES receiver som jeg købte brugt fra en bruger herinde, matcher godt med det andet udstyr jeg har både integrations samt brugs mæssigt, og helt sikkert kvalitetes mæssigt.
XorpiZ (19970) skrev:Jeg har en ProSonic-forstærker, der leverer 5000W med to tilhørende 2500W højttalere. Købt i Bilka til 600 kr
Please tell me you are kiddin
Hehe, ja sådan kan man også se det :P
Her var det dog en af vores kunder som ville høre status på en tidligere sag, som der ved en fejl bliver oprettet en sag på (altså at hun skal have en status).. 6 timer efter vælger hun at klage over ikke at have fået en status - på trods af at der reelt ikke er et problem mere og der var sendt information ud om den første sag..
Så nu skal jeg til at redegøre for så noget ligegyldigt pis..
Hehe, ja sådan kan man også se det :P
Her var det dog en af vores kunder som ville høre status på en tidligere sag, som der ved en fejl bliver oprettet en sag på (altså at hun skal have en status).. 6 timer efter vælger hun at klage over ikke at have fået en status - på trods af at der reelt ikke er et problem mere og der var sendt information ud om den første sag..
Så nu skal jeg til at redegøre for så noget ligegyldigt pis..
.. der rager UHÆMMET over Lenovo pt.
Hvem FANDEN var den idiot hos Lenovo, der fik den BRILLIANTE ide at deres nye keyboards (slim usb something-something) skal have en masse LORTE-funktioner på F-tasterne, og at man skal trykke på en FORPULET fn-tast for at kunne bruge standard F1-F12.
Og ja, jeg er fandme irriteret! >:(
Hvem FANDEN var den idiot hos Lenovo, der fik den BRILLIANTE ide at deres nye keyboards (slim usb something-something) skal have en masse LORTE-funktioner på F-tasterne, og at man skal trykke på en FORPULET fn-tast for at kunne bruge standard F1-F12.
Og ja, jeg er fandme irriteret! >:(
Dato: 8. dec. 2010 13:44
Fra:LinguaIgnota
Til:MrDanielson
Emne:Hej igen, tykke! :)
Ved du godt, at man har en forhøjet risiko for hjerte-kar-sygdomme, når man er så tyk i det? Jeg er ikke læge, men jeg tror, at det vil være gavnligt, hvis du løber en tur. Du kan også starte med at cykle, indtil du har tabt de første 40-50 kg. - det er mere skånsomt for knæene.
Kys-kys.
Og så siger man, at jeg ikke interesserer mig for mine medmenneskers ve og vel, pfff.
Nu har jeg sendt ham tre beskeder, hvor jeg meget venligt, og af ren kærlighed, diskuterer hans vægt og kommer med er par gode forslag til, hvordan han kan nedsætte den.
Men jeg tror ikke, at han er modtagelig. Han har i hvert fald ikke svaret. ...men det kan selvfølgelig være, at han lige sidder og spiser.
Dato: 8. dec. 2010 14:01
Fra:LinguaIgnota
Til:MrDanielson
Emne:Hallo, t-t-tykke! :)
Nej, jeg stammer ikke, det er ekkoet, der runger imellem dine kæmpestore deller. :)
Anywhores, ved du godt, at din tissemand ser enormt lille ud, når du er så tyk? Hvordan kan du gøre dig forhåbninger om nogensinde at miste din mødom, når din tisser ser så lille ud?
"Se, der går han", siger de: "Drengen med verdens største knogler og verdens mindste pik!"
- Motion, min ven. Det virker.
Men jeg tror ikke, at han er modtagelig. Han har i hvert fald ikke svaret. ...men det kan selvfølgelig være, at han lige sidder og spiser.
SlettetBruger (19981) skrev:Det må kunne ændres i driverne.
Ihvertfald på bærbare :D Der sker det bare i bios.
Det mente jeg også. Det gjorde jeg ihvf, men der skete _intet_.
Først da jeg reinstallerede Lenovos "USB SLIM LOLKEYBOARD" program, hvis ENESTE funktion er at ændre på om F-tasterne skal være idiotiske eller brugbare, lykkedes det at få det til at makke ret.
"LOLBOARD"
Det er ikke idiotisk min ven ^^ F på tasterne står for funktion, det giver da fint mening at man skal trykke Fn knappen.
Desuden bruges medietaster, og så videre, oftere end F1-12 tasterne.
Det er ikke idiotisk min ven ^^ F på tasterne står for funktion, det giver da fint mening at man skal trykke Fn knappen.
Desuden bruges medietaster, og så videre, oftere end F1-12 tasterne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.