mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
150S, som kører hvert femte minut. Det overlever jeg nok. Hvis jeg så ikke gider vente, kan jeg tage 42, 43, 184 eller 185.
.. der er ved at lave opsætning af en _gammel_ printer. Den er så gammel, at der er floppy-drev i istedet for USB-stik. Og nåja, så er der også understøttelse for Token Ring og Parallel-forbindelser til netværket.
Anbefalede browsere er:
Internet Explorer
Netscape Navigator
På support-siden ligger der manualer til opsætning i bl.a Windows NT 4.0.
Fik jeg nævnt, at det var en gammel printer?
Anbefalede browsere er:
Internet Explorer
Netscape Navigator
På support-siden ligger der manualer til opsætning i bl.a Windows NT 4.0.
Fik jeg nævnt, at det var en gammel printer?
XorpiZ (19909) skrev:Den er så gammel, at der er floppy-drev i istedet for USB-stik.
Så for at printe skal man smide dokument/billede på en floppy og smide i printeren?
Jakob Jakobsen (19910) skrev:Så for at printe skal man smide dokument/billede på en floppy og smide i printeren?
Det kan man hvertfald. Der er dog også ethernet på den, heldigvis. Det mest skræmmende er næsten, at den har være brugt hos en reklamevirksomhed som "hovedprinter" indtil nu.
Jeg tror dog vi smider den ud, selvom vi har fået dne gratis.. den kan ikke scanne til mail, og den kører at man installerer noget Centreware (Novell?) før man kan scanne til en pc på den :<
XorpiZ (19912) skrev:Det kan man hvertfald. Der er dog også ethernet på den, heldigvis. Det mest skræmmende er næsten, at den har være brugt hos en reklamevirksomhed som "hovedprinter" indtil nu.
Jeg tror dog vi smider den ud, selvom vi har fået dne gratis.. den kan ikke scanne til mail, og den kører at man installerer noget Centreware (Novell?) før man kan scanne til en pc på den :<
Kill it with fire!
vandfarve (19884) skrev:... der er syg og holder en off-day.
PS: Kan det virkelig være sandt, at jeg har pisset blod i nat og i morges? Jeg kan ikke kunne genskabe "resultatet" her i formiddags, da jeg pissede i en kop (yeah, I did that!), men jeg mener bestemt, at der var blod på papiret og muligvis i kummen.
Okay, det bliver mere og mere underligt. Jeg har holdt øje med min urin, og jeg kan stadig ikke genskabe det. Måske så jeg bare illusionationer? Det var jo tidligt om morgenen, og jeg var på ingen måde klar i hovedet.
Derudover kan jeg berette, at jeg har fået det klassiske ondt i ledene (lige nu mest højre håndled og højre vrist/underben), hovedpine og skal tisse hver time.
Jeg tvivler stærkt på, at det er en STD, men jeg vil lige Netdoktor'ere symptomerne for at se, hvad de forslår.
Norrah (19897) skrev:Elskov (19896) skrev:Bllets (19895) skrev:
Flyt.... =)
kan jeg ikke rigtigt uden at droppe min uddannelse.. det kan han til gengæld godt.. Han vil bare ikke.
Så elsker han dig ikke nok, og hvis han ikke hele tiden snakker om at producere små afkom, så er han ikke værd at gemme på..
Er det ikke sådan kvinder normalt tænker?
.... -.-
Jakob Jakobsen (19916) skrev:#14
Dette kan med garanti afhjælpe dine lidelser :).
Ellers kunne du prøve at tage en tur til lægen, jeg tror han har en større chance for at finde ud af hvad der er galt.
Jeg er generelt ikke bange for læger og går da også til dem, når jeg er rigtig syg.
MEN, jeg er dog ikke skide glad for faktummet, at man skal stå op kl. 7.55 for at bruge 10-20-30 minutter på at komme igennem og få at vide, at man kan få en tid i næste uge.
Hvis jeg har et problem, så vil jeg have lindring med det samme (tak for linket, btw!), og det oplever jeg meget sjældent med at ringe til lægen. Ofte kan min mor hjælpe mig lige så godt, og hende kan man endda ringe til hele døgnet. Oh noes!
Lige nu oplever jeg det blot som en slem forkølelse.
Du har sikkert bare en lille rift i urinrøret, din hypokonder. Det er hvad der sker, når man onanerer som (eller med, I guess) en syg abe. ...har jeg hørt.
Nu, hvor I har havde gang i en omgang PostDK-rant...
Ikke alene er vores posthus lukket og den efterfølgende postbutik i brugsen gjort endnu mindre, nu har de også flyttet omdeling til nabobyen, hvilket gør breve og pakker nu kommer noget senere.
Og om en måned vil de have 8 kr for at sende et brev.
Mange tak.
Ikke alene er vores posthus lukket og den efterfølgende postbutik i brugsen gjort endnu mindre, nu har de også flyttet omdeling til nabobyen, hvilket gør breve og pakker nu kommer noget senere.
Og om en måned vil de have 8 kr for at sende et brev.
Mange tak.
http://www.youtube.com/my_speed
Ifølge den skulle jeg gennemsnitlig få 7 Mbit/s fra YT. Prøver jeg testvideoen på samme side får jeg 0-400 Kbit/s...
Ifølge den skulle jeg gennemsnitlig få 7 Mbit/s fra YT. Prøver jeg testvideoen på samme side får jeg 0-400 Kbit/s...
...der bliver mere og mere frustreret over nemid -,-
...der i samme omgang vil brokke sig over postdanmark, den kammerat jeg bor sammen med meldte flytningen et par dage efter vi var flyttet ind. Men alligevel er adskillige breve til ham, blevet returneret med en besked om at modtageren ikke bor på adressen. Som om det ikke er nok er jeg begyndt at modtage noget af min mors post på min nye adresse -,-
...der i samme omgang vil brokke sig over postdanmark, den kammerat jeg bor sammen med meldte flytningen et par dage efter vi var flyttet ind. Men alligevel er adskillige breve til ham, blevet returneret med en besked om at modtageren ikke bor på adressen. Som om det ikke er nok er jeg begyndt at modtage noget af min mors post på min nye adresse -,-
Jeg ligger også kun på ~50 Mbit ud af de 150 Mbit, jeg får af min ISP.XorpiZ (19925) skrev:Jeg ligger på ~30Mbit fra videoen :>
...der ikke forstår Apple ikke har fundet en bedre løsning på den her problemstilling..
..der spørger om der er nogen der har skiftet abonnement til onfone og har flyttet nummer?
...der bestilte så sent som igår eftermiddags, og nu ikke har et fungerene simkort som hun har fra TDC.
Kan det virkelig passe at de kun har brugt mindre end 24 timer til at flytte mit nummer?
...der bestilte så sent som igår eftermiddags, og nu ikke har et fungerene simkort som hun har fra TDC.
Kan det virkelig passe at de kun har brugt mindre end 24 timer til at flytte mit nummer?
Jeg mente ellers helt bestemt, at iTunes spurgte, om man vil lave og gendanne fra en back-up af kontakter og mails mm., når man vælger at synkronisere sin iPhone med en ny computer (eller som tilfældet er, en ren installation). Weird.
Jeg overvejer at investere i en konsol, men jeg er bange for, at jeg bruger den i 2 dage og derefter placerer den i skabet, hvor den kan stå og rådne op. Når jeg pludselig får lyst til at spille, så vil jeg spille nu - ikke om 5 min., når jeg har tændt maskinen, skiftet kanal på tv'et, fundet controlleren frem og døjet med introer og loadtider. Det har jeg ikke tålmodighed til.
Jeg havde også problemet dengang jeg havde iPod Touch, men havde egentlig forventet at Apple havde løst det noget mere elegant end det her.. Det hænger ikke sammen med resten af Apple's filosofi "It just works" :/LinguaIgnota (19931) skrev:Jeg mente ellers helt bestemt, at iTunes spurgte, om man vil lave og gendanne fra en back-up af kontakter og mails mm., når man vælger at synkronisere sin iPhone med en ny computer (eller som tilfældet er, en ren installation). Weird.
De kan ikke blive for unge, de kan kun blive for stramme...!
...Der måtte ty til grin da en kollega sagde overstående.
its funny because its true
...Der måtte ty til grin da en kollega sagde overstående.
its funny because its true
LinguaIgnota (19933) skrev:Jeg overvejer at investere i en konsol, men jeg er bange for, at jeg bruger den i 2 dage og derefter placerer den i skabet, hvor den kan stå og rådne op. Når jeg pludselig får lyst til at spille, så vil jeg spille nu - ikke om 5 min., når jeg har tændt maskinen, skiftet kanal på tv'et, fundet controlleren frem og døjet med introer og loadtider. Det har jeg ikke tålmodighed til.
Når jeg tænder min ps3, fra controlleren.. så tænder min forstærker, hopper over på den rigtige HDMI port, mit tv tænder og/eller skifter kanal og det er det.
HDMI CEC virker nu engang til det meste.
Spil's loading tider må du sgu nok vende dig til.. der vil altid være noget loading tilknyttet.. i det mindste som opstart.
Magten (19929) skrev:...der ikke forstår Apple ikke har fundet en bedre løsning på den her problemstilling..
De forventer du har timemachine.
...der undrer sig over tråden her ikke har rundet 20.000 indlæg endnu i dag, og at ingen er tyvstartet lige som sidst...
BlackFalcon (19940) skrev:...der undrer sig over tråden her ikke har rundet 20.000 indlæg endnu i dag, og at ingen er tyvstartet lige som sidst...
Og det sjove er, at tråden til dumme spørgsmål vil runde 10.000 cirka samtidigt.
Er de synkroniserede?
Stadig for tidligt, men jeg kan da godt spamme 60 indlæg, hvis det gør dig glad.BlackFalcon (19940) skrev:...der undrer sig over tråden her ikke har rundet 20.000 indlæg endnu i dag, og at ingen er tyvstartet lige som sidst...
Daniel-Dane (19942) skrev:Stadig for tidligt, men jeg kan da godt spamme 60 indlæg, hvis det gør dig glad.
Der mangler kun 30, men jeg kan godt se, at trådens ånd ikke lægger så meget op til regulær spam.
Mit bud er, at vi har ramt 10.000 inden kl. 22, men lad os nu se.
...der netop har fået opdatering 2.29.405.2 på sin Desire, på trods af HTC aldrig udsender opdateringer.
Du blander trådene og indlæggene sammen nu.vandfarve (19943) skrev:Der mangler kun 30, men jeg kan godt se, at trådens ånd ikke lægger så meget op til regulær spam.
Mit bud er, at vi har ramt 10.000 inden kl. 22, men lad os nu se.
BlackFalcon (19940) skrev:...der undrer sig over tråden her ikke har rundet 20.000 indlæg endnu i dag, og at ingen er tyvstartet lige som sidst...
man kan ikke tyvstarte før løbet er klar til at gå igang! :)
Daniel-Dane (19945) skrev:Du blander trådene og indlæggene sammen nu.
At du nu sikker på det, min gode herre? Jeg er rimelig sikker på, at jeg henviser til tråden til dumme spørgsmål, da jeg bl.a. nævner den én sætning over spørgsmålet.
Siden det er mit spørgsmål, så burde jeg selv være bedst til at vurdere, hvad jeg mener, ikke?
Hvis du er for doven til ovenstående, er du så i det hele taget ikke for doven til at spille?LinguaIgnota (19933) skrev:Jeg overvejer at investere i en konsol, men jeg er bange for, at jeg bruger den i 2 dage og derefter placerer den i skabet, hvor den kan stå og rådne op. Når jeg pludselig får lyst til at spille, så vil jeg spille nu - ikke om 5 min., når jeg har tændt maskinen, skiftet kanal på tv'et, fundet controlleren frem og døjet med introer og loadtider. Det har jeg ikke tålmodighed til.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.