mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (19848) skrev:...der synes folk brokker sig lige lovligt meget over sne og saltning
Problemet er ikke at de salter eller ej. Men om de salter en enkelt gang og så stopper, hvilket efterlader et flydende lag under den nye sne, som gør vejen ekstremt glat.
Jeg vil meget hellere køre på en usaltet vej, end en vej som er blevet sporadisk saltet.
Jakob Jakobsen (19851) skrev:Problemet er ikke at de salter eller ej. Men om de salter en enkelt gang og så stopper, hvilket efterlader et flydende lag under den nye sne, som gør vejen ekstremt glat.
Jeg vil meget hellere køre på en usaltet vej, end en vej som er blevet sporadisk saltet.
Problemet er også at nå de ruder vejen så skal ploven altså være i sne højde og ikke 10-15 cm over sneen.
Bllets (19842) skrev:
Ved godt jeg er nice... Men tak alligevel ;)
http://just-eat.dk ? ;)
nøh, nu fik jeg købt ind alligevel..
... der udsætter eksamenslæsningen så meget som muligt.. :S
Æbleskiver! Jeg var ude og drikke med en ven fredag, og vi valgte så lige at købe noget vodka (men de havde kun rom tilbage!) og æbleskiver. Vi smutter forbi hans hule, hvor vi skal guffe æbleskiver og drikke rom og cola.OxxY (19862) skrev:... der lige har været ude og kælke og som har æbleskiver i ovnen :P
...
Og så vælger han i stedet at gå i seng. Og da jeg gik, glemte jeg mine æbleskiver.
Sad story, bro'.
...der har fundet programmet Allway Sync, der kan synkronisere mine forældres billedmappe med en ftp-mappe på min NAS derhjemme
Nogen der kender en bedre løsning?
Gerne noget auto-backup der kan sætte til at synkronisere jævnligt og ikke popper op med ting mine forældre ikke kan forstå.
Nogen der kender en bedre løsning?
Gerne noget auto-backup der kan sætte til at synkronisere jævnligt og ikke popper op med ting mine forældre ikke kan forstå.
... der er syg og holder en off-day.
PS: Kan det virkelig være sandt, at jeg har pisset blod i nat og i morges? Jeg kan ikke kunne genskabe "resultatet" her i formiddags, da jeg pissede i en kop (yeah, I did that!), men jeg mener bestemt, at der var blod på papiret og muligvis i kummen.
PS: Kan det virkelig være sandt, at jeg har pisset blod i nat og i morges? Jeg kan ikke kunne genskabe "resultatet" her i formiddags, da jeg pissede i en kop (yeah, I did that!), men jeg mener bestemt, at der var blod på papiret og muligvis i kummen.
vandfarve (19884) skrev:PS: Kan det virkelig være sandt, at jeg har pisset blod i nat og i morges? Jeg kan ikke kunne genskabe "resultatet" her i formiddags, da jeg pissede i en kop (yeah, I did that!), men jeg mener bestemt, at der var blod på papiret og muligvis i kummen.
Det plejer at være en standard bivirkning ved at knalde jomfruer. Det blod sætter sig sgu alle steder.
#19884 Det kan sagtens ske uden der ligger noget slemt bag, men hvis der har været blod i dit urin er du nød til at tage det seriøst og opsøge læge - hvilket det også tyder på du har hvis du har tisset i en kop.
I de fleste tilfælde der er det en hest. men man gør det til en regl, da det også kan være symptomet på en zebra..
I såfald ville du dog næppe havde en "off" dag med blod. Så tror ikke du skal tage det tungt, du har med garanti slået dig, eller også har du en infection du lige skal havde slået ned, måske endda en lille STD.. tsk tsk
I de fleste tilfælde der er det en hest. men man gør det til en regl, da det også kan være symptomet på en zebra..
I såfald ville du dog næppe havde en "off" dag med blod. Så tror ikke du skal tage det tungt, du har med garanti slået dig, eller også har du en infection du lige skal havde slået ned, måske endda en lille STD.. tsk tsk
Rasmus064 (19873) skrev:Havde du ikke en kæreste?
jo, men han bor så langt væk :(
Bllets (19878) skrev:Elskov (19868) skrev:... der savner nogen af nusse med :(
Snakker man i form af en kæreste, kæledyr eller en nusse maskine? :)
årh jeg ville elske at have en nussemaskine :D men helst en kæreste,, tryl ham herhjem?
Magten (19891) skrev:...der synes PostDK skulle tage og opdatere lidt! :(
Hvad skulle de tilføje? "Pakkeposten har nu lagt pakken i bilen og kører, når han har drukket en halv kop Gevalia-kaffe med to stykker sukker og et lille skvæt mælk"?
Magten (19891) skrev:...der synes PostDK skulle tage og opdatere lidt! :(
track and trace stinker. De snyder med data'erne. sikkert for at give bedre statestik.
fx i mit tilfælde.
1.dec sagde trace at min pakke var afleveret
3. december fik jeg en "kan afhentes" sedel. hvorpå der står at pakken er forsøgt afleveret 2. december.
Hvor fuck fik de 1. december fra?
Det er bare min erfaring at de gør det noget hurtigere.. Samtlige pakker jeg tidligere har fået har været leveret inden kl 9.30 hvor der så har stået at den vil blive meldt til afhentning på posthuset..LinguaIgnota (19892) skrev:Hvad skulle de tilføje? "Pakkeposten har nu lagt pakken i bilen og kører, når han har drukket en halv kop Gevalia-kaffe med to stykker sukker og et lille skvæt mælk"?
Men tager stadig derned og fedter for hende den lille frækkert der plejer at stå for pakkerne!
Elskov (19887) skrev:jo, men han bor så langt væk :(Bllets (19878) skrev:Elskov (19868) skrev:... der savner nogen af nusse med :(
Snakker man i form af en kæreste, kæledyr eller en nusse maskine? :)
årh jeg ville elske at have en nussemaskine :D men helst en kæreste,, tryl ham herhjem?
Flyt.... =)
Elskov (19896) skrev:Bllets (19895) skrev:
Flyt.... =)
kan jeg ikke rigtigt uden at droppe min uddannelse.. det kan han til gengæld godt.. Han vil bare ikke.
Så elsker han dig ikke nok, og hvis han ikke hele tiden snakker om at producere små afkom, så er han ikke værd at gemme på..
Er det ikke sådan kvinder normalt tænker?
Norrah (19897) skrev:
Så elsker han dig ikke nok, og hvis han ikke hele tiden snakker om at producere små afkom, så er han ikke værd at gemme på..
Er det ikke sådan kvinder normalt tænker?
Jo.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.